APB Reloaded - משחק חינם. מומלץ. - משחקי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

APB Reloaded - משחק חינם. מומלץ.


B.D.B

Recommended Posts

APB עכשיו הוא F2P, לאחר שלא הצליח במיוחד במכירות, בשל מודל עיסקי עקום. ביחס ל-F2P אחרים ששיחקתי הוא לא ממש מגביל את המשתמשים הלא משלמים. ההבדל היחיד שיש בין עכשיו ולבין כשהוא לא היה F2P זה שהנשקים עכשיו הם לתקופה השכרה של 10 ימים ולא מקבלים יותר מתנות אלא הפריטים רק נפתחים. בנוסף יש חנות נשקים בכסף אמיתי אבל הכל שם כל כך יקר שכמעט ולא נתקלים באנשים עם נשקים כאלו.

למי שלא יודע מה זה APB זה משהו בסגנון MMO

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הסרטון הזה מסביר יותר טוב ממה שאני יכול

אבל בגדול, אתה בוחר להיות פושע (Criminal) או אוכף חוק (Enforcer), אתה בוחר כשאתה יוצר את הדמות, אי אפשר לשנות את זה. ואז אתה מתחיל לעלות בסולם הדרגות אצל אנשי קשר, וכשאתה מסיים את כל המשימות אצל איש קשר מסויים הוא מפנה אותך לאיש קשר בדרגה גבוהה יותר, עד שאתה מגיע לבוס של האירגון.

בכל רמה אצל איש קשר נפתח לך דברים חדשים, נשקים, רכבים, בגדים ומודים לנשק, לרכב או לדמות. המשימות עצמן הן די גנאריות וחוזרות על עצמן אבל המשימות עצמן זה צד שולי, כי ברגע שאתה נשלח למשימה השרת מתחיל לחפש קבוצה נגדית. אפשר לפתוח קבוצה של עד 4 שחקנים, אבל במשימות אפשר לקרוא לגיבוי כך שאפשר להגיע למצב של יותר מ-4 נגד 4. כבר נתקלתי כמה פעמים במצב של 6-8 בכל צד. וזה המון כי המשימה מתבצעת באותו עולם ולא באינסטנס נפרד.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

טוב התרשמתי מספיק + מספיק משעמם לי ביומיים האחרונים לחופש = אני מוריד.

הבנתי שאפשר לפתוח "כנופיות" במשחק, למישהו בא פה "קבוצת פורעי החוק של HWz" אולי?

בעצם תגידו מה שתגידו - אני בוחר בשוטרים.. :nono:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא יודע אחי .. המשחק נראה כבד כזה , לא יודע איך להסביר .. לא נהנה ממנו כל כך בינתיים

אני גם ב EU1 בתור שוטר. קצת באסה כי שעה בערך רק ישבתי על ה Character Creation

שהוא מעולה דרך אגב, ליצור דמות מגניבה כזאת.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

Obeya זה השם של אחד השרתים הארופאים. המשחק יצא במקור ב-2010, ככה שזה לא ממש BETA, זה BETA כי Gamers First לא השיקו באופן רשמי את הגרסה החינמית, דיינו APB Reloaded

Group-ים זה משהו מאוד דינמי וממש לא קבוע, בערך כמו Squad בבאטלפילד. יש כמובן Clan-ים, אני כרגע בקלאן שהצתרפתי אליו עוד בבטא של המשחק המקורי. אם אנשים יתחילו לשחק אז אפשר לפתוח קלאן של HWZ. אגב יש תמיכה מצויינת ב-VOIP במשחק עצמו.

אני חייב לציין שה-matchmaking השתפר פלאים מאז הבטא המקורית. הוא מוצא שחקנים ממש מהר, הרבה פעמים תוך פחות משניה שתיים. אם אתם בקבוצה אז יקח לפעמים יותר זמן. ואם אתם לא אז הוא יצוות אותכם, ובסוף המשימה ישאל אם אתה רוצים להצטרף לקבוצה. זה ממש שיפור ביחס למקודם שכמעט אף אחד לא שיחק בקבוצות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הורדתי את המשחק דרך GAMERSFIRST - זה אומר שאני משחק בבטא כאשר בחוץ כבר יש גרסה חינמית מעוודכנת יותר? מאיפה להוריד?

אגב אני עוד לא משחק בדיוק, ישר בסיום ההתקנה הוא נזכר להוריד לי עידכון שגודלו כגודל המשחק - ולא די בכך, עכשיו יש לי ERRORים בעדכונים, קח שיקח לי זמן. אבל לשאלתי, יש גרסא חינמית שהיא לא הבטא?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...