מה ההבדל בין p67 ל z68? - מעבדים, לוחות-אם וזכרונות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מה ההבדל בין p67 ל z68?


RONG23

Recommended Posts

בקצרה:

LucidLogix Virtu - נותן לך להשתמש בכרטיס מסך המובנה במעבד במקביל לכרטיס מסך אחר שמותקן אצלך. היתרונות: צריכת חשמל נמוכה מאוד בעבודה שלא מצריכה עוצמה מהכרטיס מסך, הוא ממש מכבה את הכרטיס מסך עד שתזדקק לו. יתרון שני, אתה יכול לנצל את הליבה הגרפית המובנית לדברים שהיא עושה טוב יותר מכרטיס חיצוני כמו דחיסת וידאו ועבודה עם עיבודי תמונה וכו'.

Intel Smart Response - אחד הדברים החזקים ביותר שזה נותן לך זה SSD Cache וזה אומר שאתה יכול לרכוש SSD בנפח קטן מאוד (40GB ופחות) והוא ישמש כזיכרון מטמון לקשיחים המכנים. התוספת ביצועים שאתה מקבל היא משמעותית ביותר ובמחיר זול יחסית אבל אין מה להשוות ל SSD יעודי למערכת הפעלה ותוכנות.

אם אתה משתמש מתקדם אז CF ו לא יהיו בעיה בשבילך, קצת משחק בהגדרות ודאגה לעדכן ופרופילים.

במקרה הכי גרוע עם משחק שיצא ממש עכשיו ועוד אין לו תמיכה כמו שצריך אז מבטלים את המערך עד שיוצא עדכון ובד"כ זה עניין של חודש לכל היותר בגלל עדכוני הדרייברים שיוצאים בתדירות חודשים כמעט.

ולגבי הכרטיסים, ה 6970 מקביל ל GTX570 ולא ל GTX580. אבל מבחינת חיים קלים, עם כרטיס אחד לא צריך להתעסק בכלום, רק לעדכן ולהריץ. וסתם כאגב, ה GTX580 אומנם הכרטיס גיימינג החד ליבתי החזק ביותר היום אבל הוא גם הכרטיס הכי לא משתלם לרכישה שיש היום, תוספת הביצועים ביחס להפרש מחיר בינו לבין ה GTX570 לא מצדיקה את ההשקעה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...