עבור לתוכן

חבילה מאיביי לא הגיעה, המוכר מציע לשלוח שוב, האם לפתוח תלונה בפייפאל?

Featured Replies

פורסם

עבר חודש ממועד התשלום, כך שאין כמעט סיכוי שהחבילה החדשה תגיע ב-45 יום בהם ניתן לפתוח תלונה. האם לדעתכם לגיטימי לפתוח תלונה רק בשביל הפרוטוקול עד שהמשלוח יגיע?

פורסם

יש לך 45 יום לפתוח דיספיוט, חכה ליום ה- 40~ ואז תפתח דיספיוט, תשלח הודעה למוכר שאתה עושה זאת בשביל הפרוטוקול ובשביל להשאר מוגן (אתה יכול להיות נחמד ולהוסיף שאם תקבל את החבילה הראשונה, אתה תשלם גם עליה או במקרה וזה מוצר יקר - תשלח לו חזרה על חשבונו), הוא אמור להבין.

פורסם

אל תפתח תלונה לפני שאתה מדבר עם המוכר..

פורסם

הוא הציע לשלוח שוב, נכון? מה עוד אתה רוצה שהוא יעשה :nixweiss:

פורסם

זה בדיוק מה שאני הייתי אומר לקונה אם אני הייתי נוכל שמחכה שיעברו ה-45 יום.

תמתין עד היום ה-44 ואז תפתח נגדו תיק, ותודיע לו שבמידה וזה יגיע כמו שסיכמתם, תבטל את התלונה.

פורסם
  • מחבר

הוא הציע לשלוח שוב, נכון? מה עוד אתה רוצה שהוא יעשה :nixweiss:

שום דבר. אך במקרה וגם החבילה השנייה לא תגיע, מה אתה רוצה שאני אעשה?

פורסם

קרה גם לי.

הזמנתי מוצר ב-18.2, והוא שולם.

מאז לא הגיע.

שלחתי 2 הודעות למוכר והוא לא חזר אליי.

מה לעשות ?!

פורסם
  • מחבר

אם המוכר לא עונה אין מה להתלבט - פתח dispute ב-paypal.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים