פורסם 2011 ביולי 1914 שנים מה גורם לך לחשוב שיש להם כתובות דוא"ל של כל המנויים האלו?אם הם שולחים חשבונית זאת לא צריכה להיות משימה כל כך קשה להוסיף שורה בתור הערה. חשבון תמיד יודעים לאן לשלוח, לא?
פורסם 2011 ביולי 1914 שנים מחבר אפשר לעשות את זה פשוט כל לקוח יבחר באיזה דרך הוא רוצה לקבל הודעות על זמן השבתה מתוכנן באמצעות דואר אלקטרוני, בתזכורת בטלפון הביתי, בהודעות SMS. מי שרוצה יוכל גם באמצעות יונת דואר אבל זה יהיה כרוך בתשלום נוסף.נראה לי שזה מכסה את כל סוגי הלקוחות.
פורסם 2011 ביולי 1914 שנים מה גורם לך לחשוב שיש להם כתובות דוא"ל של כל המנויים האלו?מה הבעיה לעשות רשימת תפוצה opt in של הודעות על עבודות מתוכננות? ככה הם אפילו לא צריכים לבדוק פרטנית על מי הבעיה עלולה להשפיע - שולחים מייל לכל מי שרשום, וזהו.
פורסם 2011 ביולי 1914 שנים לא אמרתי שזאת לא בעיה ואל תחשבו שאני איזה עורך דין שלהם, אבל באמת יש דברים שאנשים נוטים להציג בצורה מופרזת.בזק,הוט, סלקום ופרטנר(שהן כולן חברות עם תשתית תקשורת פיסית) יכולות לעשות הרבה דברים. לכל "הדברים" האלו יש עלות וחישובי תועלת.במקרה של בזק בהחלט ניתן לציין בעיות שאופיניות לחברה שהופרטה (ועברו רק שש שנים מאז).
פורסם 2011 ביולי 1914 שנים מחבר אני חושב שאפשר למצוא את שביל הזהב בין נוחות ללקוחות לבין טרדה מיותרת לחברה. אף אחד לא מדבר על עדכוני תוכנה שאולי מנתקים כל לקוח ל-3 דקות, אבל אם עושים עבודות שפוגעות בלקוח לפחות לחצי שעה אין סיבה שלא יודיעו לו. בשוק תחרותי החברות היו נמדדות באיכות השירות שלהן, אבל מכיוון שיש כיום בארץ רק שתי חברות תשתית אין ממש תחרות ולכן הפתרון היחיד הוא להכריח אותן לעשות את זה.
פורסם 2011 ביולי 1914 שנים סה"כ צריך להודיע כאשר החברה יודעת מראש שעלולים להיות ניתוקים או שיבושים.לשלוח אימייל X זמן לפני ממש לא בעיה, ולא עולה כסף.
פורסם 2011 ביולי 1914 שנים מה שחשוב זה שיודיעו מתי העבודות מסתיימות זה ממש מעצבן שהכל עובד לאט ואתה לא יודע מתי זה נגמר/מסתייםלמי שאין כח להתקשר
פורסם 2011 ביולי 2014 שנים אף חברה לא תקח "אחריות" על מתן חלון זמן כזה, חברת החשמל "מחוייבת" לכך וגם אז היא נותנת חלון זמן מחוכך, בד"כ כשרשום 6 שעות הפסקת החשמל במקרה הטוב תיהיה חצי שעה.בנוסף תפתח את החוזה שלך מול ספקית האינטנרט והתשתית ותראה פסקה שלמה על זה שהיא לא לוקחת אחריות על השירות ועל כל פגיעה או נזק הנגרמים כתוצאה ממתן או אין מתן השרות שאותו היא מספקת.אם אתה ממש רוצה הודעות על הפסקת השירות אני מבטיח לך שאתה תקבל עבודות יזומות בצהריים ולא ב3 לפנות בוקר כמו שקורה ברוב המקרים, כי אם היא כבר מחוייבת להודיע והלקוחות יהיו מעוצבנים(ו99% מהלקוחות כיום לא שמים לב להפסקת השירות וזה קורה מספר פעמים בשבוע) היא תעשה את זה בשעות הרבה יותר נוחות(כלומר זולות) מבחינתה.
פורסם 2011 ביולי 2014 שנים הכתב צודק.אין סיבה טובה שלא יקימו שרת הודעות על עבודות מתוכננות ותקלות זמניות, ויספקו התראות והודעות באימייל וSMS לכל המעורבים.זה מרגיז שכל דבר צריך להפוך לחוק עם קנסות כדי לגרום לזה לקרות.לא עדיף שהחברות תשתיות יספקו שירות יעיל ומסור מתוך רצון טוב והתחשבות בלקוחות ?
פורסם 2011 ביולי 2014 שנים אני עובד בבזק, ואני יכול להגיד לך כמה דברים.ללא ספק , זה אפשרי ליצור אתר שנותן עידכונים לגבי תקלות - אבל זה לא יקרה (בואו נהיה מציאותיים).אתה מודע לכך שכאשר אתה רוכש אינטרנט, המוצר הזה שכל כך קריטי לך - אז למוצר הזה יש רשיון שקיבל הספק (תשתית או אינטרנט) - והוא לא מחוייב למה שאתה מדמיין שהוא מחוייב.לכל המדמיינים פה , שעובדים בעסק פיצי , לידיעתכם , עסק שבונה את הבסיס שלו על שירות "בידור" שמיועד ללקוחות ה"פרטיים" - צר לי לומר את זה - זו בעיה שלו !אנשים טכניים וחכמים לא יוציאו כסף על תמסורת (שזה עם ספק יוצא איזה 3000 ש"ח בשביל 2M סימטרי).אנשים טכניים יקחו נתב שתומך ב2WAN עם LOAD BALANCE ויעשו גיבוי עם ספק ותשתית אחרת.אבל אם תתקשר עכשיו להוט או לבזק, תגיד להם "עכשיו שתיים בבוקר ואני עסק של חיים או מוות ונשרף לי המודם - הם יגידו לך- תזדיין בשקט שיבוא טכנאי" - וזה בגלל שזה לא שירות עסקי !!!!!! זה בהחלט לא שירות שאפשר להתבסס עליו ומי שכן מתבסס עליו חי בסרט.שירות "עסקי" מאפשר לך גם לקנות שירות של 24 שעות של ביקורי טכ'.עכשיו לגבי הנושא השני - הרעיון נחמד שהחברות יעדכנו אותנו הלקוחות, אבל הביצוע קצת פחות.לרוב ספקי התשתית אין את המייל שלך, ובדרך כלל גם לא את הפלאפון, ובדרך כלל כלקוח "פרטי" זה ממש לא משנה לך שבשעה 3 בבוקר עושים עבודות תשתית של החלפת ספק כח שעלול לשבש לך את האינטרנט במידה ומשהו משתבש.לכן סביר להניח שהנושא הזה לא יקרה....וגם אם כן, הוא לא יתן לך את כל הנתונים.
פורסם 2011 ביולי 2014 שנים מחבר בנוסף תפתח את החוזה שלך מול ספקית האינטנרט והתשתית ותראה פסקה שלמה על זה שהיא לא לוקחת אחריות על השירות ועל כל פגיעה או נזק הנגרמים כתוצאה ממתן או אין מתן השרות שאותו היא מספקת.תתפלא אבל בתי המשפט ממש לא מקבלים את הפסקה הזאת היום. אם הלקוח מוכיח שהייתה רשלנות כלשהיא בפעולות של החברה, אז בהחלט מפצים אותו. אם תתבע על זה שלא מכרת מניות כי לא היה לך אינטרנט והפסדת מיליון שקל לא תקבל, אבל אם תגיד שהחברה ידעה על העבודות והייתה יכולה להתריע עליהן ולא התריעה ואיבדת שעות עבודה, בהחלט תקבל פיצוי. יש כבר לא מעט פסקי דין כאלה של אנשים שתבעו. גם אנשים פרטיים וגם אנשים שמנהלים עסק קטן עם קו אינטרנט רגיל ופרטי.ל DIGITALSEEKER:אף אחד לא ביקש להודיע על תקלות. במאמר ביקשו להודיע על עבודות יזומות וזה הבדל עצום. באמת בשביל לקבל תקשורת ברמה קריטית קו רגיל הוא לא הפתרון. אבל מה הבעיה להודיע על עבודות מתוכננות? חברת החשמל עושה עבודות ביום ובלילה לפי הצורך, וגם חברות התקשורת יכולות לעשות את זה בלילה. מכיוון שאין פה תחרות אמיתית לאף חברה אין אינטרס לבוא לקראת הלקוח בעניין הזה. הרי תסכים איתי שבבזק לוח העבודות נקבע תקופה ארוכה מראש. זה לא שאיזה טכנאי מחליט לשדרג שרת על דעת עצמו באמצע הלילה. ושוב אם נשרף לך המודם זאת תקלה, ואף אחד לא יכול לצפות את זה, ואם השירות קריטי עבורך אז תעשה תקשורת קריטית לבית. אבל עבודות מתוכננות זה לא תקלה.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.