עבור לתוכן

שיבוח בשמו של יבואן (בנדא מגנטיק/EDIGITAL - יבואני LOGITECH)

Featured Replies

פורסם

שלום לכולם.

פוסט זה בא לספר את סיפור החלפת העכבר שלי.

בנובמבר שנה שעברה , קניתי עכבר LOGITECH MX1100 נוסף , כך שאוכל לעבוד איתו בעבודה.

לאחר כשבוע , שמתי לב שהגלגלת לא זה בצורה חלקה , ולאחר כשבוע נוסף הפסיק הכפתור של הבוהן לעבוד.

מכיוון שהיה בידי עכבר נוסף , הבנתי שכנראה פשוט נפלתי על יחידה לא טובה , ולכן יש להחליפה במסגרת האחריות.

לאחר ששנעתי דברים טובים על השירות של LOGITECH , החלטתי לפנות ליבואן , ולהחליף שם. לאחר שיחה איתם , מסרו לי שהדגם הנ"ל כבר לא מיוצר , ושיחליפו לי לדגם אחר. (כמעט זהה , רק בלי כפתורי SENSITIVITY).

מכיוון שהמרכז שרות עובד רק עד חמש , ואני עד 6 , ומסיבות של חוסר זמן שלי, רק היום ניגשתי להחליף את העכבר.

לאחר שהגעתי, והראתי את העבר,הקבלה והתקלות למוכר, קיבלתי במקומו עכבר אחר, את הPerformance MX, עכבר בשווי של יותר מפי 3 מהעכבר שהבאתי.

כל זה נעשה בצורה מהירה ויעילה.

כן ירבו יבואנים כאלה בישראל!.

פורסם

כן ירבו

פורסם

לי היה עכבר MX610 שנשבר לו המקלט וקיבלתי במקום mx620 בתוספת של 100 שקל, שירות טוב.

יש להרבה חנויות ללמוד מהם.

פורסם

נחמד לראות גם נושאים שמשבחים כאן. לא רק תלונות.

פורסם

אבל בשביל לאזן קצת את התגובות - לפני כשבוע נרשם מישהו לפורום והתחיל להמליץ לאנשים באדיקות על מוצרים ועל קבוצת הפייסבוק של בנדא מגנטיק...

אין לי בעיה כשעושים את זה לפי חוקי הפורום - כשמכריזים שאתה נציג של אותה חברה ושיש לך אינטרס במכירות שלה.

אבל סתם להמליץ לאנשים שמגיעים לפורום בשביל עצה על מוצרים של החברה שאתה עובד עבורה בלי גילוי נאות? זה פשוט מגעיל.

פורסם

כן, ובנדא סרבו להחליף G5 תקול במסגרת האחריות. טענו שיש רק שנה אחריות בעוד שהיצרן נותן 3.

מיותר לציין שכמה מכתבים ל Logitech וקיבלתי עכבר חדש?

פורסם

אני עובד בחנות מחשבים,

ואנחנו עובדים עם בנדא, והשירות שלהם מצויין !

בחיים לא קרה שלא החליפו או זיכו

יבואנית מצויינת !

פורסם

Sure Buddy :xyxthumbs:

פורסם

מצד שני,

יש אותי - לקוח מן השורה ששלח להם כרטיס זיכרון 2GB באוקטובר 2010, ועדיין אחרי קרוב ל-6-7 שיחות עם שירות לקוחות שלהם מושכים ומושכים ומושכים אותי.

בפעם האחרונה שדיברתי עם הנציגה שם זה היא לפני שבוע וחצי ולאחר שכבר נתתי לה את הכתובת למשלוח כמה פעמים אני עדיין מחכה...

היא אמרה ש"תפצה" אותי בכרטיס 4GB (וואו!!! :o:facepalm: ) במקום מה ששלחתי להם.

העניין הוא שאין לי מה לעשות עם 4GB כי המצלמה הנוכחית שלי תומכת עד 2GB :lol:

בכל מקרה, נראה איך יתקדם... אוטוטו חצי שנה של טיפול מסור :)

לדעתי מה שקרה זה שהם איבדו את המשלוח (דואר רשום!) ומכאן אין שום טיפול בי, למרות ששלחתי קבלה+כרטיס+מכתב וגם אישור מהחנות edigital להפניית הכרטיס אליהם.

כל זה באוק' 10'. ::)

שלחתי להם אחלה כרטיס Sandisk 2GB Extreme III, והם "בתמורה" רוצים לשלוח לי איזה 4GB... אני אנסה להתעקש לכשהם יצרו קשר או שאני אציק להם שוב שלפחות ישלחו לי כרטיס במהירות גבוהה ולא הסטנדטי שלהם.

יש לי כרטיסי זיכרון ו-USB כמו גרעינים פה :P לפחות שאני אקבל משהו שווה ערך לאקסטרים.

פורסם
  • מחבר

לפי מיטב הבנתי , EDIGITAL והם זה אותו מקום פיזי... יכול להיות שיש טעם שתקפוץ לשם פיזית...

פורסם

אני יודע שהם עובדים ביחד באותו המקום.

הבחורה בשירות לקוחות כבר מכירה אותי טוב טוב, הבנתי שהיא שמה פתקית על השולחן/מסך עם הפרטים שלי :lol:

"בבדיקה מול המנהל" ... "אני אחזור אליך "... "בטיפול..".... 6-7 שיחות כאלה כבר היו ותועדו מבחינת התאריכים :bash:

אני אתקשר אליה ביום שלישי, ניתן לה תזכורת :lol:

פורסם
  • מחבר

אני הייתי קופץ ודופק להם על השולחן , לרוב זה עוזר :-)

פורסם

כסטודנט מן השורה אין זמן לקפוץ וגם אני כבר ביזבזתי מספיק על הטלפונים אליהם. זה כבר עובר את שווי הכרטיס זיכרון המסכן הזה. :lol:

וגם הם קצת רחוקים :P

פורסם
  • מחבר

אכן טיעון משכנע.

פורסם

Sure Buddy :xyxthumbs:

מה ? לא מאמין ?

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים