מחפש כרטיס רשת אלחוטי בתקן N שעובד (בוודאות) עם Windows 7 64 bit. - רשתות ואינטרנט - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מחפש כרטיס רשת אלחוטי בתקן N שעובד (בוודאות) עם Windows 7 64 bit.


EGarchmorph

Recommended Posts

שלום לכולם!

ובכן, השאלה עצמה בכותרת, אני אוסיף רק כמה פרטים.

אני כרגע "תקוע" עם Edimax 7728In, שנכתב עליו בפירוש שהוא עובד עם ווידוס 7 64 ביט.

אז נכתב, יש הרבה דברים שנכתבו, מעטים אלה שבאמת נכונים.

היה לי מחשב עם , עבד מצויין הכרטיס. פירמטתי אותו והתקנתי 7 64 ביט, ולא עבד. הדרייברים שבאו עם הווינדוס גרמו לכל המחשב לקפוא ולהתקע לעיתים תכופות, אלה שקיימים באתר החברה (שהם פחות עדכניי משום מה מאלה שמסופקים עם הווינדוס) עובדים לפחות, אבל אני נתקלתי המון בהאטה של האינטרנט (יש לי בתקן N ואינטרנט 20 מגה. לפטופ בן 6 שנים שמחובר בתקן G מוציא 18 מגה במבחני מהירות, המחשב השולחני מוציא 3 מגה) ועד כדי איבוד מוחלט של החיבור (זה נע בין 4 קווי קליטה ל 0 קווי קליטה. מיותר לציין שהנתב לא זז מהמקום והמחשב השולחני גם כן לא זז. וכשהוא מחליט לא לקלוט בכלל הוא גם לא קולט את הטלפון שלי כשאני הופך אותו ל hotspot ממש מטר מהמחשב)

חשבתי שזו בעיה בכרטיס (לא הגיוני, עבד ממש דקות ספורות לפני זה כשעוד היה מותקן ויסטה) ניצלתי אחריות והחלפתי, הבעיה לא נעלמה. חשבתי שזו בעיה במחשב (בכל זאת, לא הכי חדש) והחלפתי מחשב (לא בגלל הכרטיס האלחוטי, בגלל שהגיע הזמן) הבעיות חזרו על עצמן בדיוק כפי שתואר למעלה במחשב הישן. בדקתי באינטרנט, ומסתבר שאני לא היחיד שנתקלתי בזה, והקורבנות הם בעלי 7 64 ביט.

צירוף מקרים? אולי. כל מה שאני יודע שאני ב-300 שקל עני יותר ופי 2 עצבני יותר בגלל הדבר הזה :)

חיפשתי בפורום מידע, מצאתי כמה דיוני המלצות לכרטיסי רשת, אני מצטער אם אני מעלה נושא שחרשו עליו, אבל במעטים מאוד (4 שאני מצאתי) מהדיונים צויין 7 64 ביט. בזה שהיה הכי קרוב למה שאני מחפש המליצו על אותו כרטיס שניצלתי פסקה שלמה להשמיץ (זה היה ביוני שנה שעברה, אני מקווה שהבחור לא נחשף לעצבים שאני סבלתי) אז אני פותח את הדיון הזה בתקווה שמשהו השתנה מאז ויש דברים קצת יותר חדשים וקצת יותר, ובכן... עובדים! :)

אנא ממכם יקירי, גאלו אותי מייסורי הנוראיים! מחכה בשקיקה להצעות גאולה מכם :)

נ.ב.

פתרון קסם שאשכרה יגרום לכרטיס הנוכחי שלי לעבוד יתקבל בחיבוקים ונשיקות ;D

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

1. לי עובד בוודאות TP-LINK 822N

2. לפני שאתה רץ להחליף, לדעתי יש דרייבר שיכול לעבוד לך: הכרטיס שלך מבוסס על צ'יפסט RT2860 של חברת Ralink, ואתה יכול להוריד לו דרייבר של Ralink:

http://www.ralinktech.com/support.php

ההורדה שרלוונטית אליך היא הכי עליונה בטבלה כמו שתראה. אגב הדרייבר מאוד חדש (ממאי 2011) כך שסבירות גבוהה שיעבוד חלק.

3. זה נכון לגבי כל הכרטיסי רשת שקיימים בשוק. כולם מבוססים על צ'יפסטים של ralink\realtek\atheros, שמהם אפשר להוריד ישירות דרייברים ולא מהיצרן צד ג' (tp-link,dlink,netgear וכו'). זה כמו לקנות כרטיס מסך GT430 ולהוריד דרייברים של ולא מASUS. תמיד אפשר לאתר את הצ'יפסט בWikiDevi

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

היו לי רק יומיים להתנסות עם הדרייברים החדשים (האתר היה למטה במהלך סוף השבוע) אבל יוגב ידידי, עם כל מה שניסיתי להעמיס על הרשת, נראה שבהחלט מגיעים לך חיבוקים ונשיקות! וברמה שלא תבייש אף דודה זקנה!

אומרים שכל יום לומדים משהו חדש, נראה לי שזה אחד הדברים היותר מועילים שלמדתי בחצי שנה האחרונה.

שוב תודה ושתהיה לך שנה מעולה! ;D

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...