קליינט התקנה עצמית דרך SVN - טכנולוגיית מידע - IT - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

קליינט התקנה עצמית דרך SVN


cell56

Recommended Posts

חברה רציתי לשאול אם מישהו פה מכיר קליינט SVN שניתן להגדיר בו שרת SVN ועם ההפעלה שלו הוא יתחיל להוריד משם קבצים אוטומטית - ישמש כהתקנה במקום כל פעם להכין קובץ EXE להתקנה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הבנתי ויש איזה כלי אחר שמאפשר להוריד קבצים משרת HTTP\FTP - FTP עדיף ככה שלא אצטרך כל פעם להכין התקנה חדשה (מדובר על קבצים בגודל 2 גיגה ומעלה) - לא פיראטי או משו.

ניסיתי פעם את torrent2exe - אני יכול להגיד שזה כלי מצוין וגם חסך לי המון תעבורה ברשת אבל הלקוחות שלי הם לרוב ילדים שלא יודעים מזה , פורטים ועוד והיו מצבים שפשוט ההורדה לא הייתה מתחילה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שוב בכל "התקנה" כמובן שאם אתה מדבר על Installer אמיתי כמו InstallShield או אפילו רגיל שבונים עם אורקה או כל דבר אחר ניתן לעשות שההתקנה תוריד בעצמה את הקבצים הדרושים מהרשת, בין אם זה HTTP FTP או לא משנה, לInstallShield ותוכנות הכנת התקנה מתדקמות אחרות היום יש גם אופציה לטורנט ופרוטקולי P2P אחרים(בסביבת למשל אפשר להשתמש בBITS).

אם מדובר בפיתוח פנימי אז לכל פרוייקט בVisual Studio אפשר לעשות Network Installer.. אבל שוב אם אתה צריך להעתיק קובץ ממקום X לY זאת לא התקנה.

ואני חושב שאתה יותר ילד מהלקוחות שלך, תבין קודם מה אתה רוצה, או לפחות תלמד איך להסביר את מה שאתה צריך.

חוץ מזה שאף לקוח שמכבד את עצמו לא יוריד שום דבר בטורנט, שלא נדבר בכלל יעבוד עם מישהו שמוכן לעשות seed פומבי של קבצים שכביכול הוכנו עבורו, אתה יודע עד כמה קל לשנות את התכולה של קבצים שמשותפים בP2P?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...