פורסם 2011 במאי 714 שנים עדיין לא שמעתי על דילוק הילוף בלי קלאץ' ועם זאת שיטת העברת הילוכים בלי קלאץ' שהוא עושה ידועה בהרבה.לשים ראשון פול גז ולהניע נשמע כמו מתכון לאסון! אני אפילו לא רוצה לחשוב איזו מכה החלקים מקבלים בדבר כזה...בקיצור מה שעשית למזלך לא גרם נזק אבל זה הרבה יותר גרוע מכל מה שצויין פה.
פורסם 2011 במאי 714 שנים אני אישית חושב שאסור לתת לאנשים שנוהגים עם שמאל הבלם רישיון, על אחת כמה וכמה כשמבדלים בין רשיון על אוטומט או ידני.בכל מקרה מי מבטיח שבעת עצירת חרום לא תילחץ ותלחץ עם שני הרגליים על הבלם והגז ותגדיל את מרחק העצירה שלך? ברור איפה לכולם כי זהו פרמטר נוסף לסיכון, פרמטר מיותר שלא ברור לי איך במדינה שבה מרבית העוברים טסט עוברים על ידני בכללדבר כזה יכול לקרות, אבל כנראה יש טרולים בעולם.
פורסם 2011 במאי 714 שנים קודם כל אתה צודק שזה נזק אבל האוטו לא יניע לך על הילוך ראשון בלי גז לא משנה כמה שתנסה אתה רק תשרוף את הסטרטר שזה נזק של בין 400-700 שקל וגם את גל התנופה שזה נזק של 1000+.!ללא ספק העברת הילוכים בלי קלאץ' זה נזק אבל אין מה לעשות במצב כזה שאין לך קלאץ' ואתה תקוע בקרית שמונה כאשר אתה גר במרכז.עוד משהו אם אתה רוצה לדעת למה צריך לדלג בלי קלאץ' תעשה גוגל תלמד איך השטנגות של ההילוכים עובדות ואיך הגיר עובד.
פורסם 2011 במאי 714 שנים אני אישית חושב שאסור לתת לאנשים שנוהגים עם שמאל הבלם רישיון, על אחת כמה וכמה כשמבדלים בין רשיון על אוטומט או ידני.בכל מקרה מי מבטיח שבעת עצירת חרום לא תילחץ ותלחץ עם שני הרגליים על הבלם והגז ותגדיל את מרחק העצירה שלך? ברור איפה לכולם כי זהו פרמטר נוסף לסיכון, פרמטר מיותר שלא ברור לי איך במדינה שבה מרבית העוברים טסט עוברים על ידני בכללדבר כזה יכול לקרות, אבל כנראה יש טרולים בעולם.אתה ממש מדבר שטויות. למה לעזאזל שאני אלחץ על הגז בשעת חירום? כבר קרה לי לא פעם שהייתי צריך לבלום בחוזקה, פשוטבלמתי - עם רגל שמאל. זה אינסטינקט. זה דבר שמתרגלים אליו ולומדים לבצע על עיוור.
פורסם 2011 במאי 814 שנים קודם כל אתה צודק שזה נזק אבל האוטו לא יניע לך על הילוך ראשון בלי גז לא משנה כמה שתנסה אתה רק תשרוף את הסטרטר שזה נזק של בין 400-700 שקל וגם את גל התנופה שזה נזק של 1000+.!ללא ספק העברת הילוכים בלי קלאץ' זה נזק אבל אין מה לעשות במצב כזה שאין לך קלאץ' ואתה תקוע בקרית שמונה כאשר אתה גר במרכז.עוד משהו אם אתה רוצה לדעת למה צריך לדלג בלי קלאץ' תעשה גוגל תלמד איך השטנגות של ההילוכים עובדות ואיך הגיר עובד.אם כבר התקלקל משהו באוטו חבל שילכו עוד דברים, עדיף להפעיל ביטוח גרירה ולחזור באוטובוס
פורסם 2011 במאי 914 שנים איזה שטויות אנשים אומרים פה, אם מישהו התרגל לבלום עם רגל שמאל, אז הוא לא יתבלבל במקרה חירום.
פורסם 2011 במאי 914 שנים השאלה למה שמישהו בכלל יתרגל לבלום עם רגל שמאל. זה כמו להתרגל להחזיק את המזלג עם הזין.
פורסם 2011 במאי 914 שנים איך אפשר בכלל לבלום עם רגל שמאל? הדוושות קרובות מדי, זה לא נוח שהרגליים צמודות אחת לשנייה כל הזמן
פורסם 2011 במאי 914 שנים איזה שטויות אנשים אומרים פה, אם מישהו התרגל לבלום עם רגל שמאל, אז הוא לא יתבלבל במקרה חירום.טועה! כל אחד יכול מתישהו להתבלבל !במיוחד במקרה חרום שאתה בלחץ ועוד בהלם ממה שקורה!כבר קרה להמון אנשים ובסופו של דבר עפו מהגג או אל תוך חנויות וכו'...ורך אגב בלימה ברגל ימין מתבצעת באוטומוט וכן בהילוכים ובכדי שהרגל השמאלית תתן קונטרה לגוף וגם בשביל שלא תבלום עם הגז ביחד ואז מה קרוה זה איבוד שליטה מוחלט על הרכב ותגיד שלום לכל מערכות ה ABS ESP וכו'.... !זאת הסיבה ולא אחרת !
פורסם 2011 במאי 914 שנים טועה! כל אחד יכול מתישהו להתבלבל !במיוחד במקרה חרום שאתה בלחץ ועוד בהלם ממה שקורה!כבר קרה להמון אנשים ובסופו של דבר עפו מהגג או אל תוך חנויות וכו'...ךםך.
פורסם 2011 במאי 914 שנים טועה! כל אחד יכול מתישהו להתבלבל !במיוחד במקרה חרום שאתה בלחץ ועוד בהלם ממה שקורה!כבר קרה להמון אנשים ובסופו של דבר עפו מהגג או אל תוך חנויות וכו'...תיקנתי לך...
פורסם 2011 במאי 1014 שנים משום מה ההיגיון שלי אומר שאם אתה רגיל לבלום עם רגל ימין אתה עלול בשעת חירום ללחוץ על הגז במקום, הרי אתה בולם ומאיץעם אותה הרגל!
פורסם 2011 במאי 1014 שנים אבל ידוע לי שסבתא שלי בולמת כמוך.אין ספק שזו הייתה נקודת השיא של הדיון.חג שמח.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.