באג בדיוטי פרי. - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

באג בדיוטי פרי.


shedox

Recommended Posts

הדרך היחידה היא להגיע לשם.

אל תצפה שהם יהיו הרבה יותר זולים (אם בכלל) מכל חנות אחרת. יותר זולים מבאג הרגיל, אבל באג הרגיל גם ככה יקרים יחסית.

אם יש משהו ספציפי שאתה רוצה לקנות - תבדוק מראש מה המחיר שלו בחנויות אחרות, ואז כשתגיע לדיוטי פרי תבדוק אם זה זול יותר - ואם כן תקנה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

באג יקרים גם בדיוטי פרי.

אני קניתי בלית ברירה עכבר lachesis במחיר מופקע למרות שהוכחתי להם באינטרנט בזאפ שכל שאר החנויות במדינה זולים מהם משמעותית מאוד והתירוץ שלהם היה שהם יבוא פרללי או יבוא זובי אחר ובלה בלה בלה....... :kopfpatsch:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

האתר של באג ממש בסדר אל מול האתרים של KSP ואייבורי שמלאים בפופ-אפים של האתר ומלא דברים מרקדים שמוצאים אותך מריכוז אחר חיפוש למוצר מסוים (אאל"ט היה על זה כתבה נחמדה ב-Yנט לפני כמה ימים).

הסיבה למבחר הדל באתר הדיוטי פרי הוא שזה נטו שיווק. הם מציגים לך מבחר של מוצרים כדי להראות לך מחירים זולים וששווה להגיע לשם ולא נותנים לך את המחירים כדי שלא תוכל לבצע השוואה עם השוק. בשביל הפרופורציות, גם בחנויות באג הרגילות אם תבקש מהם לברר מחיר מתוך הרשת מחשבים שלהם עם בנוגע למוצר מסוים והמחיר שלו בדיוטי תקבל תשובה של- "אין לנו גישה למחשבים שלהם ואנחנו לא יכולים לברר מחירים" (או משהו דומה).

כל זה במטרה שתגיע לחנות שלהם, ואז ברגע שתהיה שם כבר מן הסתם שהמוצר נוצץ לך מול העיניים, המחיר בדולרים ונראה הרבה יותר זול, למה שלא נקנה!? :P (אסטרטרגיה שיווקית)

אם אתה רוצה "לדעת" את המחיר, הנוסחה מאוד פשוטה, המחיר בחנות הרגילה פחות מע"מ וקיבלת בערך את המחיר בדיוטי פרי.

בדר"כ יש להם את כל המוצרים במלאי. החנות שלהם מאוד גדולה וגדושה גם במוצרים שאין ברשת הרגילה (מחליק שיער, מגהצים וכאלה..). בשביל לברר קצת יותר לעומק ולהשיג קשר יותר טוב עם החנות והרשת עצמה אני ממליץ לך לברר בדף שלהם בפייסבוק. לפעמים יש שם גם . :)

הארה: ייתכן ודרכם תוכל לברר את המחירים בדיוטי בשביל המוצר אותו אתה מחפש.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...