שאלת יחסים - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

שאלת יחסים


Dark_Phantom

Recommended Posts

כן, אני יודע, פורום מחשבים וכו'..

בכל זאת:

נניח סיטואציה כזאת. מאיה שהכירה בחור טוב, נניח שמו חיים. היא ממש מסתדרת איתו ומחבבת אותו, בתור ידיד, לטענתה. הם מבלים די הרבה זמן.

חיים לאחר זמן מה מתוודה למאיה שהוא מאוהב בה. מאיה מסרבת לו ושואלת מה הוא רוצה לעשות הלאה. מן הסתם חיים המאוהב לא רוצה לנתק

יחסים וממשיך להסתובב איתה. למאיהכיף איתו אז לא אכפת לה.

למאיהיש גם סוג של מישהו שיש לו רגשות כלפיה,נקרא לו יוסי, וכנראה גם למאיה כלפי יוסי יש רגשות. הם לא חברים אבל נפגשים ושוכבים ומתנהגים כמו חברים, למעט הכרזה בציבור.

ליוסי מפריע שהיא מסתובב עם הידיד החדש,חיים, כמה זה טבעי? מה אפשר לעשות?

פרט קטן אך חשוב: חיים עוזב עוד חודש וחצי וכנראה שלא יראה את הבחורה...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

התכוונתי לחיים, לא יוצא לו כלום טוב חוץ מאכזבה לעתיד. בחיים לא יצא לו כלום, הבחורה לא באמת שמה עליו, הוא רק מנוצל וסובל, ולא מסוגל להתנתק למרות שבטווח הרחוק דופק את עצמו

forever_alone.PNG

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מה זה עוזב? עוזב לחופש וחוזר אח"כ או שאותו "בחור טוב" הולך לגרום לו לעזוב... סופית? :smile1:

בכל מקרה, נראה לי שהבחור הטוב צריך לשאול את עצמו כמה שאלות ואחת מהן היא שאולי הוא סתם מנוצל, תוך שהוא מושלה בקסם של אותה בחורה שיצא לו מזה משהו (והבחורה יודעת את זה טוב מאוד).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

היה למנחם קטע יותר גרוע - הוא נדלק על מישהי שיש לה חבר ואין לה מושג מה מנחם מרגיש, מנחם חשב שזה יסתדר עם הזמן, אבל ההדלקות נמשכת כבר למעלה משנה וזה בעצם לא הייתה הדלקות אלה התאהבות כי הוא גילה דברים כאלה ואחרים שלא חשובים לסיפור ... ומנחם הגיע להבנה שככה סתם אי אפשר פשוט להשאר לידה ולדמיין שאתה מנותק, צריך להתנתק פיזית.

לחיים יש יתרון עצום בעניין - הוא עוזב ולא יראה אותה, הוא רק צריך לסבול את החודש וחצי הזה ...

אז בהצלחה לחיים ממנחם , ובבקשה להעביר ליוסי שאין ממש טעם להתעצבן כי הסיכוי שהיא תברח לחו''ל או לאן שזה לא יהיה עם חיים די קלוש.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חיים עשה טעות של חסרי ידע וניסיון בסיסי, מה הוא חשב לעזאזל? שהוא יאמר לה שהוא מאוהב בה ואז היא פתאום תתאהב בו לפתע? ההפך זה רק הוריד לה כנראה ממנו עוד יותר מסיבות שאין לי כוח להסביר כרגע.

הכי טוב שחיים יפסיק לאונן עליה וילך להכיר בחורות אחרות... שוב יש עוד הרבה מעבר אבל זה התמצית

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...