פורסם 2011 ביוני 2814 שנים שלום לכולםלאחרונה שידרגתי את האינטרנט אצל בזק + בזב"ל ל-10MB NGN וגם קיבלתי ראוטר חדש מדגם D LINK 2760U.אך יש לי בעיה שכבר באמת בלתי נסבלת - יש שעות שאפילו לגלוש כבר אי אפשר.רוב היום הכל עובד בסדר יחסית , אבל יש שעות בהן יש איטיות מוגזמת או אי טעינת האתר כלל (מצורפת תמנוה) , וכשזה קורה - זה קורה במספר אתרים שונים ולא באתר ספציפי אחד שנדפק.קשה לי להאמין שהבעיה בספק או בתשתית , בכל זאת - סה"כ גלישה. ככה שאני נוטה להאמין שאולי הבעיה בראוטר.יש דרך שאני יכול לבדוק ממה זה נובע? [attachment deleted by admin]
פורסם 2011 ביוני 2814 שנים אהלן,ממליץ לך לעשות פינג וטראייס לכתובת הבעייתית:ping dealextreme.comtracert dealextreme.comלדוגמא:Tracing route to dealextreme.com [75.126.79.130]over a maximum of 30 hops: 1 <1 ms <1 ms <1 ms 10.0.0.1 2 7 ms 9 ms 8 ms 10.162.128.1 3 * * * Request timed out. 4 * * * Request timed out. 5 * * 98 ms 62.219.189.165 6 13 ms 9 ms 11 ms 62.219.189.162 7 * * * Request timed out. 8 81 ms 79 ms 79 ms 212.113.15.77 9 76 ms 79 ms 77 ms 4.69.139.97 10 150 ms 150 ms 147 ms 4.69.137.66 11 151 ms 158 ms 162 ms 4.69.134.78 12 148 ms 146 ms 145 ms 4.68.16.209 13 162 ms 161 ms 161 ms 4.26.34.22 14 154 ms 160 ms 153 ms 173.192.18.177 15 169 ms 171 ms 171 ms 173.192.18.132 16 195 ms 193 ms 193 ms 173.192.18.136 17 201 ms 197 ms 196 ms 173.192.18.191 18 195 ms 193 ms 195 ms 66.228.118.214 19 205 ms 205 ms 203 ms 75.126.79.130
פורסם 2011 ביוני 2914 שנים ^^ פססססט וכשזה קורה - זה קורה במספר אתרים שונים ולא באתר ספציפי אחד שנדפק. :
פורסם 2011 ביוני 2914 שנים היי exzt,אני אשמח לבדוק את הנושא אצלנו מול מוקד התמיכה,אנא שלח לי בהודעה פרטית או למייל שבחתימה שלי את הפרטים הבאים:שם מלא, שם משתמש בבזק בינלאומי, מספר טלפון ושעות נוחות לחזרה.לוטם בזק בינלאומי
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.