שעוני invicta בכלל (ודגם lefty 2770 בפרט) - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

שעוני invicta בכלל (ודגם lefty 2770 בפרט)


xtract1

Recommended Posts

אז ככה, חשקה נפשי בדגם הנ"ל ומחיפוש קצר באיביי ובאמאזון ראיתי שהשעון עולה בערך 110-120 דולר ברוב המקרים (לשעון חדש כמובן, לא משומש). בארץ המחיר הוא 1600-1700 ש"ח ממה שראיתי. אומנם אני לא חדש בכל הנושא של האיביי וגם לא חדש לי הנושא שבארץ עושקים אותנו (אם זה המחירים בחנויות ואם זה המדינה שגובה המון מיסים מהיבואנים וכו') אבל נראה לכם הגיוני הפרש המחירים הזה? אני לא מאמין שהשעון מאמאזון מזוייף וגם בטח שלא השעונים באיביי שנמכרים מ-TRSים למניהם...סתם, מוזר קצת. מדובר על מחיר הגבוה פי 4.

בכל אופן למישהו יש התנסות עם שעונים שכביכול "הפוכים" ומיועדים לשמאליים? אני מפחד שהכתר שם יפריע לי ליד ולצערי אין לי שום חנות בסביבה שמחזיקה שעון כזה כדי שאוכל למדוד. אשמח אם מישהו מכיר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מדובר בחברה אמריקאית שמייצרת שעונים עם מנגנונים סיניים(כמו רוב העולם אבל לא משנה), בארץ גונבים על השעונים האלה(וכל שעון אחר, רק פה רולקס של 400 דולר יעלה 14 אלף שקל), גם 100 דולר זה מחיר יקר לשעון הזה, ברוב האאוטלטים המחיר שלו עומד על 40-50 דולר...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

השעונים במחירים האלה מקוריים, אף אחד לא יזייף אותם, זה לא שעון יוקרה, והחברה לא מספיק פופולארית שיזייפו אותה.

לאוטלטים אין אתרים בד"כ זה פאקינג סטייל מחסני מזון, מה שכן יש לך משהו דומה באינטרנט overstock יש שמה מלאי מוגבל של דגמים, ולפעמים הם קצת ישנים אבל המחירים דיי נמוכים. אני לא יודע אם הם שולחים לארץ כי אני בד"כ אוסף את המשלוח בלוקסמבורג או הולנד כי נמצא שמה פעם בשבועיים אם לא יותר אבל שווה לנסות.

http://www.overstock.com/search?keywords=invicta+watches&SearchType=Header

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...