צריך לבחור פד אידיאלי ל-LOGITECH G9X - ציוד הקפי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

צריך לבחור פד אידיאלי ל-LOGITECH G9X


MichaelZ

Recommended Posts

אני צריך לבחור את המשטח הכי טוב לעכבר שלי לפי הפרמטרים שאני אציג. "משטח" - הכוונה היא לכל "חומר" שאני יכול להשיג, כולל, כמובן, פדים לעכבר שמוכרים בחנויות.

זהו עכבר של גיימינג אבל לא קניתי אותו בשביל לשחק במשחקים.

קניתי אותו, לפני הכל, מפני שרציתי את הרזולוציה הכי גבוהה וכמובן גם בגלל כל התכונות שהמוצר הזה מציע. שולחן העבודה שלי הוא בגודל 2560 על 1440 פיקסלים (מסך בודד) מה שדורש, כמובן, דיוק גבוה בתזוזת העכבר. הדבר מתורגם לרזולוצית העכבר שהיא פחות מהמקסימום. אני משתמש ב- GRIP מפני שכדי להעביר את הסמן מקצה אחד של שולחן העבודה אל הקצה השני, העכבר צריך לזוז פיסית 4-5 ס"מ. זה מה שאני רוצה, וזה נורא נוח לי. עם ה- GRIP אני יכול להעביר במהירות את הסמן למקום "הכללי" המבוקש ואז לדייק יותר בלמקם את הסמן ברמת דיוק של פיקסל בודד.

עכשיו באה השאלה.

אני עובד על שולחן מחשב משרדי באיכות די גבוהה, אך הוא אינו מתאים לעכבר שלי. יש לי שני משטחי לעכבר ישנים ומגעילים שאף אחד מהם, כמובן, גם לא התאים. אז בדקתי את העכבר על כל מני חפצים ויצא שהכי טוב הוא דף A4 פשוט. מבחינת התזוזה עצמה, ואיך שהסמן מגיב: לפי דעתי, זהו המשטח האידיאלי. אני מדביק את הדף לשולחן עם מאסקינג טייפ והבאסה, כמובן, זה להחליף אותו כל שבועיים.

אני מחפש פד לעכבר עם תכונות כמה שיותר דומות למה שנותן דף A4 פשוט.

א. כמה שיותר דק.

ב. כמה שיותר קשיח. אני לא רוצה שהפד יהיה "רך" והעכבר "ישקע" בתוכו, דבר שיקשה על התזוזה.

ג. אני פתוח להצעות. מצדי זה יכול להיות גם איזשהו "דיקט". אבל החומר צריך להיות עמיד לאורך זמן ואני מעדיף משהו כהה... הכי טוב שחור, ובטח שבלי ציורים.

ד. לגבי הטקסטורה עצמה אני לא בטוח. זה יכול להיות חלק כמו זכוכית או גס כמו נייר זכוכית.. כל עוד העכבר נע בצורה שהוא נע על גבי דף A4 חלק.

אני מניח שללא מעט אנשים יש את העכבר הספציפי הזה. והייתי חייב לציין שאני לא משתמש במשקולות וגם לא הולך להשתמש בהן. אז ככה שאם אתם ממליצים על משהו - קחו את זה בחשבון.

יש את ה- SX. אך משהו פה לא ברור לי... משטח "רך מאוד" עשויי מאלומיניום? מה זה אומר? העלות היא קצת גבוהה… אבל אם הוא באמת משטח מעולה שישרת אותי המון שנים - לא תהיה לי בעיה לשלם את המחיר.

עוד דבר. אני כבר לא זוכר איפה ראיתי את זה אבל קראתי על איזה משטח "דו-צדדי". בעל צד אחד חלק וצד שני חלק פחות, נראה לי שאם יש אופציה זהו פיתרון לא רע בשבילי.

אני מאוד אשמח אם תמליצו לי כי אין לי ברירה אלא לבקש עזרה. אף חנות לא מחזיקה מלאי של פדים שמכבדים את עצמם ואני פשוט אהיה חייב להזמין. במצב כזה הסיכוי לאכזבה הוא גבוה מאוד.

עוד משהו… רציתי לפתוח את הדיון בפורום של גיימינג אבל נראה לי שהיו מעיפים אותי משם בבעיטה. תגידו לי אם פה זה הפורום הכי מתאים לשאלה שלי.

תודה.

מצטער שזה יצא ארוך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...