פורסם 2011 באוגוסט 2514 שנים יש מצבים שבהם הגודל של האוטו לא משנה לגבי הבטיחותלפני יומיים ראיתי רכב אמריקאי בצורת ג'יפ שוכב מרוסק על הגגמסתבר שהוא נסע באור ירוק בכיוון ישר ומכונית פיג'ו קטנה הגיעה מימין באור אדום ונתנה לו נגיעה באיזור הגלגל האחורי הימני.הנגיעה הקטנה גרמה לו להסתובב ימינה והתנופה בכיוון ישר הכניסה אותו לגילגול על הגג וביצוע החלקה לאורך הצומת כשהוא הפוך על הגג.האמריקאית טוטאל לוס. לפיג'ו הקטנה שלום.אני מבין למה הבנת שזה כוונתי אבל אתה טועה, תקרא שוב, לא אמרתי שרכב גדול יותר הוא טוב יותר. אמרתי שציוני הריסוק רלוונטים רק לאותה קטגורית משקל.שני רכבים שניהם בעלי אותו דירוג, עדיף להיות בכבד יותר (לא בגדול יותר). ובכלל עבור בטיחות נקודת מרכז מסה כמה שיותר נמוכה גם עדיפה.
פורסם 2011 באוגוסט 2514 שנים פראפלו הוא בצבע אדום. הסיכוי שתמצא פונטו שטופלה רק במורשה נמוך מאוד. פראפלו יכול להיות גם בצבע כחול. בפיאט עד שנת 2005 הוא צריך להיות כחול, משם והלאה אדום. (וזה לא "כחלחל" או "אדמדם". הכחול הוא כחול חזק, האדום הוא אדום ברור.) אכלתי הרבה קש מהפונטו בנוגע מערכת הקירור הגיע למצב שנסעתי באופן קבוע עם בקבוקי נוזל רדיאטור בבגאז' כל הזמן עין אחת על הכביש והשניה על מד המעלות. זה רק אומר שהייתה לך נזילה, או שקנית רכב עם רדיאטור מכוסח יש מצבים שבהם הגודל של האוטו לא משנה לגבי הבטיחות לפני יומיים ראיתי רכב אמריקאי בצורת ג'יפ שוכב מרוסק על הגג מסתבר שהוא נסע באור ירוק בכיוון ישר ומכונית פיג'ו קטנה הגיעה מימין באור אדום ונתנה לו נגיעה באיזור הגלגל האחורי הימני. הנגיעה הקטנה גרמה לו להסתובב ימינה והתנופה בכיוון ישר הכניסה אותו לגילגול על הגג וביצוע החלקה לאורך הצומת כשהוא הפוך על הגג. האמריקאית טוטאל לוס. לפיג'ו הקטנה שלום. מרכז כובד גבוה. זו אחת הסיבות שאני פחות או יותר נגד הרבה ג'יפים/קרוסאוברים על הכביש. זה גם מסוכן לנהג עצמו, וגם למי שמסביבו.
פורסם 2011 באוגוסט 2514 שנים אתה חי בסרט. לצערי זה אתה. לתעשיית הרכב הגרמנית לא נשאר דבר למעט הילה פלצנית ופאנבויס שיקנו את המכוניות שלהם בכל מחיר.
פורסם 2011 באוגוסט 2514 שנים סבבה, אתה צודק.ה-Jetta 1.4 TSI COMPORTLINE לא טובה יותר מהסילינגיות שהיבואן אנס להן את האמאמא של הצורה בשביל לחסוך כל שקל.בכלל לא...
פורסם 2011 באוגוסט 2514 שנים זה לא שאתה מקבל עגלה רתומה לסוס. עדיין מדובר ברכב מנהלים לכל דבר רק עם קצת פחות איבזור. מצד שני מקבלים אחריות, מימון, יישור קו על חשבון החברה ואמינות. בקיצור כל הדברים שלא מקבלים מפולקסווגן.
פורסם 2011 באוגוסט 2514 שנים מעניין אותי איפה אפשר למצוא רכב משפחתי ששוקל 1050 ק"ג כמו שמישהו כתב פה ... יותר בכיוון של טונה שלוש מאות
פורסם 2011 באוגוסט 2514 שנים עדיין מדובר ברכב מנהלים לכל דבר רק עם קצת פחות איבזורחחחחח קצת פחות?? אתה הוזה.
פורסם 2011 באוגוסט 2514 שנים שנה שעברה רכשתי פיאט פונטו 04 ידנית עם 115 ק"מ בסביבות ה-22K. עשיתי איתה מאז בסביבות ה-20K ולמעט טיפול אחד ומילוי גז למזגן (900 שקלים יחד) לפני הקיץ לא עשיתי שומדבר מיוחד. נוסעת בין 1:16-18 כך שבהחלט אפשר לומר שאני מרוצה. מה גם שאם תסתכלו במחירונים ירידת הערך שלה בקושי מורגשת (אולי 1000-2000 שקל). הדבר היחיד שמבאס בפונטו (בכל פונטו) זה הנסיעה הלא משוככת, לעומת נסיעה ברכב עם מתלים נורמלים.לדעתי זה לא חשוב רכב חדש או לא חדש חשוב איך טיפלו ברכב. רכב חדש לא מטופל יכול להיות נטל הרבה יותר גדול מרכב מזדקן מטופל כיאות.נ.בפונטו שנסעה על פראפלו כל חייה לא תסבול משום בעיות חימום, וזאת עקב בלוק המנוע מאלומניום שסובל במיוחד מהצטברות קורוזיה במקרה של שימוש במים רגילים.
פורסם 2011 באוגוסט 2514 שנים ^המתלים דווקא בסדר גמור (לא רנו, אבל לא דייהטסו שרייד.)תדאג לצמיגים טובים, זה עושה הבדלי שמים וארץ. במיוחד לנוכח העובדה שבפונטו הצמיגים 14" ועם פרופיל גבוה.
פורסם 2011 באוגוסט 2514 שנים 10, אבל זה דור 5 תודה לאל. דור 6 נכנס לארץ רק ב-2011.אכן, מעולה שכך. גם יצא לי לנהוג על ג'טה TDI דור 5, יופי של רכב.
פורסם 2011 באוגוסט 2514 שנים מחבר פראפלו הוא בצבע אדום. ואיך אני בודק את זה?אני צריך לפתוח מכסה מנוע... ואז?לעשות את זה אחרי שהאוטו נסע קצת או שהוא עוד קר? מה אני פותח? איפה? איך בודקים (אני מניח שזה לא בריכה של מים אלא מין צינור קטן ושחור שלא רואים כלום בפנים...)
פורסם 2011 באוגוסט 2514 שנים פותחים את הפקק ראדיאטור אך ורק כשהרכב קר, אפשר גם לבדוק במיכל ההתפשטות, אבל אם יש חלודה \ קורוזיה במערכת קירור רואים את זה יותר בבירור ברדיאטור.ולידע כללי, מה בדיוק הבעיה עם גאטה דור 6?
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.