פורסם 2011 במרץ 2714 שנים אני לא יודע איפה שמעתי את זה, אבל כרטיסים של NVIDIA מריצים פיזיקה ברמה יותר גבוהה מה-ATI.האם זה נכון? האם הכרטיס שברשותי (6950) גם יכול להריץ פיזיקה ברמה גבוהה?אשמח קצת לפירוט בנושא הזה.
פורסם 2011 במרץ 2714 שנים אני לא יודע איפה שמעתי את זה, אבל כרטיסים של NVIDIA מריצים פיזיקה ברמה יותר גבוהה מה-ATI.האם זה נכון? האם הכרטיס שברשותי (6950) גם יכול להריץ פיזיקה ברמה גבוהה?אשמח קצת לפירוט בנושא הזה.ואו, כאילו באמת - אף אחד פה לא יכול לענות על זה?ה"פיסיקה ברמה גבוהה" שאתה מדבר עליה נקראת PhysX. לצערי, רק כרטיסי מסך של nVidia יכולים לעשות את זה.אבל, אתה יכול לקנות כרטיס מסך שני של nVidia ולבחור שהוא יריץ את הPhyX. (לא 100% - תקרא על זה).אישית, הייתי שוכח מPhysX. זה לא שווה כל כך. במקומך, הייתי קונה עוד HD 6950 - זה אכן שווה מאוד מאוד.
פורסם 2011 באפריל 1414 שנים מחבר אני כנראה מפספס משהו..אני חושב ש-90 אחוז מהמשחק שנותן לו חיות ברמה עולמית זה הפיזיקה, לא?האם איזה פיצ'ר שנותן להריץ אותו על ATI?אז למה ATI יותר מומלץ מ-NVIDIA אם אין לו את הפיצ'ר המהמם הזה?עריכה:מצאתי את הלינק הזה:http://forums.amd.com/game/messageview.cfm?catid=260&threadid=116588האם זה באמת עובד? זה יכול להרוס את הכרטיס?
פורסם 2011 באפריל 1414 שנים פיזיקה לא צריכה פיזיקס, יש כרטיסים שעם פיזיקס יורידו בהרבה את העומס מהמעבד. עכשיו יותר ברור?
פורסם 2011 באפריל 1414 שנים תעשה את ההבדל בין פיזיקה לPHYSX כי עד עכשיו לא עשית אותוPhysx זה תכונה ייחודית לכרטיסי NV זה נכון, אבל מהצד השני של המשוואה צריך להיות משחק שתומך בטכנולוגיה הזאתממש ממש לא כל משחק שקיים תומך בטכנולוגיה הזאת, גוגל הוא חברך הטוב ואם רק תשאל אותו הוא ייתן לך רשימות משחקים שתומכים בטכנולוגיה. יוטיוב גם ידידך ואם תשאל אותו תוכל לראות כיצד זה בא באותם המשחקים ליידי שימוש.
פורסם 2011 באפריל 1514 שנים מחבר שלום לך,אני אכן יודע מה זה פיזיקס, ואיזה משחקים עובדים על זה (באטמן, מאפיה 2), אבל השאלה שלי כמו בסרטונים שאני רואה ביוטיוב, אני יקבל כאלו אפקטים על הכרטיס שלי?
פורסם 2011 באפריל 1514 שנים יופי. אחרי שעשית את ההפרדה בין פיסיקה לבין PhysX - תעשה את ההפרדה בין GPU Accelerated PhysX לבין PhysX "רגיל". PhysX - זו סה"כ ספרייה למימוש פיסיקה במחשבים - בדיוק כמו Havok למשל (מה שמשתמים במנוע Source כמו HL2 לדוגמא). הפיסיקה כמובן תעבוד על כל כרטיס מסך - אחרת המשחק לא יהיה שחיק. אבל בנוסף לזאת יש אפשרות גם ל GPU Accelerated PhysX שברגע שבוחרים באפשרות הזאת (כמובן שאפשרי רק על כרטיסי מסך של nVidia) - כל החישובי PhysX עוברים לכרטיס מסך. א. זה נותן ביצועים טובים בהרבה בכל האספקט של הפיסיקה במשחק. ב. מפתחים המשחקים נוטים להוסיף Eye-Candy ופיצ'רי פיסיקה נוספים (נניח דגלים מתנופפים, קירות נשברים וכו') רק כאשר האופציה הזאתי פועלת. למה עושים זאת בדיוק? 1. כדי שיהיה ערך מוסף ל nVidia ו 2. כי אפשרי לעשות את זה גם בלי האצה של כרטיס מסך, אבל אז זה כבר יהיה Too Much. דוגמא למשחק שכאלה שמוסיף עוד אלמנטים כאשר GPU Acceleration מופעל הוא Mirror's Edge:
פורסם 2011 באפריל 1514 שנים בגלל ביצועים? למה שזה יעניין לי תתחת שיש לי עוד כמה דגלים ויריעות פלסטיק במשחק.
פורסם 2011 באפריל 1514 שנים בנוסף, שוב, כמות המשחקים ותדירותם עד כה שתמכו בצורה כזאת בטכנולוגיה היא נמוכה להפליא.
פורסם 2011 באפריל 1514 שנים גם המעט משחקים שכן תומכים בפיזיקס ברובם לא תומכים GPU PHYSX, ככה שהם יפעלו בדיוק באותה צורה על כרטיסי AMD...
פורסם 2011 באפריל 1514 שנים לא הייתי אומר ש "מעט משחקים" תומכים PhysXhttp://physxinfo.com/index.php?p=gam&f=allאבל אילו התומכים GPU PhysX (איפה שהייתרון לאנוידיה) הם אכן מיעוטhttp://physxinfo.com/index.php?p=gam&f=gpuהרשימה מעדכנת גם תמיכת משחקים שבפיתוח, כך שבידי הלקוח כל הכלים להחליט בעצמו על חשיבות הפיצ'ר בכל רגע נתון...בכל אופן, מבחינתי גם מעט זה משהו. לא צריך לדחוף את זה בכל המלצה מזדמנת, אבל בהשוואות פיצ'רים PhysX שווה אזכור.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.