עבור לתוכן

בדיקת כרטיס רשת

Featured Replies

פורסם

שלום,

כבר יומיים שיש לי איזה בעיה מעצבנת עם האינטרנט, אחרי כל כמה זמן הוא מתנתק, אבל המודם נראה תקין - מראה 4 נוריות כמו שצריך, אבל להתחבר אני לא מצליח, לפעמים הוא מראה שגיאה 868 , לפעמים סתם תקוע ... אחרי זה לאחר כמה זמן (בערך 5-10) הוא שוב נותן לי להתחבר. עד הפעם הבאה שהוא מתנתק ככה..

התקשרתי לנטויז'ן אמרו לי זה לא בעיה שלהם שאני אתקשר להוט. עדיין לא התקשרתי להוט אבל. רציתי לבדוק את הכרטיס רשת שלי, האם זה אפשרי? דרך תוכנה או דרך CMD איכשהו?

תודה.

פורסם

לפי התיאור (הדיי חלקי) שלך לי זה דווקא נשמע כמו בעיה שצריך לדבר איתה עם הוט.

על הדרך תבדוק אם אתה יכול לעבור לחיבור ללא חייגן איתם.

פורסם
  • מחבר

זה משנה הצורת חיבור? כי האמת שאני מעדיף עם חייגן..

ואיך בכל זאת לבדוק בינתיים את הכרטיס רשת? יש דרך?

עריכה: דיברתי עכשיו עם הוט, הנציגה אמרה שזה תקלה אצלם, ובדר"כ לוקח 3 שעות לתקן את זה. אמרתי לה זה כבר יומיים נמשך, והיא ענתה שאף אחד לא דיווח אז בגלל זה לא עשו שום דבר...

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים