עבור לתוכן

אפשרי לטעון מצבר של רכב דרך "השקע" 12V של הסיגריות?

Featured Replies

פורסם

פותח הדיון - השאר הרכב בבית, ובקש מאבא/אמא/אח/אחות/סבתא שיבואו להתניע פעם בשבוע.

סע עם מונית לשדה התעופה, ככה תהנה בחו"ל בראש שקט ובלי לדאוג אם הרכב עדיין בחניון, ומה מצב המצבר.

פורסם

המצבר יכול להיות מצויין, אך צרכני חשמל (מערכת מיגון שאתה מפעיל לאחר עזיבת הרכב, לדוגמא) בסופו של דבר יירוקנו אותו לאחר פרק זמן מסויים.

נוסף על כך, ריקון מצבר לקיבולת של כ 20-30 אחוזים ייפגע משמעותית באורך החיים שלו.

אני דיברתי ומדבר מנסיון.

ולא רק אני אלה גם אבא שלי ואח שלי שגם הם השאירו את הרכב 3 שבועות והניעו אחרי זה בלי בעיה.

אני יכול להבטיח שעם רכב+מצבר במצב טוב, אין סיבה שהרכב לא יניע אחרי חודש שלא הניע.

פורסם
אני דיברתי ומדבר מנסיון.

נסיון עם הרכב שלך. יופי.

לא חסרים רכבים עם זליגות חשמל, בהם המצבר המעולה שלך לא היה שורד אפילו שבוע.

פורסם

זה גם תלוי בהמון דברים- הקיבולת של המצבר, כמה צרכני חשמל יש ברכב, רמת הטעינה של המצבר, הטמפרטורה בחוץ, ועוד.

לא הייתי מצהיר בכזו קלות שמצבר במצב טוב יתניע אחרי 3 שבועות, בטח לא בקיץ הרותח שיש לנו השנה.

פורסם

נסיון עם הרכב שלך. יופי.

לא חסרים רכבים עם זליגות חשמל, בהם המצבר המעולה שלך לא היה שורד אפילו שבוע.

שבוע?? אם יש רכב שמחסל את המצבר אחרי שבוע של עמידה במקום - מבחינתי, זה נחשב לתקלה שצריך לתקן. זה לא מצב תקין/הגיוני בשום קנה מידה, לדעתי.

פורסם

כל מה שאני מנסה לומר הוא (פיקע הבהיר את זה יותר טוב) שבכל רכב זה אינדיווידואלי ולצאת בהצהרה שאפשר להשאיר כל רכב עומד שלושה או ארבעה שבועות ללא התנעה, רק בגלל שיש בו מצבר תוצרת Varta, זו טעות.

פורסם

אפשר לשנות את המשפט ל"כל רכב תקין", ומבחינתי זה יספיק.

אינדיווידואלי, כן. אבל יש סדר גודל מינימלי כלשהו שכל רכב תקין (!) אמור לעמוד בו בלי בעיה.

לעמוד שבוע ולהגיע למצב שהרכב לא מניע, זה משהו שצריך בשבילו ללכת למוסך. לא להגיד "אה, זה אינדיווידואלי..".

פורסם

^^

לקחת לי את המילים מהפה

וALPHA אני לא אמרתי שרק עם מצבר תקין הרכב יניע ללא בעיות.

אמרתי בנוסף שהרכב צריך להיות תקין, כי אם רכב לא יניע אחרי שבוע עמידה במקום אז כבר קיימת בעיה כלשהי בחשמל של הרכב.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים