פורסם 2011 ביולי 2014 שנים עכשיו לגבי הנושא השני - הרעיון נחמד שהחברות יעדכנו אותנו הלקוחות, אבל הביצוע קצת פחות.לרוב ספקי התשתית אין את המייל שלך, ובדרך כלל גם לא את הפלאפון, ובדרך כלל כלקוח "פרטי" זה ממש לא משנה לך שבשעה 3 בבוקר עושים עבודות תשתית של החלפת ספק כח שעלול לשבש לך את האינטרנט במידה ומשהו משתבש.לכן סביר להניח שהנושא הזה לא יקרה....וגם אם כן, הוא לא יתן לך את כל הנתונים.זה אמור להיות שירות חינם שנרשמים אליו.לא כולם יקבלו על זה הודעה, רק מי שזה באמת חשוב לו לדעת.ככה אתה גם יכול לקבל פידבק אמיתי לגבי מצב התשתית באיזור שלך וכמות הDOWNTIME.ואולי זאת הסיבה האמיתית שהם לא רוצים לספק מידע, הם לא רוצים שידעו כמה פעמים התשתית באמת נפלה.והנתון הזה לדעתי חייב להיות שקוף וזמין.
פורסם 2011 ביולי 2014 שנים ברוב הגדול של העבודות שעושים אין פגישה בשירות, אלא אם קורה משהו לא צפוי.הרבה מהפעמים שכן יש פגיעה בשירות זה בגלל תקלה בזמן העבודה/השדרוג.אם יתחילו להודיע לכם על כל פעם שעושים עבודה כלשהי, רק בגלל הסיכוי שכן תיהיה פגיעה בשירות, אתם תזרקו את הטלפון מהחלון...
פורסם 2011 ביולי 2014 שנים כשעשו עבודות באיזור שלי והאינטרנט שלי נפל שוב ושוב במשך שלושה ימים אף אחד לא טרח להודיע לי.גם אף אחד לא טרח לידע אותי מה קורה וכמה זמן זה יקח כשהתקשרתי להתלונן ולברר.לא ביום הראשון.לא ביום השני.ולא ביום השלישי.יחס מזלזל ללקוחות ואי שקיפות מובילים בדיוק לדברים כאלו.וזה אסור שיקרה.חבל שהחברות תשתיות לא מבינות את זה לבד.ברוב הגדול של העבודות שעושים אין פגישה בשירות, אלא אם קורה משהו לא צפוי.הרבה מהפעמים שכן יש פגיעה בשירות זה בגלל תקלה בזמן העבודה/השדרוג.אם יתחילו להודיע לכם על כל פעם שעושים עבודה כלשהי, רק בגלל הסיכוי שכן תיהיה פגיעה בשירות, אתם תזרקו את הטלפון מהחלון...ברוב הגדול של המקרים כשדורסים אותך בכביש זה לא צפוי.הרבה מהפעמים שכן יש פגיעה זה בגלל תקלה בזמן הנסיעה.אם יתחילו להודיע לאמבולנס כל פעם שדורסים אנשים, רק בגלל הסיכוי שהם ימותו, אתם תזרקו את הנעל מהחלון...סליחה אבל אתה מדבר שטויות.תיאום בין הטכנאים ועדכון מוקד שירות לגבי כל נתון רלוונטי, וזמינות הנתונים ללקוחות שמעוניינים לדעת זה דבר חיובי חיוני ונחוץ.
פורסם 2011 ביולי 2114 שנים באמת שניסיתי ולא הצלחתי לעשות שום הקבלה בין מה שכתבתי לתגובה הצינית מוזרה שלך... ???
פורסם 2011 ביולי 2114 שנים התגובה הצינית לציטוט לא אמורה להיות הקבלה הגיונית.היא אמורה להישמע לא הגיונית, וזהו שורש ההקבלה.זה שיש תקלות לא צפויות לא אומר שלא צריך לדווח עליהם למוקד ולהפוך את המידע זמין לכל הלקוחות שמבקשים אותו.ומערכת שלא מייחסת טיפת חשיבות לזכותו/רצונו של הלקוח להנגיש מידע, לא תעשה זאת גם כשזה צפוי.והמציאות וההיסטוריה הם ההוכחה.גם לא דיברתי ואיני חושב שזה הגיוני להפעיל מערכת הודעות טלפוניות לכל הלקוחות על כל הבעיות.המידע קודם כל אמור להיות מעודכן בזמן אמת בשרת יעודי.לשרת הזה כל לקוח יוכל לגשת דרך האינטרנט בעזרת מספר הלקוח שלו.רק המידע הרלוונטי לתשתית שלו יופיע שם.אם הלקוח מעוניין הוא גם יוכל להרשם לשירות הודעות על תקלות/עבודות צפויות ושאינן צפויות במייל וSMS בחינם.אין צורך בהודעות טלפוניות מוקלטות בעידן הסלולר.
פורסם 2011 ביולי 2114 שנים כשאמרתי "תזרקו את הטלפון מהחלון" התכוונתי לSMSים... בקשר לכל השאר.. אם מלכתחילה אתה מנסה להשמע לא הגיוני אין לי שום כוונה להמשיך איתך בכיוון הזה
פורסם 2011 ביולי 2214 שנים אתם מסתכלים על זה הפוך , אף חברה לא חייבת לכם את הDOWNTIMES שלה , כמו שאתם לא חייבים לאף אחד אחר.והם עושים את זה מתוך השלכות אלו ואחרות - וזכותן !אם אתם רוצים לשנות את הזכות שלהם , ה"גוף הרע" פה זה משרד התקשורת שנותן להם רשיון ומאפשר להם לא להיות שקופות לחלוטין בנושא הזה.לכן צריכים לפנות אליו בבקשה לשנות את זה , למרות שלדעתי זה יקרה כמו שיחלקו דירות חינם לאלו שבאוהלים.
פורסם 2011 ביולי 2214 שנים אין שום הבדל בין זה לבין תחבורה ציבורית.אם חברה יודעת שיש לה עבודות באיזור שלך ושיהיו המון ניתוקים בשלושת הימים הבאים אבל החברה מעדיפה להסתיר את הנתונים ולא ליידע אותך ואת המוקד שירות, אז זאת מעילה באמון והכשלת עיוור.
פורסם 2011 ביולי 2214 שנים זה לא מעילה בשום אמון, אם היא לא מחוייבת לכך, ובחוזה שלך עם החברה רשום שהיא לא מחוייבת לספק לך את השירות שאתה משלם עליו ד"א...תחפש בגוגל ותבדוק כמה דברים מסופקים AS IS בעולם הזה - ללא שום התחייבות ללקוח, לא טוב לך תעבור לספק תשתית\אינטרנט אחר, האינטרנט הסלולארי לא נופל כמעט.זה מזכיר לי את המצב שכאשר הוט השיקה את שירותי הטלפוניה שלה, לקוחות למרות שיודעו וחתמו על מסמך שאומר שהוט לא מסוגלת לספק את השירות כאשר אין חשמל והלקוחות "חייבים" להחזיק קו של בזק בבית למצבי חרום, מאות לקוחות התקשרו לאיים בתביעה בחודשים הראשונים של השרות כל פעם שלא היה חשמל.לחברה אין שום אינטרס להגיד לך מתי היא מבצעת פעולות מסויימות, גם אם זה יכול לפגוע בשירות, ואם תחייב אותה אז היא פשוט תזרוק זין כי האמינות שלה גם ככה תפגע כאשר תקבל התראה כל יומיים על ביצוע עבודות תשתית כאלה ואחרות ותתחיל לעשות את זה ב2 בצהריים במקום ב3 לפנות בוקר.אני מעדיף שהאינטרנט שלי לא יעבוד ב3 בבוקר, או שאני ישן או שזה יתן לי סיבה לישון, לא רוצה הפסקת שירותים באמצע היום שאני אחזור מהעבודה ויגלה שהפרק החדש של בנות גילמור לא הספיק לרדת...
פורסם 2011 ביולי 2214 שנים בחוזה שלך עם החברה גם לא כתוב שהם מתחייבים שהאינטרנט יעבוד ללא תקלות 24/7.ובכל זאת תקלות ועבודות יזומות זה דבר שקיים.אין סיבה שלא יעבירו את המידע למי שזה רלוונטי וחשוב בשבילו.לפחות באופן כללי לגבי זמנים ככל הניתן.אתה טוען שאין סיבה שהם כן יעבירו.לי נראה שיש הרבה סיבות טובות, גם אם הם לא מעוגנות בחוק.לחברה אין שום אינטרס להגיד לך מתי היא מבצעת פעולות מסויימות, גם אם זה יכול לפגוע בשירות, ואם תחייב אותה אז היא פשוט תזרוק זין כי האמינות שלה גם ככה תפגע כאשר תקבל התראה כל יומיים על ביצוע עבודות תשתית כאלה ואחרות ותתחיל לעשות את זה ב2 בצהריים במקום ב3 לפנות בוקר.שיתוף פעולה על בסיס רצון טוב ושיפור השירות ללקוח אמור להיות אינטרנס של החברה.אם תאלץ חברת אוטובוסים לדווח על זמני יציאה של נהגים אז הם יעשו דווקא ויאחרו בכוונה כדי לפגוע בנוסעים ?אז למה שהחברת תשתית תעשה דווקא ותעבוד באופן לא יעיל ופוגע בכוונה אם תחייב אותם לדווח על זמנים של תקלות ועבודות יזומות הכוללות ניתוקים ?
פורסם 2011 ביולי 2214 שנים כי מבחינתה זה יותר יעיל, העבודה בלילה היא לא בגלל שזה "יעיל" לחברה, ההיפך מבחינה לוגיסטית וכלכלית זה הרבה יותר יקר, פי 2 יותר שכר, ואם צריך להלחים סיבים באיזה שדה תפוחי אדמה בשרון בגלל שהתיילאנדי חפר שמה עם טרקטור ופגע בסיב אני מבטיח לך שהרבה יותר קל לעשות את זה ביום מאשר בלילה עם גנרטור ופרוג'קטור.היא עושה את זה רק מסיבה אחת - כדי לא לפגוע בתדמית, ואם היא תצתרך להודיע 3-4 פעמים בשבוע על הפסקת השירות לX שעות שבמילא 90% מהלקוחות לא ישימו אליה לב כי רובם לא מחוברים לאינטרנט 24/7 ולא שמים לב כאשר השירות מוספק אלא אם הם באמצע הסרטון ביוטיוב או בצ'אט של פייסבוק אז מבחינתם ההודעה תיהיה שווה להפסקת השירות(גם אם הוא לא יוספק בפועל.), מה שאומר שמבחינת החברה הנזק התדמיתי רק מההודעה על השירות הופף את הנזק הכלכלי הנוסף מביצוע העבודה בשעות הלילה לנטל לא הכרחי. שלא נדבר על הנטל הכלכלי הרב שיקרה כאשר לקוחות יתחילו להתקשר בשביל לברר עוד מידע, או סתם להתלונן כיוון שהם ישאלו אם האיטיות או זה שהמייל לא הגיע קשורים לעבודות שהחברה מבצעת.בסופו של דבר הלקוח הרגיל לא מבין את המשמעות בביצוע עבודה בתשתית האינטרנט, וכל בעיה ותקלה שתיהיה עם המחשב והגלישה בחלון הזמן שהוקצב לעבודה או בכלליות תיפול על הספקית שמבצעת את העבודות.
פורסם 2011 ביולי 2214 שנים אתה מניח שהשירות יעבוד בצורה לא נכונה ואז אתה תוקף את זה שהשירות עובד בצורה לא נכונה.אני קודם כל מדבר על הקונספט הנכון מבחינת שירות וטובת הלקוח.לי זה ברור שאם חברת התשתית יודעת שהולך להיות עבודה יזומה שתגרום לניתוקים במשך שעות אז הם צריכים לאפשר ללקוחות לדעת את זה בדרך כזאת או אחרת, אם אפשר לפני ואם לא אז לפחות במהלך הבירור (שבכל מקרה קורה כשיש תקלה).אני לא אמרתי שעל כל פיפס קטן של אולי ויכול להיות צריך לידע.וגם לא אמרתי שכולם צריכים לקבל טלפונים הודעה מוקדמת כברירת מחדל.ובטח לא אמרתי (כמו שמישהו פה הציג כאילו זאת בכלל אפשרות, ועל פי זה הסיק מסקנות שליליות) שכולם צריכים לקבל הודעות לטלפון על כל התקלות והעבודות במדינת ישראל.אפשר לעשות את זה יחסית פשוט ואפקטיבי.מי שרוצה יכול להרשם על פי בקשה לשירות ידוע בSMS על עבודות יזומות ותקלות שידוע לחברת תשתית שיקחו מעל זמן מסוים (יותר משעה למשל).אפשר גם ליצור פרופיל שעות כדי לחסוך הודעות מיותרות מעסקים ואנשים שאינם עובדים או צריכים אינטרנט בשעות מסוימות (לילה למשל).
פורסם 2011 ביולי 2414 שנים זה לא מעילה בשום אמון, אם היא לא מחוייבת לכך, ובחוזה שלך עם החברה רשום שהיא לא מחוייבת לספק לך את השירות שאתה משלם עליו ד"א...תחפש בגוגל ותבדוק כמה דברים מסופקים AS IS בעולם הזה - ללא שום התחייבות ללקוח, לא טוב לך תעבור לספק תשתית\אינטרנט אחר, האינטרנט הסלולארי לא נופל כמעט.זה מזכיר לי את המצב שכאשר הוט השיקה את שירותי הטלפוניה שלה, לקוחות למרות שיודעו וחתמו על מסמך שאומר שהוט לא מסוגלת לספק את השירות כאשר אין חשמל והלקוחות "חייבים" להחזיק קו של בזק בבית למצבי חרום, מאות לקוחות התקשרו לאיים בתביעה בחודשים הראשונים של השרות כל פעם שלא היה חשמל.לחברה אין שום אינטרס להגיד לך מתי היא מבצעת פעולות מסויימות, גם אם זה יכול לפגוע בשירות, ואם תחייב אותה אז היא פשוט תזרוק זין כי האמינות שלה גם ככה תפגע כאשר תקבל התראה כל יומיים על ביצוע עבודות תשתית כאלה ואחרות ותתחיל לעשות את זה ב2 בצהריים במקום ב3 לפנות בוקר.אני מעדיף שהאינטרנט שלי לא יעבוד ב3 בבוקר, או שאני ישן או שזה יתן לי סיבה לישון, לא רוצה הפסקת שירותים באמצע היום שאני אחזור מהעבודה ויגלה שהפרק החדש של בנות גילמור לא הספיק לרדת...תראה, אני מבין מה אתה אומר, אבל תנסה להבין את הטענה הנגדית, תחשוב להקבלה על חשמל לפני עשרות שנים נכון שבהתחלה זה היה שירות בעייתי, נכון שהוא גם היה לא צפוי לעיתים אבל עם הזמן אנשים למדו לסמוך עליו. האינטרנט כיום במצב מקביל, יש אנשים שיכולים להסתדר בלעדיו, אבל יש יותר ויותר אנשים שתלויים בשירות הזה, למה לא לחייב בחוק לשפר את השקיפות ללקוח? לא את השירות, רק השקיפות.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.