צריך עזרה ב-C# בתרגיל - תכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

צריך עזרה ב-C# בתרגיל


moskitos

Recommended Posts

יש לי תרגיל שכמעט וגמרתי אותו, בתרגיל אני אמור ליצור כמה צורות (משולש מלבן או מעגל) וכל מיני מתודות שמטפלות בכל צורה (מזיזים, יוצרים וכד')

בסוף התרגיל ממש לפני ה-MAIN אני אמור ליצור מתודה שה-MAIN קורא מהמשתמש מספר בין 1 ל-4 , כל מספר בין 1 ל-3 מייצג צורה מסויימת (משולש מלבן או מעגל והמספר 4 זה יציאה מהלולאה) ואז המשתמש מכניס את הנתונים (נק' מוצא על הצירים גודל וכד') והמתודה לוקחת את האובייקט של הצורה ומכניסה אותו למערך וככה כל הצורות נשמרות לי במערך.

יצרתי לדוגמה ב-MAIN צורה ראשונה (כפי שאתם רואים מעגל) ומתודה שלוקחת את האובייקט שנוצר ומכניסה אותו למערך ובסופו של דבר מחזירה את אותו מערך אבל יש לי בעיה ב-MAIN אחרי יצירת הצורה לקרוא למתודה ולשלוח אליה את האובייקט, אני פשוט לא יודע איך לקרוא למתודהת אשמח לעזרה

תודה.

using System;


using System.Collections.Generic;


using System.Linq;


using System.Text;






namespace Shape


{


public class Point


{


private float x;


private float y;


// Definition of c'tors


public Point(float a, float b)


{


this.x = a;


this.y = b;


}


public Point()


{


this.x = 0;


this.y = 0;


}


public Point(Point p)


{


this.x = p.x;


this.y = p.y;


}


// Definition of the methods


public void Setx(float x)


{


this.x = x;


}


public void Sety(float y)


{


this.y = y;


}


public void Setpoint(Point p)


{


this.x = p.x;


this.y = p.y;


}


public float Getx()


{


return this.x;


}


public float Gety()


{


return this.y;


}


public string ToString()


{


string result = "X= " + this.x + " Y= " + this.y;


return result;


}






public void Move(float dx, float dy)


{


this.x += dx;


this.y += dy;


}


}






public class Shape


{


protected Point position;


protected int color;


protected float boardWidth;


// Definition of c'tors


public Shape()


{


this.position = new Point();


this.color = 1;


this.boardWidth = 0;


}


public Shape(Point pos, int col, float bw)


{


this.position = pos; //option 1


this.position = new Point(pos); //option 2






this.color = col;


this.boardWidth = bw;


}


public Shape(Point pos)


{


this.position = new Point(pos);


this.color = 1;


this.boardWidth = 0;


}


// Definition of the methods


public string ToString()


{


string result = this.position.ToString();


result += " Color: " + this.color + " Board-width: " + this.boardWidth;


return result;


}


public void Move(float dx, float dy)


{


//dx += this.position.Getx();


//dy += this.position.Gety();


//this.position.Setx(dx);


//this.position.Sety(dy);






//option 2


this.position.Move(dx, dy);


}


}






public class Rectangle : Shape


{


private int width;


private int height;


// Definition of c'tors


public Rectangle(Point pos, int col, float bw, int width, int height)


: base(pos, col, bw)


{


this.width = width;


this.height = height;


}


public Rectangle(Point pos, int width, int height)


: base(pos)


{


this.width = width;


this.height = height;


}


public string ToString()


{


return "Rectangle info:" + this.position.ToString() + this.width + " " + this.height;


}


}






public class Circle : Shape


{


private int radius;


// Definition of c'tors


public Circle(Point pos, int col, float bw, int radius)


: base(pos, col, bw)


{


this.radius = radius;


}


public Circle(Point pos, int radius)


: base(pos)


{


this.radius = radius;


}


public string ToString()


{


return base.ToString() + " circle info:" + this.radius;


}


}






public class Triangle : Shape


{


private Point p2;


private Point p3;


// Definition of c'tors


public Triangle(Point pos, int col, float bw, Point p2, Point p3)


: base(pos, col, bw)


{


this.p2 = new Point(p2);


this.p3 = new Point(p3);


}


public Triangle(Point pos, Point p2, Point p3)


: base(pos)


{


this.p2 = new Point(p2);


this.p3 = new Point(p3);


}


}


class Program


{


public Shape[] ShapeIntoArray(Shape a )


{


Shape[] ShapeArray = new Shape[2];






for (int i = 0; i < 2; i++)


{


ShapeArray[i] = a;


}






return ShapeArray;


}










static void Main(string[] args)


{


Console.WriteLine("Choose Shape: (1: Circle, 2: Rectangle, 3: Triangle, 4: exit)");


int Input = int.Parse(Console.ReadLine());






while (Input != 4)


{


switch (Input)


{


case 1:






Console.WriteLine("Enter The Position: ");


Console.Write("x: ");


float x = float.Parse(Console.ReadLine());


Console.Write("Y: ");


float y = float.Parse(Console.ReadLine());


Point p1 = new Point(x, y);


Console.WriteLine("Enter Color: ");


int color = int.Parse(Console.ReadLine());


Console.WriteLine("Enter Radius: ");


int radius = int.Parse(Console.ReadLine());


Console.WriteLine("Enter BW: ");


float bw = float.Parse(Console.ReadLine());


Circle c1 = new Circle(p1, color, bw, radius);


Shape s1 = new Circle(p1, color, bw, radius);






default:


break;


}


}


}


}


}

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שים לב שהמתודה Main היא סטטית! static void ....

ולכן היא יכולה לפנות באופן ישיר רק למתודות שגם הן סטטיות!

כלומר:

 
public static Shape[] ShapeIntoArray(Shape a)

במקום:

 
public Shape[] ShapeIntoArray(Shape a)

ואחרי זה תוכל לקרוא למתודה ShapeIntoArray כרגיל..

בהצלחה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בעקרון כדי שתוכל לקרוא למתודה ShapeIntoArray מתוך הMain כל מה שאתה צריך לעשות זה להוסיף את המילה static לחתימה של המתודה.

ז"א לכתוב כך:


public static Shape[] ShapeIntoArray(Shape a)

למה צריך static? כיוון שהMain מוגדרת כstatic היא יכולה להפעיל רק מתודות שגם הן מוגדרות כstatic

יש בMSDN הסבר מפורט יותר על מחלקות ומתודות סטטיות:

http://msdn.microsoft.com/en-us/library/79b3xss3.aspx#Y1333

עוד דוגמה והסבר טוב יש גם כאן: http://www.dotnetperls.com/static-method

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הבנתי תודה אבל אני עדיין לא מצליח לשלוח Shape למתודה, ב-MAIN יצרתי Shape שנקרא s1 ואני לא מצליח לשלוח אותו למתודה, רשמתי ShapeIntoArray(s1) ועוד כל מיני נסיונות וזה לא הולך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם אתה מנסה לקרוא למתודה shapeintoarray עם s1 מחוץ לswitch זה לא ילך כי אחרי הswitch

s1 לא קיים (בגלל שהוא מוגדר רק בתוך הswitch)

אז או שתקרא למתודה מתוך הswitch או שתגדיר את s1 מחוץ לswitch

 

static void Main(string[] args)
{
Console.WriteLine("Choose Shape: (1: Circle, 2: Rectangle, 3: Triangle, 4: exit)");
int Input = int.Parse(Console.ReadLine());
Shape s1 = null;
while (Input != 4)
{
switch (Input)
{
case 1:
Console.WriteLine("Enter The Position: ");
Console.Write("x: ");
float x = float.Parse(Console.ReadLine()); Console.Write("Y: ");
float y = float.Parse(Console.ReadLine()); Point p1 = new Point(x, y);
Console.WriteLine("Enter Color: "); int color = int.Parse(Console.ReadLine());
Console.WriteLine("Enter Radius: "); int radius = int.Parse(Console.ReadLine());
Console.WriteLine("Enter BW: "); float bw = float.Parse(Console.ReadLine());
Circle c1 = new Circle(p1, color, bw, radius);
s1 = new Circle(p1, color, bw, radius);
break;
default:
break;
}

}
//Shape to array
Shape[] myArr = ShapeIntoArray(s1);

}

או

 

static void Main(string[] args)
{
Console.WriteLine("Choose Shape: (1: Circle, 2: Rectangle, 3: Triangle, 4: exit)");
int Input = int.Parse(Console.ReadLine());
while (Input != 4)
{
switch (Input)
{
case 1:
Console.WriteLine("Enter The Position: ");
Console.Write("x: ");
float x = float.Parse(Console.ReadLine()); Console.Write("Y: ");
float y = float.Parse(Console.ReadLine()); Point p1 = new Point(x, y);
Console.WriteLine("Enter Color: "); int color = int.Parse(Console.ReadLine());
Console.WriteLine("Enter Radius: "); int radius = int.Parse(Console.ReadLine());
Console.WriteLine("Enter BW: "); float bw = float.Parse(Console.ReadLine());
Circle c1 = new Circle(p1, color, bw, radius);
Shape s1 = new Circle(p1, color, bw, radius);
//Shape to array
Shape[] myArr = ShapeIntoArray(s1);
break;
default:
break;
}

}
}

אגב אתה נכנס ללואה אינסופית בwhile

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כן בסופו של דבר גיליתי את הבעיה שלי ואגב החלפתי את הסוויטצ' ב-IF אבל עדיין יש לי בעיה, אני מכניס את ה-SHAPE למערך (בעזרת המתודה) אבל כשאני רוצה להחזיר את המערך (מופיע ב-RETURN של המתודה) הוא כאילו לא מזהה את המערך, וגם אני רוצה להדפיס את הצורה בסוף עלמנת לבדוק וגם פה יש לי בעיות

using System;
using System.Collections.Generic;
using System.Linq;
using System.Text;


namespace Shape
{
public class Point
{
private float x;
private float y;
// Definition of c'tors
public Point(float a, float b)
{
this.x = a;
this.y = b;
}
public Point()
{
this.x = 0;
this.y = 0;
}
public Point(Point p)
{
this.x = p.x;
this.y = p.y;
}
// Definition of the methods
public void Setx(float x)
{
this.x = x;
}
public void Sety(float y)
{
this.y = y;
}
public void Setpoint(Point p)
{
this.x = p.x;
this.y = p.y;
}
public float Getx()
{
return this.x;
}
public float Gety()
{
return this.y;
}
public string ToString()
{
string result = "X= " + this.x + " Y= " + this.y;
return result;
}


public void Move(float dx, float dy)
{
this.x += dx;
this.y += dy;
}
}


public class Shape
{
protected Point position;
protected int color;
protected float boardWidth;
// Definition of c'tors
public Shape()
{
this.position = new Point();
this.color = 1;
this.boardWidth = 0;
}
public Shape(Point pos, int col, float bw)
{
this.position = pos; //option 1
this.position = new Point(pos); //option 2


this.color = col;
this.boardWidth = bw;
}
public Shape(Point pos)
{
this.position = new Point(pos);
this.color = 1;
this.boardWidth = 0;
}
// Definition of the methods
public string ToString()
{
string result = this.position.ToString();
result += " Color: " + this.color + " Board-width: " + this.boardWidth;
return result;
}
public void Move(float dx, float dy)
{
//dx += this.position.Getx();
//dy += this.position.Gety();
//this.position.Setx(dx);
//this.position.Sety(dy);


//option 2
this.position.Move(dx, dy);
}
}


public class Rectangle : Shape
{
private int width;
private int height;
// Definition of c'tors
public Rectangle(Point pos, int col, float bw, int width, int height)
: base(pos, col, bw)
{
this.width = width;
this.height = height;
}
public Rectangle(Point pos, int width, int height)
: base(pos)
{
this.width = width;
this.height = height;
}
public string ToString()
{
return "Rectangle info:" + this.position.ToString() + this.width + " " + this.height;
}
}


public class Circle : Shape
{
private int radius;
// Definition of c'tors
public Circle(Point pos, int col, float bw, int radius)
: base(pos, col, bw)
{
this.radius = radius;
}
public Circle(Point pos, int radius)
: base(pos)
{
this.radius = radius;
}
public string ToString()
{
return base.ToString() + " circle info:" + this.radius;
}
}


public class Triangle : Shape
{
private Point p2;
private Point p3;


// Definition of c'tors
public Triangle(Point pos, int col, float bw, Point p2, Point p3)
: base(pos, col, bw)
{
this.p2 = new Point(p2);
this.p3 = new Point(p3);
}
public Triangle(Point pos, Point p2, Point p3)
: base(pos)
{
this.p2 = new Point(p2);
this.p3 = new Point(p3);
}
}
class Program
{
public static Shape[] ShapeIntoArray(Shape a)
{
Shape[] ShapeArray = new Shape[0];


for (int i = 0; i < 1; i++)
{
ShapeArray[i] = a;
}


return ShapeArray;
}


static void Main(string[] args)
{
Console.WriteLine("1: Circle");
Console.WriteLine("2: Rectangle");
Console.WriteLine("3: Triangle");
Console.WriteLine("4: Exit");
Console.Write("Choose Shape: ");
int Input = int.Parse(Console.ReadLine());


while (Input != 4)
{
if (Input == 1)
{
Console.WriteLine("Enter The Position: ");
Console.Write("x: ");
float x = float.Parse(Console.ReadLine());
Console.Write("Y: ");
float y = float.Parse(Console.ReadLine());
Point p1 = new Point(x, y);
Console.WriteLine("Enter Color: ");
int color = int.Parse(Console.ReadLine());
Console.WriteLine("Enter Radius: ");
int radius = int.Parse(Console.ReadLine());
Console.WriteLine("Enter BW: ");
float bw = float.Parse(Console.ReadLine());
Circle c1 = new Circle(p1, color, bw, radius);
//Shape s1 = new Circle(p1, color, bw, radius);


ShapeIntoArray(c1);
}


else if (Input == 2)
{
Console.WriteLine("Enter The Position: ");
Console.Write("x: ");
float x = float.Parse(Console.ReadLine());
Console.Write("Y: ");
float y = float.Parse(Console.ReadLine());
Point p1 = new Point(x, y);
Console.WriteLine("Enter Color: ");
int color = int.Parse(Console.ReadLine());
Console.WriteLine("Enter BW: ");
int bw = int.Parse(Console.ReadLine());
Console.WriteLine("Enter Width: ");
int width = int.Parse(Console.ReadLine());
Console.WriteLine("Enter Height: ");
int height = int.Parse(Console.ReadLine());
Rectangle r1 = new Rectangle(p1, color, bw, width, height);


ShapeIntoArray(r1);


}
}


Console.WriteLine(ShapeArray);


Console.ReadLine();
}
}
}

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא מבין מה אתה מנסה לעשות שם.

למה הגדרת מערכך בגודל 0?

ולמה הלולאה שלך רצה מ- 0 עד 1?

חוץ מזה, איפה בקטע הזה בדיוק אתה הוספה למערך? אתה כל פעם יוצר מערך חדש בקריאה לפונקציה ומנסה להכניס אליו צורה אחת. איפה נשמרות כל שאר הצורות הקודמות?...

או שתגדיר את המערך כמשתנה של המחלקה PROGRAM (ותעשה אותו סטטי), ואז הפונקציות יכירו אותו ולא תצטרך ליצור מערך חדש, או שתגדיר את המערך ב MAIN וכל פעם תשלח אותו לפונקציה.

אל תשכח שאתה תצטרך גם להגדיר את המערך לאחר כל הכנסה. יותר קל לעבוד עם המחלקה LIST מאשר עם מערך.

ובמקום להגיד שמשהו לא מצליח או לא עובד, תגיד מה השגיאת קומפילציה (במידה ויש)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

המערל בגודל 0 היה טעות, שמתי מערך בגודל 2 לבדוק את 2 הצורות שאני אשלח אליו

בעניין הוספה למערך אני רושם את ShapeIntoArray(c1); כי הרי c1 זו הצורה שלי אז אותה אני שולח למתודה שמקבלת משתנה a מסוג Shape ומכניסה אותו למערך

השגיאת קומפילציה שאני מקבל כשאני רוצה להדפיס את המערך בסוף היא The name 'ShapeArray' does not exist in the current context

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

טוב נראה לי אני אגדיר מערך ב-MAIN ואשלח אותו למתודה ויחזיר אותו אחרי כל הכנסה של צורה למערך, רק מה אני לא מסתדר עם החתימה של המתודה שמקבלת ומחזירה מערך, אשמח לעזרה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בכל מקרה, הדרך היותר פשוטה היא להגדיר את המערך כאובייקט של המחלקה, ולא בתוך ה MAIN, ואז לכל הפונקציות שאתה כותב במחלקה PROGRAM תהיה גישה למערך, ולא תצטרך לשלוח אותו כל פעם לפונקציה.

זה לא כזה עניין משתנים ופונקציות סטטיות. לצורך המימוש שלך, פשוט תוסיף את הקידומת STATIC לפני הגדרת המערך והפונקציה.

בשביל להרחיב את הידע בנושא, חפש מידע על משתנים ופונקציות סטטיות (אגב יש גם מחלקות סטטיות אבל אין לך צורך בזה).

עכשיו אני גם שם לב, שלא עשית שום דבר עם המערך שמוחזר מהפונקציה... נראה לי שיש לך קצת חומר להשלים...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יצרתי אובייקט שהוא מערך ששייך למחלקה מסויימת (ARRAY)

האם הכי טוב זה להגדיר שהמתודה תקבל את הצורה ותכניס למערך ואז תחזיר אותו או משהו אחר אולי ?



public class Array
{
static Shape[] ShapeArray = new Shape[2];


static Shape[] ShapeIntoArray(Shape[] ShapeArray)
{
for (int i = 0; i < 2; i++)
{
ShapeArray[i] = a;
}

return ShapeArray;
}
}

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מה בדיוק ניסית לחסוך לעצמך בזה שאתה פשוט עוטף את זה בעוד מחלקה?

אני מציע לך 2 פתרונות, ואתה מעדיף לנסות להתפתל עם זה בדרך אחרת, אני לא מבין למה.

אני לא נוהג לעשות את זה, אבל שכתבתי לך את הקוד כדי שתבין מה הייתה הכוונה.

אני עשיתי שימוש ברשימה במקום במערך, אתה יכול לעשות את זה עם מערך, רק שתצטרך כל פעם לדאוג להגדיל אותו לאחר כל הוספה של צורה.

אגב יש לך שם לולאה אין סופית ואני לא מצליח להפסיק להכניס צורות, תבדוק למה.

שים לב ששיניתי בסוף גם את ההדפסה, אתה לא יכול סתם ככה להדפיס את המערך ולצפות ש WRITELINE ידע להדפיס את כל האובייקטים שיש בו, אתה צריך לעשות עם לולאה.

שים לב, נגעתי רק במחלקה PROGRAM

1. הפתרון שהצעתי יכול בהחלט לעבוד, או הוא ממש לא יפתור לך את הבעיה שהייתה לך מקודם, יש לך בדיוק את אותה בעיה רק עטפת אותה במחלקה אחרת.

2. גם אם תתקן את זה ותמשיך אם הפתרון שלך, אני לא מבין מה הטעם כל פעם להחזיר את המערך אם אתה לא עושה כלום עם ההפניה שמוחזרת לך מהפונקציה.

3. למה בדוגמא שהבאת אתה מכניס את הצורה לכל המקומות במערך? זה ידרוס לך את הצורה הקודמת שהכנסת?

4. בדוגמא שלך אין לך סיבה להגדיר את הפונקציה סטטית.

5. הפונקציה אמורה לקבל צורה כמו שאמרת ולא מערך של צורות.

בכל מקרה, אני ממליץ לך ללמוד קצת את הנושא של משתני מחלקה / משתנים לוקאלים / משתנים סטטיים. לידיעתך, לפעמים נסיון לבצע קומפילציה ובדיקה של השגיאות, יתנו לך גם מושג מה גורם לבעיה, ומשם לנסות להבין למה הדרך לא נכונה.

אה כן, והנה הקוד:


using System;
using System.Collections.Generic;
using System.Linq;
using System.Text;




namespace Shape
{
public class Point
{
private float x;
private float y;
// Definition of c'tors
public Point(float a, float b)
{
this.x = a;
this.y = b;
}
public Point()
{
this.x = 0;
this.y = 0;
}
public Point(Point p)
{
this.x = p.x;
this.y = p.y;
}
// Definition of the methods
public void Setx(float x)
{
this.x = x;
}
public void Sety(float y)
{
this.y = y;
}
public void Setpoint(Point p)
{
this.x = p.x;
this.y = p.y;
}
public float Getx()
{
return this.x;
}
public float Gety()
{
return this.y;
}
public string ToString()
{
string result = "X= " + this.x + " Y= " + this.y;
return result;
}




public void Move(float dx, float dy)
{
this.x += dx;
this.y += dy;
}
}




public class Shape
{
protected Point position;
protected int color;
protected float boardWidth;
// Definition of c'tors
public Shape()
{
this.position = new Point();
this.color = 1;
this.boardWidth = 0;
}
public Shape(Point pos, int col, float bw)
{
this.position = pos; //option 1
this.position = new Point(pos); //option 2




this.color = col;
this.boardWidth = bw;
}
public Shape(Point pos)
{
this.position = new Point(pos);
this.color = 1;
this.boardWidth = 0;
}
// Definition of the methods
public string ToString()
{
string result = this.position.ToString();
result += " Color: " + this.color + " Board-width: " + this.boardWidth;
return result;
}
public void Move(float dx, float dy)
{
//dx += this.position.Getx();
//dy += this.position.Gety();
//this.position.Setx(dx);
//this.position.Sety(dy);




//option 2
this.position.Move(dx, dy);
}
}




public class Rectangle : Shape
{
private int width;
private int height;
// Definition of c'tors
public Rectangle(Point pos, int col, float bw, int width, int height)
: base(pos, col, bw)
{
this.width = width;
this.height = height;
}
public Rectangle(Point pos, int width, int height)
: base(pos)
{
this.width = width;
this.height = height;
}
public string ToString()
{
return "Rectangle info:" + this.position.ToString() + this.width + " " + this.height;
}
}




public class Circle : Shape
{
private int radius;
// Definition of c'tors
public Circle(Point pos, int col, float bw, int radius)
: base(pos, col, bw)
{
this.radius = radius;
}
public Circle(Point pos, int radius)
: base(pos)
{
this.radius = radius;
}
public string ToString()
{
return base.ToString() + " circle info:" + this.radius;
}
}




public class Triangle : Shape
{
private Point p2;
private Point p3;




// Definition of c'tors
public Triangle(Point pos, int col, float bw, Point p2, Point p3)
: base(pos, col, bw)
{
this.p2 = new Point(p2);
this.p3 = new Point(p3);
}
public Triangle(Point pos, Point p2, Point p3)
: base(pos)
{
this.p2 = new Point(p2);
this.p3 = new Point(p3);
}
}
class Program
{
static List<Shape> ShapesList;
public static void ShapeIntoArray(Shape a)
{
if (ShapesList==null)
ShapesList=new List<Shape>();
ShapesList.Add(a);
}


static void Main(string[] args)
{
Console.WriteLine("1: Circle");
Console.WriteLine("2: Rectangle");
Console.WriteLine("3: Triangle");
Console.WriteLine("4: Exit");
Console.Write("Choose Shape: ");
int Input = int.Parse(Console.ReadLine());




while (Input != 4)
{
if (Input == 1)
{
Console.WriteLine("Enter The Position: ");
Console.Write("x: ");
float x = float.Parse(Console.ReadLine());
Console.Write("Y: ");
float y = float.Parse(Console.ReadLine());
Point p1 = new Point(x, y);
Console.WriteLine("Enter Color: ");
int color = int.Parse(Console.ReadLine());
Console.WriteLine("Enter Radius: ");
int radius = int.Parse(Console.ReadLine());
Console.WriteLine("Enter BW: ");
float bw = float.Parse(Console.ReadLine());
Circle c1 = new Circle(p1, color, bw, radius);
//Shape s1 = new Circle(p1, color, bw, radius);




ShapeIntoArray(c1);
}




else if (Input == 2)
{
Console.WriteLine("Enter The Position: ");
Console.Write("x: ");
float x = float.Parse(Console.ReadLine());
Console.Write("Y: ");
float y = float.Parse(Console.ReadLine());
Point p1 = new Point(x, y);
Console.WriteLine("Enter Color: ");
int color = int.Parse(Console.ReadLine());
Console.WriteLine("Enter BW: ");
int bw = int.Parse(Console.ReadLine());
Console.WriteLine("Enter Width: ");
int width = int.Parse(Console.ReadLine());
Console.WriteLine("Enter Height: ");
int height = int.Parse(Console.ReadLine());
Rectangle r1 = new Rectangle(p1, color, bw, width, height);




ShapeIntoArray(r1);




}
}


for (int i=0; i<ShapesList.Count; i++)
Console.WriteLine(ShapesList[i]);


Console.ReadLine();
}
}
}

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...