בעיית איטיות לא מוסברת ולא רגילה - בזק בינלאומי + בזק 10MB - רשתות ואינטרנט - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

בעיית איטיות לא מוסברת ולא רגילה - בזק בינלאומי + בזק 10MB


R9naldo

Recommended Posts

טוב אז ככה.. אחרי עשרות שיחות טלפון מיותרות עם בזק ובזק בינלאומי ולפני כן עם הוט אני כבר נמצא על סף ייאוש ופותח את הדיון הזה..

יש לי בעיה מפגרת עם האינטרנט ב-3 השנים האחרונות שאני בטוח ב-100% אחוז שקשורה לתשתית אבל עדיין לא יכול להסביר אותה. הבעיה מתבטאת בעיקר במשחקי רשת/הורדות/סטרימינג אבל מבחינת בדיקות המהירות אני מקבל מהירות תקינה לגמרי כנ"ל לגבי עוצמות ב-ADSL STATISTICS.

הכל התחיל שעברתי להוט לפני 3 שנים ללא ידיעתי. לפני כן יש לציין שהיה לי תשתית של בזק כשב-3 השנים הראשונות היו לי איתם בעיות דומות למה שיש לי היום אך במשך שאר הזמן ( הייתי איתם משהו כמו 6-7 שנים ) עבד פיקס מבחינת הכל עד שעברתי להוט. מהרגע שעברתי להוט נהייתה לי בעיית פינגים + PL קבועה וחמורה שאף אחד לא ידע להסביר לי למה זה קורה וכמובן שהוט החליקו את זה כי מבחינתם פינג של 30-40 לאתרים בארץ ו-4% פאקטלוס זה תקין כי ככה הם הגדירו לעצמם וכי אין להם מושג מה אני רוצה מהחיים שלהם. כמובן שמהירות ההורדה וההעלאה היו תקינות על הנייר וכמובן שגם ניסיתי להחליף ספקיות לאורך כל ה-3 שנים ללא שום שיפור - נטו תשתית. בשלב מסויים ניסיתי לעבור ל-UFI שלהם וזה לא עזר אז החלטתי לחזור חזרה לבזק הישן והטוב אחרי הרבה מריבות עם אבא.

אלא שעם בזק אחרי אולי חודשיים שבהם קיבלתי פינג 8-12 לארץ הבעיה איכשהו חזרה ומהירויות ההורדה העלאה/סטרימינג מח"ול לחלוטין לא תקינות ובזק כמובן מתעלמים כי שוב, לקבל פינג 20-30 ( הפינגים עדיין יותר טובים מהוט ) במקום 8-12 לארץ זה תקין, ואי אפשר למדוד מהירות חיבור על סמך גלישה ומהירויות הורדה מח"ול או אפילו עצם העובדה שאני לא מצליח להוריד או אפילו להתחבר לאימיול למרות פתיחת פורטים והגדרת DMZ HOST או שאני צריך לחכות 3 דקות בשביל לטעון סרטון של דקה וחצי ביוטיוב ושלל בעיות מוזרות כאלה ואחרות שאתם יודעים שלא צריכות להיות אבל לכו תוכיחו. יש לציין שהפינגים עוד הסתדרו לי חודש לפני שעברתי ל-NGN ( חוץ מסוג של DELAY מעצבן במשחקי רשת שלא קשור לפינג ואין לי מושג איך להסביר אבל גם כן - לא אמור להיות ולא היה לי עם בזק פעם ) ואין לי מושג למה ( טכנאי של בזק בינלאומי בא והתקין לי את ה-PRIVATE BOX שלהם + התקין לי את הטלפון על גבי המודם ושינה לי את השקע בקיר של ה-ADSL, כמובן שכבר ניסיתי לעשות את זה לפני זה עצמאית וזה לא פתר את הבעיה ואין לי מושג מה הוא עשה שפתר את הבעיה ואם זה בכלל היה הוא ולא משהו שקשור בעבודות תשתית של בזק באותו זמן )

עכשיו, ברור לי שלקוחות מן המניין כנראה לא היו מרגישים את הבעיה שלי אבל בגלל שאני כבר 10 שנים גולש באינטרנט ויודע מנסיון איך תקין אמור להרגיש, וגם רואה איך הוא מרגיש כשאני משחק/גולש אצל חברים או אפילו עולה על אות אלחוטי ומקבל פינגים טובים יותר לארץ וגלישה טובה יותר. אין לי כבר מה לדבר עם הספקית או התשתית כי מיציתי רק רוצה לברר אם למישהו מהתותחים פה יש פתרונות מעניינים בשבילי או דברים שעוד לא חשבתי עליהם/לא ניסיתי הן בשביל להוכיח לספק שיש לי בעיה או הן בשביל לפתור אותה או פשוט להסביר את התופעות האלה. ניסיתי כבר הכל ויש לי כרגע 3 מודמים של ADSL בבית ועם כולם יש אותה בעיה. אני לא יודע אם יש קשר להוט אבל רק כשעברתי אליהם התחילו הבעיות והם איכשהו עברו גם לבזק. בהנחה שאני קולט עם אות אלחוטי מאיזשהי דירה סמוכה תקין לגמרי למרות עוצמת אות סבירה ולא יותר אני מניח שלא מדובר בבעיית תשתית באיזור המגורים שלי אלא נטו אצלי, אולי הכבל דרופ שפרוס בין השקע אצלי לבין הפריסה לכיוון הקו ADSL זה בערך הדבר היחיד שעדיין לא בדקתי.( וכן כבר בדקתי את הפריסה של ה-ADSL מחוץ לדירה שלי וגם שם ניסיתי לשחק ועדיין אותם תוצאות ) יש למישהו עוד רעיונות מה לעזאזל קורה פה?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני אספר לך סיפור מהחצר

יום אחד בא טכנאי נחמד והחליף לי את המודם ראוטר ולבסוף הוא שאל אותי עם אני רוצה לעבוד ומוכן לשלם על חוטים שאינם של .

התוצאה השחלנו בכל הדירה חוטים חדשים שאינם מהמצאי של עד ללוח הסעף של בזק

את כל החיבורים בצענו בהלחמה

ולבסוף התוצאה מעולה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מן הסתם שאם יש לי את הבעיה הזאת כל כך הרבה זמן אחד הדברים הראשונים שניסיתי לעשות זה לעבור לחבילת גיימר כמובן שללא הועיל.

חוץ מזה זה לא שאני מקבל ביצועים תקינים ורוצה לשפר אותם. מספיק לי חבילה "רגילה" שבה אני מקבל 10 פינג לשרתים בארץ, הורדה סבירה לח"ול ובלי כל התופעות המוזרות שציינתי בדיון. זה מה שיש לכולם, זה מה שהיה לי פעם ולא התלוננתי, ואין סיבה שאני ינסה לתקן את האינטרנט שלי עם משהו שאמור רק לתת שיפור מזערי. מדובר בתקלה בקו שלי זה לא משהו שחבילת גיימר יכולה לפתור.

יש לציין שהקו הוא אותו קו שהיה לי פעם רק שעכשיו יש לי "אינטרנטו", זה אמור לשפר את הביצועים לא להוריד אותם עוד יותר.. זה למה גם בעיית תשתית היא לא כל כך סבירה בגלל שעם כל השינויים והתקלות שחזרו ונפתרו מעצמן והקו שלי נשאר מחובר בידיוק אותו דבר כל הזמן לפחות בכל מה שקשור לשקע בבית שלי ולמסגרת סעף של בחוץ.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תתחבר ל@1 לאחר הסיומת של השם משתמש > תשלח פינג רציף ping -t למספר 147.235.246.92 תאמר לי אם אתה

מקבל שם request time out , זה הפורטל של אם יש לך בעית תשתית סביר להניח שתקבל request time out בין ה replay

אבל שוב לפי מה שאתה מתאר זה נשמע לי כמו ההגבלות הרגילות של הספקיות בארץ, בקשר לפינגים באתרים בארץ

אני אם 15 מגה ומקבל 13 בפינג ל walla שזה מצוין לפי דעתי וההורדה מחו"ל גם די בסדר יש שרתים שאני מוריד מהם במלוא

המהירות ויש שרתים שאני מוריד מהם 500kb לשניה שזה גם איכשהו אני מסתפק בזה.

בנוסף תבקש מבזק שיאפסו לך את הפורט וישנו טכנולוגית חיבור זה אולי ישפר את המצב במידה וזה תקלת תשתית

כמו שאתה אומר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...