עבור לתוכן

מחפש המלצה לרכב יד"ש עד 50K משנת 2005 ומעלה...

Featured Replies

פורסם

המחיר לרכב יד שניה מגיע במחיר של 3-4 שנים בגיל הרכב, הונדה 2005/4 מול I30 2008... ואם לא אז ההפרש של ה-30 אלף דיי נשאר..

::)

  • תגובות 39
  • צפיות 7.7k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

לא הבנתי, אם אני אומר שסיוויק 2006 עם ק"מ בינוני (נגיד 150) עולה 50 אלף אז HYUNDAI I30 שנת 2008 תעלה 20?

פורסם

לא, סיוויק ו I30 חדשות הן בהפרש של 30K, ובמחיר של סיוויק 05 אתה קונה I30 08. (ואפילו נשאר עם עודף)

ואגב, אם אתה חושב ש 150K לרכב בן 5 שנים זה "בינוני", תבדוק מחדש את התפיסה שלך לגבי קילומטראז'.

30K לשנה זה ים קילומטראז', ה "ממוצע השנתי" בישראל לרכב פרטי לחישוב במחירון עומד על 12K (למרות שבפועל הממוצע לרכב פרטי עומד על 15K), ונהג המזדליסינג הממוצע בישראל עושה כ 20K.

פורסם

מי שקונה רכב ועובד בעיר אחרת, זה הק"מ שהוא עושה.

חבר שלי נסע עם הרכב מנתניה לראש העין 100 ק"מ ביום ובשבתות יוצא לטיולים עם המשפחה ותעשה חישוב לבד כמה זה יוצא בשנה.

פורסם

וזה לא ביינוני, רוב האנשים שעובדים בראש העין(אני מניח בפרק התעשיה) לא גרים בנתניה, הבן אדם עושה כמפעט פי 3 ממוצע המחירון בארץ, לקבל מחיר טוב על הרכב שלו הוא לא יכול. שוב לא קשה למוצא I30 בגימור פרמיום משנת 2008 בפחות מ60 אלף שקל עם ק"מ ממוצע של 40-45 אלף. להשוות את זה להונדה סיביק שנת 2004/2005 עם קילומטרז' של 100K צפונה זה פשוט טמטום.

פורסם

מי שקונה רכב ועובד בעיר אחרת, זה הק"מ שהוא עושה.

חבר שלי נסע עם הרכב מנתניה לראש העין 100 ק"מ ביום ובשבתות יוצא לטיולים עם המשפחה ותעשה חישוב לבד כמה זה יוצא בשנה.

אני לא אומר שזו דוגמה שלא קיימת, אני אומר שזה רחוק מלהיות "בינוני".

זו נסועה הרבה, הרבה מעל הממוצע, 150K לרכב בן 5 זה המון.

כמו שכתבתי קודם, ממוצע המחירון הוא 12K (או אם אתה רוצה להיות פדנט בפרטים, 12,500 ק"מ) והממוצע בפועל לרכב פרטי הוא כ 15K.

בנוסף, דוגמה פרטית זה דבר די חסר טעם, יש אנשים שגומעים מעל 50K ק"מ בשנה ויש כאלו שבקושי מגרדים את ה 10. זו המשמעות של "ממוצע".

פורסם

רק לשים את הדברים על דיוקם.

1. הנסועה לשנת 2011 צפוייה להיות קרובה ל-20 אלף, כבר בשנים הקודמות היא התקרבה ל-19, אין לי מושג מאיפה הנתונים שלך. שלי מהממשלה:

http://www.cbs.gov.il/www/publications10/1422/pdf/t02.pdf

2. רכב 2006 עלה על הכביש ב-2005, משמע ב-6 שנים לצבור 150 בשבילי זה סביר אם חושבים שהממוצע, כ-20 לשנה, 120 ב-6 שנים.

אתה צודק מן. זה יותר גבוה, אבל יש רכבים בהם קילומטראז' גבוה זה לא 100, זה הרבה מעבר ל-200 (כמו הונדה כאמור). תראה באתר יד 2, האיכותיות שבהן הן נמכרות מעל המחירון בגלל סיבה טובה (מי שיודע שהוא לא הרס את הרכב שלו חיצונית, פנימית ו "מרכבית" וישר יראו את זה).

בכל מקרה אני תמיד הייתי הולך על הונדה ולא יונדאי אם הכסף מאפשר. קילומטראז' אצלה זה לא אישיו אם הרכב עבר את כל הטיפולים והנהג לא נוסע בשטח ואינו נהג מירוצים ובקיצור - אם זה רכב משפחתי שגרתי.

פורסם

אם ק"מ לא משנה לך תקנה מרצדס משנתון 98-2000, אני לא יודע מאיפה אתה הבאת את זה שההונדה יותר אמינה, במיוחד דגמי ה1600 שהיו נפוצים כאן בסאדנים מהתקופה המדוברת. האבזור דל יותר, היא פחות בטיחותית, וחוץ ממרווח היא לא מספקת שום ייתרון על פני הI30/Ce'ed.

פורסם

רק לשים את הדברים על דיוקם.

1. הנסועה לשנת 2011 צפוייה להיות קרובה ל-20 אלף, כבר בשנים הקודמות היא התקרבה ל-19, אין לי מושג מאיפה הנתונים שלך. שלי מהממשלה:

http://www.cbs.gov.il/www/publications10/1422/pdf/t02.pdf

2. רכב 2006 עלה על הכביש ב-2005, משמע ב-6 שנים לצבור 150 בשבילי זה סביר אם חושבים שהממוצע, כ-20 לשנה, 120 ב-6 שנים.

אתה צודק מן. זה יותר גבוה, אבל יש רכבים בהם קילומטראז' גבוה זה לא 100, זה הרבה מעבר ל-200 (כמו הונדה כאמור). תראה באתר יד 2, האיכותיות שבהן הן נמכרות מעל המחירון בגלל סיבה טובה (מי שיודע שהוא לא הרס את הרכב שלו חיצונית, פנימית ו "מרכבית" וישר יראו את זה).

בכל מקרה אני תמיד הייתי הולך על הונדה ולא יונדאי אם הכסף מאפשר. קילומטראז' אצלה זה לא אישיו אם הרכב עבר את כל הטיפולים והנהג לא נוסע בשטח ואינו נהג מירוצים ובקיצור - אם זה רכב משפחתי שגרתי.

1- איפה העיניים שלך? במסמך שאתה עצמך הבאת, בשורה של "רכב פרטי", רושום במודגש וברור שהממוצע הוא 16.7 אלף ק"מ בשנה. יפה שאתה מסתכל רק על השורה של רכבים "עד 4".

חוץ מזה, זה כולל רכבי ליסינג. להזכירך שדיברתי על רכבים בבעלות פרטית בלבד שאמרתי 15K? המסמך שהבאת פה רק מחזק את הטענה. רכבים נשארים בליסינג רק ב 3 השנים הראשונות לחייהם, אחרי זה מוצעים למכירה. ואיפה הנסועה הגבוהה יותר? ברכבים בני עד 4 שנים.

2- מי אמר שרכב 2006 עלה על הכביש ב 2005? רכבים 2006 התחילו להימכר בסוכנויות בסביבות ספטמבר, סביר יותר להניח שהוא עלה על הכביש ב 2006, ואם לא, הוא עלה בסוף 2005.

אבל יש רכבים בהם קילומטראז' גבוה זה לא 100, זה הרבה מעבר ל-200 (כמו הונדה כאמור)

נו, באמת, אני יודע שאתה בעצמך לא מאמין בשטויות האלו, אז למה לכתוב? קילומטראז' גבוה זה קילומטראז' גבוה, נקודה. יכול להיות שהמנועים של הונדה סופר אמינים, כן. אבל מה הלאה? רכבי הונדה לא עשויים מסגסוגות קסם שמונעות בלאי למתלים, לבולמים, לציריות, לתושבות המנוע, לגיר, לקלאץ', למערכת ההגה, ושאר המכלולים ברכב. קילומטראז' גבוה פירושו בלאי גבוה, הונדה או לא.

ונגלה לך סוד קטן: אין שום דבר אמין יותר בהונדה מרכבים אחרים, זו פונקציה של טיפול. הרכב יטופל טוב? הוא לא יבלה במוסכים יותר מדי. יוזנח? כל יומיים תראה מוסך. אני יכול לתת כדוגמה את הפיג'ו 306 (כן כן, צרפתיה, תתחיל לצחוק כבר עכשיו) שעשרות מהן נרכשו לפני שנים לשירות הצבא.

הצרפתיות האלו, עם כל הסטיגמות שתרצה, חרשו בשירות הצבא מאות אלפי קילומטרים (אני מדבר על דגמי הבנזין, לא דיזל), כאשר אחת החרושות ביותר שבהן הראתה על הצג 460 אלף ק"מ. סמוך על זה שאם כל יומיים היא הייתה במוסך, קילומטראז' כזה לא היית רואה.

לגבי המחירון- מחירון לוי יצחק בישראל הוא בדיחה עצובה, הוא תוקע מחירים לא מובנים ליפניות ישנות, וירידת ערך אסטרונומית לאירופאיות חדשות.

אבל יודע מה? אין לי בעיה עם זה, זה רק אומר שבעוד שנים בודדות, שאני אצטרך, אני אוכל לקנות רכב אירופאי בן שנתיים בלבד עם קילומטראז' נמוך מאוד וכמעט אפס בלאי במחיר שאחרים ירוצו לקנות הונדה בת 5-6, בביטחון שזו עסקת חייהם.

פורסם

מחירון של לוי יצחק מאוד פוגע באותן מכוניות. יופי שמאזדה דמיו שנת 2001 שווה 40,000. עכשיו לך חפש את הפראייר שיקנה אותה.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים