פורסם 2011 במרץ 714 שנים לפני חודש ושבוע ביקשתי להעביר את הקו של בזק לכתובת חדשה בתקופה הזו היו אצלי כבר 5 טכנאים, היום היה שוב טכנאי שאמר לי משהו כמו צריך לסדר את הכבלים מתחת לאדמה או משהו לא מובן בעליל והוא לא יודע מתי זה יסתדר עד להודעה חדשה, בקיצור אמרתי לנציג לפני שבוע אם שבוע הבא אין לי אינטרנט אני מתנתק מכם, אמר לי סבבה, התקשרתי אליהם שינתקו אותי אחרי המתנה של 40 דקות וכאב ראש של "שנייה אני מעבירה אותך ואז מהתחלה כל החפירה.." אמרו לי אתה לא יכול להתנתק אלא אם כן אתה רוצה קנס של 500 שקל ואז ננתק אותך, לסיכום יש לי מספר שאלות:1.לפי החוק האם מותר להם למרוח ככה לקוח כזה הרבה זמן, או יותר נכון מה הזמן המקסימלי שלהם שאפשר לבטל חוזה?2. אם הם לא יכולים לספק לי שירות תוך זמן מסויים אני יכול\זכותי להתנתק מהם?3. חשבתי לעבור לאינטרנט של חברות הסלולר סלקום\אורנג' נשמע הכי נוח בלי כל המודמים כבלים וראוטרים למינהם, מומלץ?4. בכללי מה אתם ממליצים לעשות?תודה רבה
פורסם 2011 במרץ 814 שנים תלוי כמה התחייבות נשארה לך אבל אם אתה מוכן לשלם את הקנס אז יותר פשוט בלי להמרח:https://www.netek.co.il/
פורסם 2011 במרץ 814 שנים מחבר לא הבנתי מה הקשר לכמה התחייבות נשאר לי למה ששאלת עריכה: אחרי ויכוח של שעות עם נציג של קשרי לקוחות.. הם התחייבו לחבר אותי עד יום שני הבא 14.3 במידה ולא הם משחררים אותי מהתחייבות ללא קנס יציאה
פורסם 2011 במרץ 914 שנים דרך אגב, אין פה שום תוקף להתחייבות כלשהיא. אם העתקת את הקו מראש החברה אמורה לספק לך את השרות בכתובת החדשה. אנשים שוכחים שהתחייבות זה עובד לשני צדדים: אתה מתחייב לשלם כסף כל חודש במשך שנה, הם מתחייבים לתת לך אינטרנט. אם זה יסתדר פה עם האנשים בפורום זה סבבה, אבל אני לא מבין איך אפשר לחיות בלי אינטרנט חודש ושבוע. אחרי שבוע הייתי כבר מזמין כל חברה אחרת (כולל הוט אפילו) וסוגר את העניין עם בזק בהמשך.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.