אני עובר על מוצרים באמזון ולא מוצא מוצרים זולים באמת - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

אני עובר על מוצרים באמזון ולא מוצא מוצרים זולים באמת


אישי555

Recommended Posts

גם לא מצאתי באיביי. אז למה אומרים שמוצאים שם מוצרים זולים?

אני יכול לתת דוגמאות למשל משקה אנרגיה שאני קונה פה ב-40 שקל חבילה של 24 פחיות. גם לא מצאתי עסקאות טובות בשימורים כמו טונה. גם נעליים לא ממש זולות.

יש חנויות זולות באמת?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כתבתי שזה רק דוגמא. חיפשתי מוצרים אחרים וראיתי שהם לא זולים ממה שנמכר בישראל. המשכתי לחפש מוצרים נוספים כגון משקאות ושימורים (כי אני אוכל הרבה ואם הייתי מוצא זול זה היה יכול לעזור לי) וגם כאן לא מצאתי מוצר זול.

וחוץ מזה מה איכפת לכם אם חיפשתי בכוונה שימורים? :pissed:

מי שקטנה הרבה המחיר הופך להיות משמעותי, ויש לזכור שמוצרים כאלה נשמרים חודשים ואפילו שנים מבלי להתקלקל. קופסת טונה הכי זולה עולה פה 3.70 שזה יוצא בערך דולר. שם המחירים מתחילים מכמעט 2 דולר. זה מאוד משמעותי למי שאוכל יותר מ-3 קופסאות בשבוע (אני מכין כל יומיים סלט המורכב מטונה, תירס וזיתים. כולם משימורים)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

האמת שהבעיה עם שימורים היא המשקל שלהם.

מאחר שהם כבדים יחסית זה לא רעיון מאוד טוב או הגיוני לקנות אותם מחו"ל.

בנוגע למחיר... ובכן, יש הרבה דברים זולים ב-ebay (ב- לא ממש יצא לי לחפש דברים), השאלה זה מה אתה מחפש.

קופסאות שימורים עדיין לא יצא לי לחפש... אבל כל מיני חלקי מחשב קטנים (למשל, מטען חליפי עבור או שטויות בסגנון) בדרך כלל יהיו יותר זולים שם מאשר בארץ (וגם האיכות שלהם תהיה זהה, כי הכל מיוצר באותו מפעל בסין בסופו של יום)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אגב, שימורים ומשקאות אנרגיה נמנים בין הדברים הכי פחות בריאים - ברגע שאתה עובר לשימורים ומשקאות אנרגיה מסין אתה כבר משחק רולטה רוסית עם החיים שלך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אגב, שימורים ומשקאות אנרגיה נמנים בין הדברים הכי פחות בריאים - ברגע שאתה עובר לשימורים ומשקאות אנרגיה מסין אתה כבר משחק רולטה רוסית עם החיים שלך.

חחח במקרה קראתי היום כתבה על אריכות חיים (http://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3517224,00.html). אני יודע שמשקאות אנרגיה לא בריאים אבל אני לא מוכן לחיות חיים יבשים ומרירים. אין שום פסול לשתות פחית אחת ליום.

שימורים נחשבים בריאים לכן אני לא מבין למה אתה קובע שהם נחשבים ההיפך. האריזה מונעת התפתחות חיידקים/עובש/בקטריות או מה שלא יקראו לזה, וככה אתה יכול לדעת מה אתה מכניס לפה. לדוגמא בפחית טונה אין שום דבר פרט לדג+מלח+מים (או שמן). תקרא את רשימת הרכיבים בשניצל מוקפא ותראה את ההבדל.

מכיוון שמדובר במוצרים עם תאריך תפוגה ארוך אני מוכן לשלם עבור משלוח אם בסיכום הכללי זה יצא זול יותר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

האריזה מונעת התפתחות חיידקים/עובש/בקטריות או מה שלא יקראו לזה, וככה אתה יכול לדעת מה אתה מכניס לפה. לדוגמא בפחית טונה אין שום דבר פרט לדג+מלח+מים (או שמן). תקרא את רשימת הרכיבים בשניצל מוקפא ותראה את ההבדל.

אומנם אמרת הרבה נכון, אבל אל תשכח שלא הכל טלית שכולה תכלת. בפחיות שימורים יש שבבים של מתכות (לרוב כספית) שנכנסים לך למזון כאשר אתה אוכל אותו. כספית אם אתה יודע או לא, זה אותו החומר שהיה נהוג בעבר בשימוש במד-חומים והוא רעיל בריכוזים גבוהים. לכן לא מומלץ לאכול יותר מדי שימורים.

בנוסף, טונה וכד' זה טוב, אך עדיף תמיד טרי על פני משומר. ממליץ לך לעבור לתירס אמיתי לדוגמה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תנסה למצוא מקומות שמוכרים בסיטונאות, יכול להיות שיסכימו למכור לך אם אתה קונה כמות גדולה. חבר שלי קונה לעסק שלו משקאות אנרגיה ב-2/3 מהמחיר בחנויות, הקניה כמובן בקרטונים ולא בבודדים.

אופציה אחרת היא למצוא מישהו שעובד במפעל שימורים, לפעמים הם יכולים לקנות בעלות מפעל (בערך חצי מחיר מאשר בסופר).

לגבי הכספית - מזה שנים רבות, לפחות במדינות מפותחות, אסור לשים כספית או עופרת בכל סגסוגת מתכת שיש לה מגע ישיר עם מזון או בני אדם.

יש בעיה עם ריכוז כספית בדגים טורפים בכלל (טונה היא דג טורף) ולא משנה אם הם באים בצורת פחית שימורים או בסושי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה קונה שימורים בזאפ או בסוכנות של ב.מ.ו בראשון לציון ? :bash: מה לעזאזל הקשר ואיביי ? :kopfpatsch:

מחיר פחית טונה עולה בין חצי דולר לדולר.

אוכל בארה"ב זול משמעותית.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...