עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

סורק Bearpaw 1200cu לא עובד

Featured Replies

פורסם

שלום לכולם ושבת שלום

קיבלתי מחבר את הסורק מדגם bearpaw 1200cu של mustek.

הורדתי את הדרייבר שלו לפי מה שהוצע לי בגוגל והתקנתי... לכאורה הכל נראה תקין.

אבל הסורק לא עובד ..

יש מישהו שמכיר את הסורק הזה??

ואם הוא יודע איך מתפעלים אותו?

תודה

פורסם

מה זאת אומרת לפי מה שהוצא לך ב-Google? אתה מתכוון שחיפשת את שם הדגם ודרכו הגעת לאתר היצרן?

התקנת את כל חבילת התוכנה (Generic Scanning Module, Twain Driver, Panel)?

הוא מזוהה במערכת שלך?

איך ניסית לסרוק?

והערה לסיום, תשנה בבקשה את הכותרת לכותרת עניינית, לדוגמה "סורק Bearpaw 1200cu לא עובד"

פורסם
  • מחבר

כן, הורדתי את הדרייבר והתקנתי את הפנל וכל השאר..

יש עליו מתג שכתוב עליו scan והוא לא סורק ובנוסף ניסיתי להכנס לפאנל ולסרוק משם והוא גם כן לא סורק..

פורסם

הוא מזוהה במנהל ההתקנים (Device Manager) תחנת התקני דימות (Imaging Devices)?

פורסם
  • מחבר

לא איך אני עושה את זה??

פורסם

אם הוא לא מזוהה על-ידי המערכת אז יש בעיה שלא בטוח שתוכל לפתור מבחינה תוכנתית. כמה שאלות מקדימות:

1. אתה בטוח שהוא מחובר לחשמל ועובד בצורה תקינה?

2. אני מניח שהוא מחובר ב-USB, כשחיברת אותו למחשב לא הופיעה לך הודעה (בלון קטן בשורת המשימות ליד השעון של מערכת ההפעלה) על כך שזוהתה חומרה חדשה?

3. האם יש אפשרות להפעיל ולכבות את הסורק (on/off)?

4. אתה בטוח שהסורק תקין?

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.