פורסם 2011 באוגוסט 614 שנים שלום, רכשתי לפני כחצי שנה (קצת יותר) מחשב דל. האחריות של המחשב היתה 3 שנים של דל. מאז החנות שרכשתי ממנה פשטה רגל, ואני כנראה בשלבי מעבר הדירה איבדתי את האחריות (יש מצב שלא קיבלתי אחריות בפתק פיזית?) האם זה מתועד בדל שהמחשב נרכש מהם (בעזרת מס' סידורי או משהו). אוף, אסון.
פורסם 2011 באוגוסט 614 שנים אין "פתק אחריות". אולי קבלה שמשמשת כהוכחת רכישה. אותה איבדת?סביר להניח שאף אחד לא יבקש אותה. האחריות נקבעת לפי המספר הסידורי של הנייד. גם ככה בניידים מי שנותן את האחריות הן מעבדות DELL בארץ בלי שום קשר לחנות.
פורסם 2011 באוגוסט 614 שנים מחבר אין "פתק אחריות". אולי קבלה שמשמשת כהוכחת רכישה. אותה איבדת?סביר להניח שאף אחד לא יבקש אותה. האחריות נקבעת לפי המספר הסידורי של הנייד. גם ככה בניידים מי שנותן את האחריות הן מעבדות DELL בארץ בלי שום קשר לחנות.יש מצב, אני מאוד מסודרת ויש מצב שלא קיבלתי אחריות פיזית של דל (איזשהו פתק).הבעיה שבקבלה של החנות שקניתי בה לא כתוב שיש אחריות דל ל-3 שנים (אלא רק הדגם של המחשב), אבל אני בטוחה שקניתי!השאלה אם תהיה לי בעיה, אני צריכה לקחת את המחשב לדל רק עם הקבלה שקניתי את המחשב והם רואים את המחשב לפי מס' סידורי?אמרו לי משהו על תג שירות, יודע מזה? לא זכור לי שהזנתי משהו שקניתי את המחשב.
פורסם 2011 באוגוסט 614 שנים לרוב משתמשים במס' הסידורי של הנייד, כך שבגדול לא צריכה להיות בעיה.את יכולה לבדוק כאן את משך האחריות:http://support.euro.dell.com/support/topics/topic.aspx/emea/shared/support/root/en/warranty_information?c=uk&cs=ukdhs1&l=en&s=dhs
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.