מ.ההפעלה קרסה פעם שניה בתוך 20 ימים - איך אני יכול לדעת מהי הסיבה לכך? - Windows - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מ.ההפעלה קרסה פעם שניה בתוך 20 ימים - איך אני יכול לדעת מהי הסיבה לכך?


.Joseph M

Recommended Posts

היי,

מערכת ההפעלה 7 מותקנת אצלי במחשב.

זו פעם שניה ב14-20 יום,שהיא קורסת,מופעלת מחדש ומבצעת BOOT.אני יודע,שיכולות להיות 1001 סיבות לקריסתה.

איך אני יכול לדעת - מהי בדיוק הסיבה לכך הפעם,יש איזשהו Log (יומן) כלשהו לכך,במידה וכן - איך אני נכנס אליו ומברר מהי בדיוק הסיבה לקריסתה,ובה התאריך של היום (בו היא קרסה)?

תודה רבה מאוד מראש :xyxthumbs: .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אל תקפיץ בבקשה הודעות לפני שחלפו 24 שעות מאז ההודעה האחרונה כשאתה המגיב האחרון (זה גם לפי חוקי הפורום, ובעיקר כי צריך לתת זמן לאנשים להגיע לדיון, לקרוא אותו, לפעמים לחשוב קצת, ואז לנסח תשובה).

1. תבדוק אם נוצרו קובצי minidump. אם כן, תעלה אותם (כמה שיותר יותר טוב) לכאן בתוך קובץ ZIP.

2. אתה יכול להיכנס למציג האירועים. Winkey + R > Eventvwr שם תבדוק תחת Windows logs בעיקר תחת פריט התפריט System. שם יוצגו כל האירועים, כולל אזהרות או דיווחים על קריסות (לא בטוח). לא יזיק גם לרפרף תחת Applications.

3. אם אין קובצי minidump ואם אתה לא מוצא קצה חוט במציג האירועים, תבטל את ההפעלה מחדש האוטומטית. בפעם הבאה שהמערכת תקרוס (אם תקרוס), יופיע לך מסך כחול. במקרה כזה תעלה לפה את קוד השגיאה שמופיע שם.

אם אתה רוצה להתחיל בבדיקות כלליות עוד לפני שיש איזה קצת חוט במטרה לשלול או לאמת בעיה בחומרה, אז כדאי להתחיל מבדיקת החשודים המיידיים:

1. תבדוק את הזכרון באמצעות Memtest.

2. תבדוק את הכונן הקשיח באמצעות כלי האבחון של היצרן.

3. תבצע בדיקת מאמץ למעבד. תנטר תוך כדי טמפרטורה באמצעות RealTemp (אם מדובר במעבד Intel) או CoreTemp (אם מדובר במעבד AMD). חשוב לנטר בעיקר את הטמפרטורה במאמץ, אך חשוב גם לציין מהי במנוחה. את בדיקת המאמץ אתה יכול לבצע באמצעות OCCT או Prime95.

את הבדיקה באמצעות Memtest יש להריץ לפחות 3-4 שעות (אני באופן אישי ממליץ על בדיקה במהלך לילה שלם, כ-6-7 שעות). את הבדיקה באמצעות Prime95 אני ממליץ להריץ במשך 8 שעות (מניסיוני הגעתי למסקנה שזה פרק הזמן היעיל. מספיק ארוך מצד אחד כדי לתת תוצאות איכותיות עבור מערכת ממוצעת, ומאידך גם לא ארוך מדי כך שניתן להשלים את הבדיקה במהלך הלילה מבלי להשבית את המערכת למשך פרק זמן ארוך).

עוד קצת על טיפול במסכים כחולים מהסטיקי של הפורום תמיכה טכנית.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...