פורסם 2011 ביולי 2514 שנים קניתי HD של WESTERN DIGITAL לפני כשנתיים ועשרה חודשים, משמע נשאר לי חודשיים לאחריות.מרפי כנראה היה לטובתי וגרם לכך שהHD יתקלקל עכשיו ולא אחרי שהאחריות תיגמר, הרצתי בדיקה של WESTERN DIGITAL ו30% מהסקטורים תקולים או משהו כזה, גם עבר בדיקה בחנות ונאמר שהHD לא תקין.עכשיו כנראה שמרפי בכל זאת דפק אותי, קניתי את הHD מTMS (גרניט) והתקשרתי לTMS הנוכחים בשביל לממש אחריות ונאמר לי שהם לא יכול לעזור לי כי בעצם לא קניתי את זה אצלם?מה אני יכול לעשות בשביל לממש אחריות על הHD הזה?תודה מראש לעוזרים
פורסם 2011 ביולי 2514 שנים סליחה)? דיברת איתי ואמרתי לך שאני צריך סיריאלי של קשיח כדי לבדוק לאיזה יבאון לפנות בנוגע לבדיקת תאריך אחריות? איך מזה הגעת להחלטה שאין לך אחריות?
פורסם 2011 ביולי 2614 שנים מחבר התקשרתי לאחר מכן שהוצאתי את המספר הסידורי ואמר לי אדם אחר שאיתו דיברתי אחריך שאיני יכול לממש את האחריות.
פורסם 2011 ביולי 2614 שנים שלח לי למייל kirill@tms.co.il את מספר הסידורי של קשיח שלך. וגם טלפון יצירת קשר. תודה
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.