פורסם 2011 באפריל 814 שנים בלי להיכנס ליותר מדי פרטים הנה השתלשלות מקרים מהירה: 1. בתאריך ה28.2.11 הגיעה חבילה מארה"ב לישראל כשחלק מהחבילה הזאת מיועד אלי 2. ב28.2.11 בערב קיבלתי לידי את החבילה ואחרי בדיקה מהירה מסתבר שהמכס גרם נזק לחבילה בעזרת הפתיחה ה"חכמה" שלהם באמצעות סכין יפני שחתך את מה שהיה בחבילה כמעט ל2 3. ב2.3.11 הגעתי לסניך הדואר הקרוב אלי בשביל להגיש תלונה מקומית, באותו הסניף אמרו לי לגשת לסניף המרכזי ולהגיש תלונה נפרדת בדבר החבילה מחול (להגיש תלונה נוספת בהליך אחר) 4. ב3.3.11 הגשתי תלונה בסניף המרכזי היום, 8.4.11 קיבלתי מכתב מה4.4.11 שמודיע לי שבגלל שלא בדקתי את החבילה בעת הקבלה שלה אלא רק לאחר מס' ימים אז הם לא נושאים באחריות על הנזק הבעיה היחידה שלי היא שאני מנסה לברר את "זמן התלונה" המקובל בנושא הזה, ומגיע רק לדבר אחד12.4.5 אם החקירה לבירור גורלה של החבילה לא הוגשה במועד הקבוע בסעיף 2 לעיל. הבעיה היא שבשום מקום בדואר חבילות מחול לא אומרים מהו המועד הקבוע בסעיף 2 זאת הבקשה העיקרית שלי, לברר מהו הזמן הקבוע בחוק בדואר הפנים ארצי מוגדר הזמן כ: 6.1.1 דבר הנזק הובא לידיעת פקיד הדואר בעת מסירת דבר הדואר לנמען, או בהזדמנות הסבירה הראשונה לאחר מכן, ומולא דו"ח נזק.
פורסם 2011 באפריל 914 שנים אני לא מבין, כשהלכת לקבל את החבילה בסניף בדקת אותה?לפי הסיפור שלך נשמע שמישהו אחר קיבל את החבילה, לא בדק אותה בסניף, פתח אותה בבית, כשאתה קיבלת את החלק שלך בחבילה גילית שחתכו לך משהו. אם אתה רוצה עכשיו לשכנע את הדואר שזה קרה בגללם ולא מהרגע שזה עזב את הסניף אז אתה לא תצליח.
פורסם 2011 באפריל 914 שנים מחבר ביום שבו מישהו בפועל יפתח חבילה בגודל ארגז בסניף של הדואר ויתחיל לפזר כל מה שבפנים בשביל לבדוק שהכל תקין, אני אסכים עם זהאת הדואר אני לא צריך לשכנע, יש נהלים לכל דבר. ותאמין לי, אין דבר כזה לחייב מישהו לבדיקה של משהו במקום כי לא תמיד אתה יכול לבדוק
פורסם 2011 באפריל 914 שנים אין שום סיבה שהדואר יקח אחריות על נזק שהופיע אחרי שעזבת את הסניף. זה אותו הדבר בכל חברות המשלוחים כמו פדקס ו UPS מהרגע שחתמת המשלוח הוא באחריותך המלאה. לפי העקרון שלך אני יכול להזמין כד חרסינה של 20,000 שקל לשבור אותו בדרך מהדואר לאוטו ולחייב את הדואר לשלם לי. זה בדיוק מה שהנהלים של הדואר יגידו לך, אבל אתה כמובן מוזמן לחשוב אחרת. בהצלחה!
פורסם 2011 באפריל 914 שנים אז זה אומר שאני מחוייב לקרוע לגזרים את העטיפה במקום לפני שאני חותם רק כדי שאני אוכל לערער על מצב הפריט?
פורסם 2011 באפריל 914 שנים אין שום סיבה שהדואר יקח אחריות על נזק שהופיע אחרי שעזבת את הסניף. זה אותו הדבר בכל חברות המשלוחים כמו פדקס ו UPS מהרגע שחתמת המשלוח הוא באחריותך המלאה. לפי העקרון שלך אני יכול להזמין כד חרסינה של 20,000 שקל לשבור אותו בדרך מהדואר לאוטו ולחייב את הדואר לשלם לי. זה בדיוק מה שהנהלים של הדואר יגידו לך, אבל אתה כמובן מוזמן לחשוב אחרת. בהצלחה!ממש לא. בכל חברת שילוח נורמלית אתה תקבל פיצוי על נזק שנגרם למשלוח, וזה לא משנה אם בדקת את החבילה לפני החתימה או אחריה. יש לו קייס מוצק.
פורסם 2011 באפריל 914 שנים ממש לא. בכל חברת שילוח נורמלית אתה תקבל פיצוי על נזק שנגרם למשלוח, וזה לא משנה אם בדקת את החבילה לפני החתימה או אחריה. יש לו קייס מוצק.סבבה, שילך על זה. תעדכן מה תקבל מהדואר.
פורסם 2011 באפריל 914 שנים מחבר אני חושב שלא שמת לב למה שכתבתי בפוסט ההתחלתי6.1.1 דבר הנזק הובא לידיעת פקיד הדואר בעת מסירת דבר הדואר לנמען, [glow=red,2,300]או בהזדמנות הסבירה הראשונה לאחר מכן[/glow], ומולא דו"ח נזק.הבעיה היא שפה מדברים על משלוח פנים ארצי, בבין לאומי אומרים "מועד הקבוע בסעיף 2" רק שלא כתוב סעיף 2 בשום מקום שאומר מועד
פורסם 2011 באפריל 914 שנים http://www.israelpost.co.il/madrich.nsf/ItemsTree/79FA1D770640CAC142256CF9002AEB92?opendocument
פורסם 2011 באפריל 914 שנים מחבר מדברים על "מזמן המשלוח" אני רוצה לדעת "מזמן הקבלה" כי מחר כשאני אלך לסניף המרכזי בעיר אוכל לדחוף את הסעיף הזה לפקידה הנחמדה שתנסה להגיד לי שהדואר צודק במקרה הזה, למרות ש3 ימים אחרי הקבלה נחשב לא רק לסביר אלא מאוד סביר לדעתי
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.