פורסם 2011 ביולי 3114 שנים אין שום קשר בין הערוץ שהוא הוסיף לך לבעיה שהייתה לך.כנראה שכשהתחברת מחדש פשוט קיבלת IP שמנותב אחרת.
פורסם 2011 ביולי 3114 שנים ^^ בתור נציג (לשעבר) של בזק, אתה זה שמקשקש פה.לנציג לא היה שום מושג שזה יעזור והצ'אנל הזה שהוא דיבר עליו זה כדי להתחבר עם היוזר בו זמנית מ2 מקומות שונים.אם הלקוח לא מתחבר מ 2 מקומות שונים, אז מה בכלל מעניינים אותו הקישוקשים של בזק בינלאומי. הפעם "הראשונה" שהוא מתחבר זה צריך להיות תקין.אבל כמובן כש"בפעם הראשונה" שהוא מתחבר, זה לא עובד כמו שצריך, אז צריך "ליצור" צ'נל נוסף.אני הייתי לקוח של בזק בינלאומי, ולא היו לי שום שירותים נוספים על הקו. רק אינטרנט רגיל ב014. סבלתי באותם בעיות, ו 014 התנערו מהם. הפיתרון היה להחליף ספק.אז לא מעניין אותי איך ש 014 קוראים לקומבינות שלהם, (עוד כמה שנים אולי יקראו לזה: לשים וינטלטור על היוזר, כי הוא מתחמם) וגם אותך נציג לשעבר זה לא אמור להיות מעניין, למרות השטיפת מוח החזקה שעובדי 014 קיבלו במהלך עבודתם. (וידוע לי שזהו דבר ש 014 מעולים בו)
פורסם 2011 ביולי 3114 שנים שום שטיפות מוח, לנציגים הפשוטים פשוט אין מושג מה קורה (אם קורה) מאחורי הקלעים ולכן נציג לא יכול לעשות יותר מדי בהנחה שההגדרות הבסיסיות של היוזר אכן תקינות.ולא, כברירת מחדל לא אמורים להיות 2 צ'אנלים וזה גם לא היה אמור להשפיע על התקלה של פותח הדיון. אני לא אופתע אם התקלה תחזור פתאום.
פורסם 2011 באוגוסט 114 שנים כן תעזבו כבר את בזק עם חבילת הניובים שלהם מרוויחים עליכם כסף ומספקים לכם זבל באותו זמן, זה כמו שתזרקו את הזבל בחוץ ועובדי הזבל יחזירו לכם את הזבל ישירות לתוך הבית ועוד יבקשו ממכם כסף, לא נעים אבל ככה זה בדיוק קורה בדרך עקיפית לא מחושבת.תראו את זה ככה ותעזבו כל חברה ואל תתחייבו לא בשביל 40 שקל ולא בשביל 100 שקל הוזלה, התחייבות זה לקחת לכם אה הכליה ולשמור אותה בקירור, כשתצטרכו אותה כי הכליה הראשונה הלכה לכם תשלמו את קנס הניתוח שיוציא אותכם מהסבל המייגע שבעוד באותו הזמן עד עכשיו שילמתם ביטוח שאמור לכסות לכם את המחיר.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.