תקלה בהארד דיסק? מאתחל את המחשב בעליה - אמצעי אחסון - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

תקלה בהארד דיסק? מאתחל את המחשב בעליה


rubberDucky

Recommended Posts

יש לי הארד של Spinpoint F3 HD103SJ שנקנה לפי חצי שנה בערך, באמת אחלה הארד, לא עשה לי שום בעיות.

לפני כחודש התחילו לי אתחולים ספונטניים של המחשב פעם בכמה ימים, ולאט לאט האתחולים קרו לעיתים יותר ויותר קרובות, בסופו של דבר המחשב איתחל את עצמו פעמיים בשלוש שעות.

לאחר מכן כל פעם שניסיתי להדליק אותו הוא הגיע למסך BOOT של הווינדוס (ווינדוס 7) ואיתחל את עצמו. לאחר בדיקה של החומרה לעומק מצאתי 4 קבלים נפוחים על הלוח אם שהם כנראה הגורם לאתחולים.

במהלך הבדיקות לסיבת התקלה חיברתי את ההארד כהארד נוסף למחשב של חבר, הוא זיהה אותו והצלחתי אפילו להעתיק מהארד למחשב שלו. ההארד שלי מחולק ל-Partitions, הרצתי chkdsk על שניהם והכל הראה תקין.

עכשיו לדברים המוזרים:

1. כשנכנסו ל-Disk Managment, החלוקה של ההארד נראתה לי קצת מוזרה, ה-Partition של מערכת ההפעלה היה בסוף ההארד ולא בתחילתו, האם זה תקין?

2. כשחיברנו את ההארד כהארד ראשי במחשב אחר הוא איתחל את המחשב בדיוק באותה נקודה ב-BOOT כמו שהוא עשה על המחשב שלי שבו הלוח אם תקול. (מזכיר שזה 7 והחומרה השונה לא אמורה להפריע להפעלה) מה שעושה את זה ממש מוזר שאי אפשר להעלות את המחשב השני (שתקין לחלוטין).

השאלה היא האם יש למישהו רעיון מה יכולה להיות הבעיה והאם יש פתרון פשוט שלא דורש פורמט? (לעשות UPGRADE למערכת הפעלה אי אפשר כי לא ניתן להכנס לווינדוס)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...