נמצאה גופה קפאה של "חייזר" בסיביר, מאמינים או לא? - מדע וטכנולוגיה - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

נמצאה גופה קפאה של "חייזר" בסיביר, מאמינים או לא?


Vidati

Recommended Posts

  • תגובות 54
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

JOHNY קשה לי להתרכז בחייזר - האווטר שלך מבלבל אותי ברמות קשות

:hat:

גם אם זה לא אמיתי אני מאמין גדול בביקורים כאלו ואחרים- אני רק לא מאמין לכל סיפורי החטיפות למיניהם

גזע מתקדם שיגיע לכאן ממש לא צריך לבצע כל כך הרבה ניסויים כדי להבין את הפיזיולוגיה שלנו ואו לבצע בנו את זממו...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יש חייזרים!

הם נראים כמו תינוק אנורקטי עם ידיים גדולות באופן חסר פרופורציות, צוואר דקיק שתומך בראש מגודל עם עיני ענק ומערכת שלד שמלבד שונות בפרופרוציות כנ"ל זהה כמעט לחלוטין לזאת של בני אדם.

מדהים!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יש חייזרים!

הם נראים כמו תינוק אנורקטי עם ידיים גדולות באופן חסר פרופורציות, צוואר דקיק שתומך בראש מגודל עם עיני ענק ומערכת שלד שמלבד שונות בפרופרוציות כנ"ל זהה כמעט לחלוטין לזאת של בני אדם.

מדהים!

בני אדם התפתחו מכלום, אם התנאים דומים אפילו בצורה רחוקה מאוד סביר להניח שזאת פשוט הצורה או אחת הצורות היעילות ביותר להתפתחות מתקדמת. אותו הדבר אפשר להגיד על הייקום, למה בכל הייקום יש גלקסיות, ולמה בכל גלקסיה יש כוכבים, ולמה לפחות בכל מערכת שמש יש סלעים, החומר ולמה שהוא התפתח נוצר בגלל שזה המצב היעיל ביותר שהחומר הזה מסוגל להיות בו, בסופו של דבר כל דבר בייקום הזה שואף ליעילות כולל תהליכים ביולוגיים כיוון שיעילות אנרגטית בסופו של דבר זאת הדרך המהירות ביותר לאנטרופיה דבר שכל חלקיק בייקום "שואף" להיות בו. אנחנו חיים בוואחד ייקום עצלן :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בסדר אבל הכוונה היא שאם התפתחו בכדור הארץ כמה עשרות מינים של הומנואידים, יותר מסביר שבמקום עם תנאים דומים יפתחו הומונואידים כלשהם גם. בסופו של עניין מלהוציא התערבות חיצונית הפיזיאולוגיה שלנו היא מרכיב חשוב בלמה האדם התפתח למה שהוא היום ולא הדולפין או השרימפס(לא שזה לא יכול לקרות), אבל מכל הסיבות למה הסו קולד חייזרים האלה זה בדיחה זה שהם דומים יותר מידי לבני אדם היא חתיכת סיבה עילגת.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לכל היצורים בעולם יש אב קדמון אחד משותף, ברור שלכולם יהיו לפחות כמה תכונות משותפות. לכל היונקים יש אב קדמון משותף, קרוב יותר, ומכאן התכונות המשותפות לכולם כמו שתי גפיים בחלקו האחורי של הגוף ושתיים בקדמי או מוח, עיניים, אוזניים, אף ופה בקצה הקדמי של הגוף. אין כאן כמה עשרות שהתפתחו באותו כיוון, יש רק אחד.

האבולוציה לא מחפשת את הפתרון הטוב ביותר, היא לא יכולה לעשות את זה. היא מחפשת פתרון מספיק טוב. משהו שעובד. התוצאה היא לפעמים משהו שלכל מתכנן יהיה ברור שהוא טפשי, אבל מאחר שהוא עובד, זה מה שהאבולוציה לוקחת.

הצורה האנושית היא פתרון גרוע למדי: לקחו בעל חי הולך על ארבע והפכו אותו להולך על שתיים ע"י מעבר לעמידה זקופה והפיכת שתי הגפיים הקדמיות לידיים. התוצאה היא שבני האדם מאוד איטיים (תנסה להתחרות בריצה בכלב ותראה, אפילו פודל ננסי הגובה 20 ס"מ ישיג אותך בקלות למרות שמוטת הרגליים שלו היא עשירית משלך) ולא יציבים. אבל מאחר שהתחלנו עם בעל חי שלו ארבע גפיים, זה מה שקיבלנו. ואני בכלל לא רוצה להתחיל לדבר על הראש.

אז מדוע שבעולם אחר, גם אם התנאים שבו זהים לחלוטין לאלו שכאן, יתפתח יצור תבוני בעל דימיון רב כ"כ לנו? למה שהאבולוציה שלו תלך באותו נתיב כמו שלנו? הרי זה לא הפתרון היחיד וזה אפילו לא הפתרון הטוב ביותר. מה הסבירות שבמקרה יתפתח משהו כ"כ דומה ללא שוםאב קדמון משותף?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מה הקשר? הרי אותו תכנון בסיסי יש גם לקופי האדם. ולקופים בכלל. ובעצם לכל היונקים. ולזוחלים גם. אז או שאותו חייזר שאין שום ראיות לכך שהתקיים אי פעם היה מעורב ביצירת כל אותם (או לפחות האב הקדמון שמשותף לכולם) או שהוא התחיל מתבנית שכבר היתה, נאמר רומם קוף אדם קדמון כלשהו לאדם, ואז המבנה שכ"כ דומה לאותה "גופה" שנטען שנמצאה כבר היה קיים לפני שהוא התחיל לשחק עם הגנום של הקוף.

שיבוטים של חייזר וקוף? בחייך. לשימפנזה וגורילה יש המון גנים משותפים אבל אי אפשר להכליא ביניהם - ההבדלים גדולים מידי. לקוף (לא משנה מאיזה מין) ולכלב יש די הרבה גנים משותפים אבל אי אפשר להכליא ביניהם. לקוף ולאפונה יש גנים משותפים, אבל נראה אותך מייצר בן כלאיים. וכל זאת בגלל שלכולם היה אב קדמון משותף - קרוב יחסית לגורילה ולשימפנזה ורחוק למדי לקוף ולאפונה, אבל עדיין יש קוד גנטי משותף.

אבל חייזר? למה שליצור שלא חולק איתנו שום אב משותף יהיה קוד גנטי משותף איתנו? ואם אי אפשר להכליא בין יצורים שהקוד הגנטי שלהם זהה ביותר מ- 95%, איך אפשר להכליא בין שני יצורים שהקוד הגנטי שלהם שונה לחלוטין? ומי אמר שלאותו חייזר יש בכל DNA? הרי הקוד הגנטי שלו יכול להתבסס על מולקולה אחרת.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...