Phenom IIx4 965BE עם Asus Crosshair Formula IV איפה הבעיה של הטמפ' ? - אוברקלוקינג וקירור - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Phenom IIx4 965BE עם Asus Crosshair Formula IV איפה הבעיה של הטמפ' ?


JentuS

Recommended Posts

שלום לכולם.

לא מזמן שמתי לב שאני לא רואה את הטמפרטורות של הליבות במעבד שלי אלא רק את הטמפ' הכללית של כל המעבד , כמובן אני משתמש בתוכנה Temp , אבל משום מה הטמפ' של הליבות לא מוצגות , מה לא בסדר אצלי ? , אולי משהו מוגדר לא נכון ? , אולי משהו בביוס של הלוח אם שלי ?, אולי איזה חיישן דפוק ? תעזרו לי בבקשה , אני מצרף תמונה של המעבד שלי במאמץ עם תוכנת ה-OCCT , מאמץ של חצי שעה , בנוסף בתמונה רואים את הנתונים משתי תוכנות , ה- Temp וה-AIDA 64 Edition , מקווה שתעזרו לי להבין איפה הבעיה אצלי , תודה מראש לכל העוזרים.

mailto:cputemp.jpg Uploaded with ImageShack.us

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

taotao - לא , המעבד שלי הוא 4 ליבות , זה ה- Phenom II x 4 965 3.4GHz BE , הנה תמונת ה-CPU-Z

cpuzwo.jpg Uploaded with ImageShack.us

sashakrik - כן , אצלי ה-OCCT הוא בשפת המקור אבל זאת לא בעיה בשבילי כי בתווכנה אפשר להחליף גם לאנגלית , את האמת לא איכפת לי באיזו שפה להשתמש , אני מבין את שתיהן מספיק טוב :) , ותודה בקשר ל-Hardware Monitor , אני אנסה להשתמש איתה ולראות אם אני אראה את הטמפ' של כל הליבות שלי כמו שצריך :xyxthumbs:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם ניסיתה לעשות OC ל- 3.6 ג'יגה אז עדיף להעלות מכפלה ל- 18 ולהחזיר את תדר הבסיס ל- 200. הרי למעבד הזה יש מכפלה פתוחה.

ותקבע את תדר ה- HT ל- 2000 מגה הרץ.

ואתה גם יכול לנסות להוריד קצת מתח למעבד.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא , זה אוטומטי בעזרת הכפתור שעל הלוח אם , קל כזה , אני אז בזמנו עשיתי ל-4.0 יציב והורדתי למהירות הסטוק ואז בלחיצת כפתור בלוח אם נעשה אוטומטי קליל למעבד , בכל מקרה נחזור לבעיה שלי שאני לא רואה את הטמפ' של הליבות שלי בנפרד במעבד , אז לפי ההמלצה ניסיתי להשתמש ב-Hardware Monitor ולא עזר , גם בתוכנה הזאת בבירור רואים שאת הטמפ' הכללית של המעבד כן רואים ואילו את הטמפ' של הליבות בנפרד לא רואים , הכל על 0 , אני מצרף תמונה כדי שתראו , ואם תוכלו להגיד לי למה זה אצלי ככה , אולי החיישן דפוק? , או שאולי ההגדרות שלי לא טובות ? ... ???

hwmonitorc.jpg Uploaded with ImageShack.us

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כמובן , אצלי תמיד הכל מעודכן , הביוס , הצ'יפסט והכל.

הבעיה היא שאני לא יודע אם זה היה ככה אצלי מההתחלה כשהרכבתי את המחשב או שזה עם הזמן ניהיה ככה :s05: , קצת חשוד שבכל התוכנות אני לא רואה את הטמפ' של כל הליבות :nixweiss: , אז אולי בכל זאת מישהו יכול לכוון אותי ולהגיד לי איפה הבעיה אצלי ?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...