עסק בינוני עם שלוחה לחו"ל רוצה OFFICE 365. - טכנולוגיית מידע - IT - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

עסק בינוני עם שלוחה לחו"ל רוצה OFFICE 365.


KoM

Recommended Posts

עסק בינוני עם כ-30-40 מחשבים רוצה לשתף יומנים ומיילים דרך EXCHANGE ועל הדרך אולי לעבור לאופיס 365 שהבנתי שמציעים גם שירותי EXCHANGE ONLINE ללא צורך בשרת וכדומה, הדבר קורץ ונראה נכון עקב העובדה כי לעסק יש שלוחה פעילה בארה"ב, אשמח להמלצה על חבילה נכונה לרכישה משם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אחלה פתרון לדעתי. אני מקווה שבמקום שבו אני עובד יקשיבו גם לעצתי ויחליט לעשות את המעבר.

בכל מקרה, הכל תלוי אם אתה צריך גם SharePoint וLync, וOffice Web Apps.

בLync לא נראה לי שיש לך צורך, בSharePoint לעומת זאת יכול ליהיות שיהיה, הכל תלוי בכמה אתם מוכנים להשקיע בחודש...

Plan P - סה"כ 6$ למשתמש בחודש, וכל משתמש מקבל גם Sharepoint, תיבה 25GB בExchange, גם web apps.

בהנחה שאתם לא יותר מ50 משתמשים בחברה. אם אתם יותר - תצטרכו לשלם תעריפים של Midsize\Enterprise.

לא מומלץ לדעתי ללכת על התוכנית לאירגונים קטנים, בתוכניות לארגונים Midsize\Enterprise אתה מקבל גם 2010 לכל התחנות, וגם אינטגרציה עם Active Directory.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הממ, נחמד לדעת שלא אני היחידי שחשב על הרעיון הזה וככה לפטור את עצמו ואת החברה מהמון התעסקות עם שרתי EXCHANGE שדרוגים ושאר ירקות ובעיות, רציתי רק לדעת כמה שקוף כל העניין מאחורי הקלעים, איפה הניהול וכדומה ?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מהניסיון הקטן שיש לי, אתה מקבל אחלה ממשק ניהול לExchange, שונה כמובן מExchange management console, אבל ממשק ניהול Webי דיי מגניב ומאוד פונקציונאלי, לארגונים קטנים-בינוניים לפחות. MX Records וייבוא דומיינים, אינטגרציה עם האובקייטים שקיימים כבר בActive Directory... פותר הרבה כאב ראש.

אותו דבר לגבי הSharepoint, שמבחינת ביצועים הוא לא בידיוק מקביל לגרסת הon-pemise שלו, אבל הכלאה של Sharepoint Foundation וSharepoint server 2010 עם לא מעט אפשרויות וגלריית Web-Part ענקית.

מייקרוסופט גם נותנים כלים לבצע אינטגרציה עם התשתית הקיימת, אבל לא היה לי כל כך ניסיון איתם.

בזמן הEvaluation אצלנו, שלחתי פניה On line למייקרוסופט לגבי כמה שאלות. בגלל שאנחנו מישראל חשבתי לעצמי שייקח הרבה הזמן עד שייחזרו אלי אם בכלל.... אבל ניסיתי. באותו היום קיבלתי מענה טלפוני, מאירלנד.

כל העניין שאתה לא צריך לדאוג לזמינות, גיבויים וUptime לכל השירותים האלה, זה פשוט ייתרון ענק לדעתי. לאירגונים קטנים לדעתי זה אחלה של פתרון. בארגונים גדולים מ300~ משתמשים הסיפור הוא קצת שונה כי הצרכים והדרישות הם שונים כמובן.

אתם מוזמנים לנסות את גרסת הניסיון ל30 ליום לראות בעצמכם אם זה מתאים לכם... אצלנו זה היה דיי מתאים לדעתי, הבעיה שהיא כמו בכל האירוגנים שהמנהלים פשוט חוששים מכל הרעיון שכל השירותים האלה יישבו להם באיזה חוות שרתים במקום כלשהו בעולם - "מה וזה יישב לי על איזה שרת במדינה אחרת שמייקרוסופט יינהלו לי? עזוב אין מצב"

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הבעיה שהיא כמו בכל האירוגנים שהמנהלים פשוט חוששים מכל הרעיון שכל השירותים האלה יישבו להם באיזה חוות שרתים במקום כלשהו בעולם - "מה וזה יישב לי על איזה שרת במדינה אחרת שמייקרוסופט יינהלו לי? עזוב אין מצב"

זה בדיוק ההתנגדות בה גם אני נתקל...

אני רואה שלעסקים בינוניים יש כל מיני הצעות מסביב ה-10$ למשתמש עד 27$, לחברה שכרגע רוצה רק אקצ'יינג ואופיס 365, מה צריך לבחור ?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שאלה נוספת, כרגע החברה נמצאית תחת הסכם ליסינג לתוכנות האופיס, האם ניתן לשלב 2007 רגיל עם שירות ה- EXCHANGE 365 ? כלומר לשלב בצורה טובה בין האופיס הקיים הרגיל לבין ה-EXCHANGE בענן ?

האם ב-26$ נכלל SHAREPOINT בסיסי ?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בטח שאפשר. סך הכל מה שנותן הoffice 2010 זה כל מיני כפתורים של סנכרון בribbon שמותאמות לoffice 365, אם תעבוד עם 2007 זה ממש לא ביג דיל.

אין שום בעיה לשלב את הexchange בענן, הoutlook מתחבר אליו כמו אל כל שירות מייל רגיל. אני לא בטוח אם זה MAPI כמו exchange רגיל, אבל זה אמור לעבוד יופי :)

אם אתה רוצה יש גם גרסת on-line כזאת שדומה לOWA.

ב26 הכל נכלל. ב10$ כל מה שאתה מקבל זה Exchange, Sharepoint online וLync online. פר משתמש כמובן.

http://www.microsoft.com/en-us/office365/enterprise-solutions/enterprise-plans.aspx#fbid=7MBuqXhO6jD

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...