הכרטיס מסך שלי נהרס :שאלה על אחריות - כרטיסי מסך - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

הכרטיס מסך שלי נהרס :שאלה על אחריות


natan805

Recommended Posts

לפני שבוע נהרס לי הלוח אם מפני שהתעקמו לו הפינים שעליו מונח המעבד ובכך שרף גם אותו ולאחר שקניתי לוח אם חדש ומעבד שהוחלף באחריות של אייבורי הופתעתי לגלות שגם הכרטיס מסך נדפק..

כשאני מחבר אותו למחשב המחשב נדלק אך המסך לא מגיב{לא רואים כלום} והמחשב לא מתקדם הלאה ולעומת זאת עם הכרטיס 8400gs הוא עובד כמו שצריך.

עכשיו רציתי לשאול לגבי האחריות :הייתי עושה מידי פעם לכרטיס מסך שהיה מכבה אותו פתאומית {במילים אחרות לא עשיתי כמו שצריך}וככה כמה פעמים, כי משום מה הכרטיס מסך שלי לא היה נותן לי מעל 850 על 830 ולכן ניסתי תוכנות אחרות שהיו נותנים עם בעיות ובלי סבלנות הייתי מעלה הרבה במכה ולא היה עוזר, הוא פשוט היה קורס,עד שהתיאשתי וכבר הפסקתי עם האובקלוק, והכרטיס היה תקין אפילו שאחרי זמן מה המחשב היה ליפעמים נתקע פתאום במשחקים מסויימים, עדין אני לא בטוח שזה בגלל הכרטיס אבל בדרך כלל תקין והוא היה מריץ משחקים כמו בהתחלה.

אחרי הסיפור שהיה לי עם הלוח והמעבד שנהרסו בגלל הפינים הכרטיס מסך פשוט החליט גם כן לא לעבוד

והשאלה שלי האם יש לי אחריות על הכרטיס {בגלל האוברקלוק} בלי לרמות את החברה שלא עשיתי כלום?

אגב הכרטיס נקנה מאייבורי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תודה ,אבל שאלתי אם בכלל האוברקלוק מבטל את האחריות גם בלי לרמות אותם כי בכל זאת שמעתי שיש מקומות שמאשרים כמו IQPC ואני לא יודע אם זה נכון אבל בכל אופן למקרה שלי הכרטיס באחריות{ושוב בלי לרמות ובלי להיות ראש קטן}?

אני שואל פה ולא את החברה עצמה כי הם יכולים לשקר לי שאין אחריות ובכך לפטור את עצמם אע"פ שמגיע לי האחריות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ע"פ התקנון של מרבית יצרני כרטיסי המסך, העלאת תדרים או מתחים במוצרים שלהן מעבר לערכים הרשמיים המותרים לאותו דגם אכן פוסלת את האחריות.

מה שכן, אם לא נעשה שינוי חומרתי כלשהו לכרטיס עצמו (כולל סימני שריפה והריסת מדבקות אחריות למיניהן), אין לחנות עצמה שום דרך להוכיח באם נעשה לכרטיס או לא :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

איזה כרטיס מסך שיחליפו לי יהיה בהתאם לכרטיס שלי? כי עד כמה שזכור לי בעבר תמיד החברות אוהבות להביא מוצר פחות טוב באומרם שהוא אפילו יותר חזק,וזה לא קרה לי פעם אחת ולא פעמיים.

לכן אם מביאים לי סידרה 4 זה מhd4770 ומעלה חוץ מhd4830 שמספרו גבוהה יותר אבל פחות טוב,אבל לגבי סידרה 5 ו6 אין לי מושג ויכולים להביא לי כרטיסי מהסדרה הנ"ל ולומר לי שהוא יותר טוב ולכן אם אפשר לומר לי בסדרה 6 ו5 מאיזה מס' ומעלה הכרטיסים ברמה שלי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...