איך התוצאה ב3dmark6 לגבי Hd6850 ? - כרטיסי מסך - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

איך התוצאה ב3dmark6 לגבי Hd6850 ?


natan805

Recommended Posts

נראה בהחלט תקין, רק שהOC לכרטיס מסך הוא לא קטן בכלל ואפשר להגיד סביב ה"בינוני", כמו כן הבאנצ' הזה אוהב גם OC של המעבד ככה שעם תגיע ל4.0GHZ במעבד תראה שיפור גדול יותר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אבל אני אצטרך לקנות מאוור לפחות ב200 ש"ח בשביל זה כי אפילו המהרה ל 3.2 המעבד מגיע במאמץ ל90 מעלות והתוכנה occ-T כותבת: cpu too hot .

ואגב בלי ידע המהרתי את הכרטיס דרך התוכנה של הכרטיס ccc11.5 לאוברקלוק הנ"ל במכה אחת ולאחר מכן עשיתי בדיקת יציבות וטמפ' והיה תקין היום אני יודע שלא טוב לעשות במכה אבל אחרי הכל הבדיקה תקינה האם זה הרס משהו בכרטיס ואני לא יודע? והאם זה אמין לעשות בדיקה אחרי בהדרגה שכזאת?

או שמומלץ לי לעשות מהתחלה לאט לאט.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני הייתי מציע לעשות הכל בהדרגה תקין או לא עם אין ידע עדיף לחזור להגדרות בסיס ולהתחיל מי ההתחלה, כמו כן מציע לך להוריד את בדיקת הארטיפקטים ובעצם לבדוק שלב שלב עד שתגיע למקסימום בלי העלאת מתחים, ועם יהיה רצון להמשיך הלאה בעזרת העלאת מתחים ובעצם להגיע לתדר המקסימלי של הכרטיס.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אבל עשיתי בדיקה כבר בהרבה תוכנות שזה RTHDRIBL חצי שעה בדיקה על הגדרות גבוהות ולא היה הארטיפקטים שיחקתי במשחקים כבדים crysis2 ועוד במשך שעות ולא היה בעיה ופועל חלק הרצתי את התוכנה למשך חצי שעה והיה בסדר{אומנם בבדיקת בנצמארק בmsi המסך היה לפעמים אבל ממש לפעמים מתפצל פתאום כאילו יש לי שני מסכים וזה רק בתוכנה הזאת וזה לא נראה לי קשור כי אולי זה תקיעה בתוכנה כי בבדיקת יציבות של התוכנה לא היה מופעה הבעיה הנ"ל אז אם יש לך מושג מה זה אשמח לשמוע}בבדיקת occ-t כולל בדיקת שגיאות למשך 40 דקות ולא היה שגיאה אחת אפילו

האם בכל זאת נראה לך שאני צריך להתחיל מהתחלה לאט לאט?

ואגב התוכנה מגבילה אותי באוברקלוק עד 850\1200 ולא יודע למה וגם אי אפשר לעלות מתחים {וגם אני מעדיף שלא לעלות מתחים}

יש לך מושג?

תראה בתמונה>>>>

[attachment deleted by admin]

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...