עבור לתוכן

כמה "להשקיע" באוטו?

Featured Replies

פורסם

יש מצבים שבהם הגודל של האוטו לא משנה לגבי הבטיחות

לפני יומיים ראיתי רכב אמריקאי בצורת ג'יפ שוכב מרוסק על הגג

מסתבר שהוא נסע באור ירוק בכיוון ישר ומכונית פיג'ו קטנה הגיעה מימין באור אדום ונתנה לו נגיעה באיזור הגלגל האחורי הימני.

הנגיעה הקטנה גרמה לו להסתובב ימינה והתנופה בכיוון ישר הכניסה אותו לגילגול על הגג וביצוע החלקה לאורך הצומת כשהוא הפוך על הגג.

האמריקאית טוטאל לוס. לפיג'ו הקטנה שלום.

אני מבין למה הבנת שזה כוונתי אבל אתה טועה, תקרא שוב, לא אמרתי שרכב גדול יותר הוא טוב יותר. אמרתי שציוני הריסוק רלוונטים רק לאותה קטגורית משקל.

שני רכבים שניהם בעלי אותו דירוג, עדיף להיות בכבד יותר (לא בגדול יותר). ובכלל עבור בטיחות נקודת מרכז מסה כמה שיותר נמוכה גם עדיפה.

  • תגובות 82
  • צפיות 10.9k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

פורסם

פראפלו הוא בצבע אדום. הסיכוי שתמצא פונטו שטופלה רק במורשה נמוך מאוד.

פראפלו יכול להיות גם בצבע כחול.

בפיאט עד שנת 2005 הוא צריך להיות כחול, משם והלאה אדום. (וזה לא "כחלחל" או "אדמדם". הכחול הוא כחול חזק, האדום הוא אדום ברור.)

אכלתי הרבה קש מהפונטו בנוגע מערכת הקירור

הגיע למצב שנסעתי באופן קבוע עם בקבוקי נוזל רדיאטור בבגאז'

כל הזמן עין אחת על הכביש והשניה על מד המעלות.

זה רק אומר שהייתה לך נזילה, או שקנית רכב עם רדיאטור מכוסח :nixweiss:

יש מצבים שבהם הגודל של האוטו לא משנה לגבי הבטיחות

לפני יומיים ראיתי רכב אמריקאי בצורת ג'יפ שוכב מרוסק על הגג

מסתבר שהוא נסע באור ירוק בכיוון ישר ומכונית פיג'ו קטנה הגיעה מימין באור אדום ונתנה לו נגיעה באיזור הגלגל האחורי הימני.

הנגיעה הקטנה גרמה לו להסתובב ימינה והתנופה בכיוון ישר הכניסה אותו לגילגול על הגג וביצוע החלקה לאורך הצומת כשהוא הפוך על הגג.

האמריקאית טוטאל לוס. לפיג'ו הקטנה שלום.

מרכז כובד גבוה.

זו אחת הסיבות שאני פחות או יותר נגד הרבה ג'יפים/קרוסאוברים על הכביש. זה גם מסוכן לנהג עצמו, וגם למי שמסביבו.

פורסם

אתה חי בסרט.

לצערי זה אתה. לתעשיית הרכב הגרמנית לא נשאר דבר למעט הילה פלצנית ופאנבויס שיקנו את המכוניות שלהם בכל מחיר.

פורסם

סבבה, אתה צודק.

ה-Jetta 1.4 TSI COMPORTLINE לא טובה יותר מהסילינגיות שהיבואן אנס להן את האמאמא של הצורה בשביל לחסוך כל שקל.

בכלל לא...

פורסם

זה לא שאתה מקבל עגלה רתומה לסוס. עדיין מדובר ברכב מנהלים לכל דבר רק עם קצת פחות איבזור. מצד שני מקבלים אחריות, מימון, יישור קו על חשבון החברה ואמינות. בקיצור כל הדברים שלא מקבלים מפולקסווגן.

פורסם

מעניין אותי איפה אפשר למצוא רכב משפחתי ששוקל 1050 ק"ג כמו שמישהו כתב פה :kopfpatsch: ... יותר בכיוון של טונה שלוש מאות

פורסם

עדיין מדובר ברכב מנהלים לכל דבר רק עם קצת פחות איבזור

חחחחח קצת פחות?? אתה הוזה.

פורסם

עמרי, שלך 09' או 10'?...

פורסם

שנה שעברה רכשתי פיאט פונטו 04 ידנית עם 115 ק"מ בסביבות ה-22K. עשיתי איתה מאז בסביבות ה-20K ולמעט טיפול אחד ומילוי גז למזגן (900 שקלים יחד) לפני הקיץ לא עשיתי שומדבר מיוחד. נוסעת בין 1:16-18 כך שבהחלט אפשר לומר שאני מרוצה. מה גם שאם תסתכלו במחירונים ירידת הערך שלה בקושי מורגשת (אולי 1000-2000 שקל). הדבר היחיד שמבאס בפונטו (בכל פונטו) זה הנסיעה הלא משוככת, לעומת נסיעה ברכב עם מתלים נורמלים.

לדעתי זה לא חשוב רכב חדש או לא חדש חשוב איך טיפלו ברכב. רכב חדש לא מטופל יכול להיות נטל הרבה יותר גדול מרכב מזדקן מטופל כיאות.

נ.ב

פונטו שנסעה על פראפלו כל חייה לא תסבול משום בעיות חימום, וזאת עקב בלוק המנוע מאלומניום שסובל במיוחד מהצטברות קורוזיה במקרה של שימוש במים רגילים.

פורסם

^

המתלים דווקא בסדר גמור (לא רנו, אבל לא דייהטסו שרייד.)

תדאג לצמיגים טובים, זה עושה הבדלי שמים וארץ. במיוחד לנוכח העובדה שבפונטו הצמיגים 14" ועם פרופיל גבוה.

פורסם

אני משתמש במים מזוקקים בלבד כבר שנה בלי בעיות התחממות בכלל.

פורסם

10, אבל זה דור 5 תודה לאל. דור 6 נכנס לארץ רק ב-2011.

אכן, מעולה שכך.

גם יצא לי לנהוג על ג'טה TDI דור 5, יופי של רכב.

פורסם
  • מחבר

פראפלו הוא בצבע אדום.

ואיך אני בודק את זה?

אני צריך לפתוח מכסה מנוע... ואז?

לעשות את זה אחרי שהאוטו נסע קצת או שהוא עוד קר? מה אני פותח? איפה? איך בודקים (אני מניח שזה לא בריכה של מים אלא מין צינור קטן ושחור שלא רואים כלום בפנים...)

פורסם

פותחים את הפקק ראדיאטור אך ורק כשהרכב קר, אפשר גם לבדוק במיכל ההתפשטות, אבל אם יש חלודה \ קורוזיה במערכת קירור רואים את זה יותר בבירור ברדיאטור.

ולידע כללי, מה בדיוק הבעיה עם גאטה דור 6?

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים