עבור לתוכן

בעיות עם תשתית של HOT

Featured Replies

פורסם

אז ככה. עד לפני חודש הכל היה בסדר.. (כמו כל דבר)

ואז פיתאום התחילו להיות לי בעיות עם מודם שלא מסתנכרן כנראה עם אלוהים יודע מה.

היו אצלי 5 טכנאים ועוד איזה מנהלים אזוריים שסתם באו לעשות דאווינים או אנערף.

שום דבר לא עזר.

עכשיו היה טכנאי ששם לי מודם חדש חדש של ARRIS וגם שם לי מגביר של אות שמסתבר שלא עזר כי גם ככה יש לי אי סינכרון.

אני כבר אובד עצות. כי הטכנאים של הוט שווים לתחת ובכלל בא לי להגיש תלונה למועצה לצרכנות על היחס וחוסר תיקון הבעיה.

הצלחתי להיכנס למודם של הוט וצילמתי כמה צילומי מסך.

אולי זה יעזור לכם למצוא איזה משהו כי... מקסימום אני אעבור לבזק :bash:

אשמח לכל עזרה או עצה.

תודה

נ.ב.

תשתית: הוט

ספק: אקספון

מהירות 12 מגה

[attachment deleted by admin]

פורסם

תעבור לבזק. בשביל מה יש אלטרנטיבה?

גם אם אתה בהתחייבות, זו עילה לשחרור מהחוזה.

פורסם
  • מחבר

כן אבל מי מבטיח לי ששם יהיה יותר טוב?

זה הכי פשוט לעבור לבזק אבל.. פשוט הורג אותי שלא מצליחים לסדר את הבעיה הזאת.

כאילו בכל הזמן שאני אצל הוט שזה איזה 7 שנים או יותר לא היו בעיות כאלה. רק בחודש האחרון.

האופציה היחידה שנשארה זה להחליף את כל הכבלים בבית.

זה פשוט סיוט. הכל עובד בסדר עד שיש התנתקות.

זה בטוח לא מודם כי החליפו לי מודם 4 פעמים.

אגב הנורה של ה US במודם של ARRIS מהבהבת ואז אני יודע שיש חוסר תקשורת...

אה. יש לי ראוטר של TP LINK 1043

פורסם

אני לא מבין מה אתה רוצה בפתיחת הדיון הזה?

אם יש בעיה שהוט לא הצלחיטו לפתור אתה צריך לברר את זה מולם. לא מרוצה מהתגובה שלהם? תעבור לתשתית של בזק.

פורסם
  • מחבר

קודם כל אני רוצה להוציא קיטור.

סתם..

בכוונה צירפתי את הנתונים של המודם שאולי מישהו שמבין שיוכל להגיד לי אם יש משהו חריג במודם מבחינת של SNR או כל דבר אחר...

פורסם
  • מחבר

ואז... אני אעביר את זה הלאה.

כי משום מה הטכנאים של הוט לא מבינים בשיט! אז אם אני אציין את זה שיבדקו

למרות ששמו לי מגביר של אות... ונראה לי שזה בולשיט

פורסם

הלאה לאן? להגיד שמישהו כתב לך תגובה בHWzone לא שווה כלום (שלא לדבר על זה שכמות נכבד של אנשים פה כותבים שטויות גמורות בנחישות מצח).

תפנה לפנ"צ שלהם כדרך אחרונה לפני התנתקות.

פורסם
  • מחבר

כל מידע יכול להיות שיעזור אפילו אם זאת שטות.

להם לא חסר שהם אומרים שטויות? אז להחזיר באותו מטבע.

לא משנה... אני בסוף לבד סידרתי את הבעיה הזאת.

מסתבר שאחד המפצלים שמפצלים את הקו לטלויזיה וגם לאינטרנט גרם לכל התקלות

(משום מה 5 טנכאים לא יכלו לעלות על הבעיה הזאת!)

מה לעשות שיש טכנאים שהם לא בדיוק גאוני הדור...!

פשוט גועל נפש של חברה!

פורסם

אל תהיה בטוח שהמצב אצל המתחרים הרבה יותר טוב כאשר מדובר על לקוחות פרטיים.

פורסם
  • מחבר

אני בטוח שהמצב לא יותר טוב... פשוט ביזיון שאין עוד חברות של תשתית בארץ..

מטורף המונופול שהולך פה.

אז נחכה לחברת החשמל....

פורסם

בשביל לפרוס תשתית צריך... תשתית. לא מדובר על משהו פשוט בכלל ולא בטוח שהמצב עם חברת החשמל (אם היא תגיע להספקת תשית WAN ללקוחות פרטיים) יהיה יותר טוב.

פורסם
  • מחבר

קיצר בסופו של יום אתה אומר צריך להגר מדינה וגם שם לא בטוח שיהיה יותר טוב.

:s07:

פורסם

המצב ברוב מדינות העולם (גם ב"מערב" המפתוח) לא טוב במיוחד. הבעיה היא שכל השירות נפרס מהר מדי מבלי לקחת חישובים טכניים אלא רק חישובים עסקיים בלבד. ככה חטיבת שיווק מפרסמת משהו שחטיבת הנדסה לא יכולה לעמוד בו רק כדי להראות למשקיעים שיש רווחים בגלל מכירות ובסופו של דבר מתקבל שירות מדרגה ירודה. אטותו סיפור כ"א שמושקע בתחזקת השירות.

חזרה לבעיה שלך - פנית לפנ"צ של הוט?

פורסם
  • מחבר

בסופו של דבר.. הכל מסתכם בכסף,כסף ועוד קצת הרבה כסף!

ברוך הבא לשנת 2000?!

אמ.. העניין שהנציגים לא רוצים להביא לי את המייל של פניות הציבור. מנהל צריך לחזור אליי ואני אבקש ממנו.

גם אני צריך לבקש פיצויים... השאלה מה כבר הוא יוכל להציע לי.

ואני גם אפנה לנציגות של משרד התקשורת על ההתנהלות האיומה של הוט לכל הבעיה הזאת ובכלל על הטכנאים שהיו אצלי שהידע שלהם

שאף לאפס

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים