פורסם 2011 בספטמבר 1214 שנים שלום,אני מחובר דרך עסקת "טריפל" לחבילת 12M של הוט.החומרה היא המודם "ARRIS" של הוט (מודם לטלפון+אינטרנט) בנוסף לנתב TPLINK TL-WR841N שקיבלתי מהוט.יש לציין שהמחשב שלי מחובר קווית לנתב.הבעיה היא שכאשר אני מדבר עם אנשים בצ'ט של הפייסבוק אני חווה המון "ניתוקים". כמעט כל אדם שאני מדבר איתו מתלונן שאני עובר כל הזמן למצב לא-מקוון (offline) - ושזה לא קורה לו עם האחרים באותו רגע. כמו כן, בעת שאני נמצא ב MSN MESSENGER, אני מדי פעם פשוט מתנתק.הקטע הוא שהנתב לא מתנתק מהאינטרנט ברגעים הללו - אני ממשיך לגלוש "רגיל", הורדות למינהן לא מפסיקות.האם למישהו יש מושג מהי הבעיה או איך אני אמור להתחיל להבין מהי? התקשרתי להוט בעבר, הם טענו שהם ישימו מעקב על המודם - וטענו שלא התגלו שום בעיות ביציבות החיבור שלי.תודה
פורסם 2011 בספטמבר 1214 שנים לי זה נשמע TCP TIMEOUTאיך מסדרים את זה בקושחה הרגילה? לא יודע.עם קושחה צד שלישי ניתן לסדר את זה.
פורסם 2011 בספטמבר 1214 שנים מחבר לי זה נשמע TCP TIMEOUTאיך מסדרים את זה בקושחה הרגילה? לא יודע.עם קושחה צד שלישי ניתן לסדר את זה.מה זה?בלי חייגן. שוב - אני ממשיך לגלוש באתרים "רגיל" בזמן הזה.מנשה - כפי שכבר אמרתי, קווית.
פורסם 2011 בספטמבר 1314 שנים תחבר מודם ישירות ותמשיך לגלוש רגיל, במידה ועם מודם ישירות עדיין יש ניתוקים זה ככל הנראה ספק\תשתית, במידה ולא יהיו ניתוקים תנסה לאפס את הנתב ולהגדיר אותו מחדש.אם אפסת את הנתב וזה עדיין לא עוזר, יש אפשרות שהבעיה היא בנתב. נתב זה עם הקושחה המקורית אמור להחזיק יפה מאוד בחיבור עם חייגן ובטח שבחיבור ללא חייגן.
פורסם 2011 בספטמבר 1314 שנים מחבר אני מעריך שאאלץ לנסות לחבר את המודם ישירות למחשב.אנסה ואחזור לפה עם תשובה.תודה.
פורסם 2011 בספטמבר 2714 שנים מחבר אוקיי.אז הבעיה היא לא בנתב. עקפתי אותו והבעיה נשמרה.אני רק אציין שוב שבהוט אני בחבילת TRIPLE, עם 12Mb. בבזק בינלאומי אני בחבילה של 2.5Mb.לפני כשבוע התקשרתי ל HOT - והם טענו שמבחינתם הכל כשורה והם לא רואים בעיה כלשהי. לאחר מכן התקשרתי לבזק בינ"ל. הנציג שם טען שיתכן שיש בעית ניתוב כלשהי וטען שהוא מעביר אותי זמנית לחבילת GAMER עם חייגן בשביל לבדוק האם זו אכן הבעיה. הוא שינה את זה (בעזרת הנציגה של HOT) - ובעית ה"מיני-ניתוקים" מהפייסבוק אכן נפתרה.אבל - האינטרנט הפך איטי באופן בלתי נסבל. המהירות המירבית אליה הגעתי הייתה כ 300 - 350 Kb\s. אך לא זו הייתה הבעיה. הבעיה הייתה שהיה מעיין "lag" סופר מעצבן בכל פעם שהתחברתי לאתר. זה היה פשוט בלתי נסבל.הנציג מב"ב טען שהוא יחזור אלי אחרי מספר שעות, לאחר שנבין מה הגורם להבעיה - ואז הוא יוכל לפתור את זה. באופן לא מאוד מפתיע - הוא לא חזר אלי מעולם.היום נמאס לי והתקשרתי שוב לב"ב. ענה לי נציג שהיה נשמע הדיוט הרבה יותר מהנציג הקודם. כשביקשתי שהנציג הקודם יחזור אלי, הוא טען שהוא "לא חלק מהמוקד". לא הצלחתי להבין את התירוץ המפגר הזה - האם דיברתי קודם לכן עם נציג שהתנדב לעזור לי בזמנו הפנוי?!כך או כך, הנציג שדיברתי איתו טען שוב את הטענה שב"ב טענו בפני בעבר: "אתה צריך להתאים את המהירות של החבילה שלך למהירות אצל הוט, חוסר התיאום בין החבילות גורם לאיטיות ולניתוקים". הסיבה הזו נשמעת לי מצוצה מהאצבע. מה זה "חוסר תיאום" בדיוק?! כאשר שאלתי וביקשתי הסבר עמוק יותר לסיבה, הוא המשך לחזור על המנטרה "יש חוסר סינכרון" ולא הצליח להביא לי סיבה טובה אחת לכך שזה יגרום לבעיות. גם הנציגה של הוט התעקשה שזו הבעיה, אך גם היא לא הצליחה להסביר בעצם למה.לבסוף דרשתי שיחזירו אותי לחיבור ללא חייגן, כמו לפני השינוי. האינטרנט כרגע עובד בסדר, אבל עדיין לא בדקתי את הצ'ט של הפייס.האם הטענה הזו שלהם נכונה? האם יתכן שב"ב מנתבים לקוחות כאלה באופן טוב פחות, כדי שישתכנעו לשלם להם יותר סתם?מה אני יכול לעשות בשביל לפתור את הבעיות כעת? תודה!
פורסם 2011 בספטמבר 2714 שנים אתה משלם בבזק בינלאומי על 2.5 מגה, אתה מקבל 12 מגה עקב כך שאתה בחיבור ללא חייגן ולבב"ל אין שליטה על זה ועוד יש לך טענות?
פורסם 2011 בספטמבר 2714 שנים ^ הוא צודק.אתה יכול גם לשלם על 500K בבזק בינלאומי ועדיין לקבל 12M בהוט מכיוון שאתה בחיבור ללא חייגן...ודרך אגב, כשאתה בחיבור ללא חייגן אתה מקבל אייפי לגלישה ישירות מהוט ואתה *לא* מנותב על ידי הספקית, לכן אין לך מה לבוא בטענות לבזק בינלאומי בכלל...
פורסם 2011 בספטמבר 2714 שנים מחבר מה זה "עוד בא בטענות"?!מגיע לי חיבור יציב. אני משלם על המסלולים שאני נמצא בהם בהתאם לחוזה שעליו אני חתום. המגבלות הטכניות של ב"ב הן לא ענייני. מעולם לא ביקשתי שיספקו לי מהירות גבוהה מ 2.5Mb.הבעיה היא שהוט טוענים שאין אצלי שום בעיה בחיבור.איך אפשר לסדר את זה? מה אני יכול להגיד להם?האם יש אמת כלשהי בטענה המגוכחת שלהם?
פורסם 2011 בספטמבר 2714 שנים כפי שציינו בפניך, חיבור עם חייגן בב"ל בינלאומי טוב יותר כיוון שלבב"ל יש שליטה רחבה יותר בניתוב, אבל אז תקבל 300-350KB שזה בפועל חבילה של 2.5 מגה.להחלטך...
פורסם 2011 בספטמבר 2714 שנים אתה מקבל 12 מגה כאשר לספק שלך אתה משלם בתכלס על 2.5. לבזק בינלאומי אין שום מגבלה והם יכולים לספק לך 12 מגה. אתה צריך להיות על חבילה (כמו 8 מגה) גם בספק וגם בשתית, ולהיות עם חייגן. ככה תוכל לקבל את הניתוב של ה-Gamers והכל יעבוד לך לשביעות רצונך
פורסם 2011 בספטמבר 2714 שנים מחבר אז בעצם למי שמחובר ללא חייגן, לא משנה מה הסיבה (לא זכור לי שאני אי פעם בחרתי בזה), מגיע שירות לקוי? אין לזה פתרון? האם אתם סוכנים סמויים של הוט?
פורסם 2011 בספטמבר 2814 שנים אתה כפוף למגבלות הטכנולוגיות של כל טכנולוגיה שבה אתה משתמש. אין לזה קשר לשירות, שום חברה בעולם לא תוכל לגרום לשירות לעקוף באורח פלא את המגבלות הטכנולוגיות שלו.לצורך העניין, אתה אמור לקנות רוחב פס זהה בספק ובתשתית, לא כי מישהו שונא אותך אלא כי ככה הטכנולוגיה עובדת ואם תבחר לשלב בין מהירויות שונות בספק ובתשתית התוצאה תהיה עבודה לא אופטימלית. גם בתשתית בזק זה אמור להיות ככה, כך שזה לא בעיה של הוט.אז הסבירו לך מה אתה צריך לעשות (חייגן+מהירות זהה בספק ובתשתית), אם אתה רוצה אתה יכול לבצע. אם לא, חבל. אבל ניסים ונפלאות לא תקבל.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.