פורסם 2011 ביוני 3014 שנים נדפק לפני שבוע הכרטיס SAPPHIRE HD4870X2 שלי, הוא נשלח לאחריות ובKSP אמרו שזה ייקח 17 ימי עסקים, ולפי הבנתי זה בדרך כלל הרבה יותר. בגלל שאני לא מתכנן לחכות כל כך הרבה זמן לכרטיס שבטח יידפק שוב, נראה לי שבמקום לחכות לסדרת ה7XXX עדיף לי לקנות משהו עכשיו. התקציב שלי לכרטיס/ים הוא 1800 שקל+-, ושאר המפרט שלי כזה: q9450 @ 3.4ghz (אם אני יצטרך בלי בעיה אוכל להגיע ל3.6-4, תלוי בWALL) x48-ds4 (שני PCI-E 16x) thermaltake thoughpower 750w אני רוצה כרטיס/ים שיעבדו בשקט ויהיו קרים, זה העדיפות הראשונה שלי אפילו מעל ביצועים, בגלל שהכרטיס הנוכחי שלי הופך את החדר לסאונה ונשמע כמו משאית חונה. תודה
פורסם 2011 ביוני 3014 שנים אם אתה מעוניין לזרוק 1800 שקל עוד לפני שקיבלת את תשובת נותן האחריות לכרטיס שלך... בעצם, אני אחסוך ממך את דעתי - כבר השתיקו אותי פה פעם אחת בגלל שפירטתי יותר מדי את דעתי על אנשים שבאים עם שאלות כאלה.
פורסם 2011 ביוני 3014 שנים אתה יכול להתאזר בסבלנות ולהמתין עד שתקבל כרטיס חלופי ראוי, אני מניח שיקח כחודש.אופציה שנייה אם ממש עכשיו יש לך זמן פנוי למשחקים שאתה לא רוצה לבזבז כי אחר כך לא יהיה לך, אתה יכול לרכוש כרטיס חדש, ואת מה שתקבל בעוד כחודש למכור ביד שנייה. אני הייתי ממתין אבל זו החלטה שלך.
פורסם 2011 ביוני 3014 שנים רגע לא קיבלתה כרטיס חלופי לכל תקופת ההמתנה?מצחיק שלא מזמן ראיתי ת'ראד "איך השירות בKSP?".צריך לקשר את הדיון הזה לשם.
פורסם 2011 ביולי 114 שנים רגע לא קיבלתה כרטיס חלופי לכל תקופת ההמתנה?מצחיק שלא מזמן ראיתי ת'ראד "איך השירות בKSP?".צריך לקשר את הדיון הזה לשם.מנסיון, התמיכה שם ממש ממש גרועה. יש להם אחריות מהתחת, סלחו לי על צורת ההתבטאות, והם חברה גועלית מהנסיון שלי.אני אישית מעדיף לקנות זבל מהרחוב מאשר להיכנס לחנות שלהם שנית.-מצטער על כך שאני לא קשור לנושא, אבל הייתי חייב להגיב על זה. לגבי שאלתך, אני אישית הייתי קונה כרטיס חלופי מאוד זול, שיחזיק אותך לזמן הזה, ובודק מה עם האחריות.
פורסם 2011 ביולי 114 שנים אכן יש כרטיסים לא יקרים (200 שח) מיד שניה ברמה סבירה, אבל נשמע לי מוזר שלא מביאים כרטיס חילופי לזמן התיקון
פורסם 2011 ביולי 114 שנים כרטיס חלופי הוא אמור לקבל מהחנות לתקופת ההמתנה ממה שידוע לי. לא לרכוש.הרי הכרטיס נשלח ל17 ימי עסקים - כמעט ארבעה שבועות.כלקוח שבא עם כרטיס + אחראיות הוא אמור לקבל פתרון זמני עד לתיקון התקלה/החלפה.לא חובה שייתנו לו במקום כרטיס שווה ערך אבל עדיין איזה כרטיס חלופי, לא לכולם יש Onboard.אבל שוב זו רשת ולא חנות פרטית ויש ביטוי לזה בשירות.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.