פורסם 2011 במרץ 214 שנים כבר תקופה ארוכה אני מתכן על נייד חדש אחרי שהמיני נייד שלי קרס והתפגר השאלה שלי האם כדיל לקנות בבאג לשלם עוד 10-20% יותר ומיבא מיבואם רשמי של אסוס מאשר במקומות אחרים כמו KSP למשל שלרוב מיבא מיבוא מיובן צדדים שלא תמיד מכבדים אחריות שהם כביכול נותנים). בגדול הדגם ששמתי עליו שני עניים גם מקריא פה זה הU35 שמקבל ביקורות לא רעות ביחס למה שהוא נותן, שהדגם בKSP יקר ב100 שקלים וחזק מעט יותר במעבד. הוא מיועד להריץ סרטים, גלישה, ומשחקי מחשב לא הכי כבדים בעולם כמו FM2011...
פורסם 2011 במרץ 214 שנים השאלה שלי האם כדיל לקנות בבאג לשלם עוד 10-20% יותר ומיבא מיבואם רשמי של אסוס מאשר במקומות אחרים כמו KSP למשל שלרוב מיבא מיבוא מיובן צדדיםשלא תמיד מכבדים אחריות שהם כביכול נותנים).כדאי מאוד שתיהיה מוכן לגבות את עצמך בעובדות, לפני שאתה מתיז רפש ומפרסם שקרים הזויים פרי דמיונך.כל הניידים שנמכרים בחברת KSP הם מייבואנים רשמיים, והאחריות שלהם מפורסמת בכל דגם ודגם שיש באתר החברה. לטעון אחרת זה פשוט שקר.
פורסם 2011 במרץ 314 שנים ולתשובה קצת יותר ענייניתתמיד עדיף לקנות נייד מחנות מהימנה מאשר מבאסטה בשוק. חשוב מאוד לבדוק שהאחריות היא אחריות רשמית ולא אחריות מעבדה צד ג'.חשוב גם שהיבואן עצמו מספק אחריות טובה או לא. לנובו ודל יש אחלה אחריות בארץלשלם את ה20% לבאג זה לא משתלם!ממליץ מאוד על שניידר מחשבים, קניתי משם מחשב יחסית בזול עם שירות מעולה
פורסם 2011 במרץ 314 שנים שלום,KSP הנה חנות מכובדת וטובה (שגם אני קונה ממנה לעיתים) - ולכן הערתו של THEHUNTER (הגם שמגיעה ממקום של בעל עניין) במקום.העדפה של מאיפה לקנות היא בעיני הקונה והנה עניין צרכני גרידא להטיל דופי בנותן שירות\חנות מבלי להסתמך על עובדות - חבל.אם אתה מעדיף לקנות משניידר - שיבושם לך ובהצלחה גדולה (גם כבודם במקומו מונח)אני אכן מצטרף להמלצה על מחשבי דל ולנובו במיוחד מכיוון השירות שלהם שהוא טוב מאוד.כל טוב,גבריאל
פורסם 2011 במרץ 314 שנים רוב החנויות "מפסיקות" לטפל בך אחרי שהם מכרו לך את מוצר, והשירותעובר למעבדת היבואן הרשמי (אלא אם כן אתה קונה מוצר שיובא לא דרךהיבואן הרשמי). לכן חנות לדעתי צריכה להימדד על פי המדדים ש-זאפמפרסמים ואני עד היום הלכתי לפי זה, אין חנות אחת שאני קונה בה, אניהולך על פי המחיר והמלצות שקיימים בזאפ.במחשבים ניידים ההתערבות של החנות היא עוד יותר קטנה (לדוגמאבמחשבים נייחים הם מרכיבים לך את המחשב, ויצא לי כבר להיתקלבחוסר מקצעיות משוועת של מעבדות בעת ההרכבה). אתה צריך אתהחנות בשביל שירות ראשוני (מחיר, מהירות, שירות, מהימנות פרסום)ולשבועיים הראשונים (איכות מוצר, החלפה במקרה הצורך) ולאחר מכןאתה תעבוד אך ורק אל מול היבואנית והמעבדה שלה.
פורסם 2011 במרץ 314 שנים שלום,KSP הנה חנות מכובדת וטובה (שגם אני קונה ממנה לעיתים) - ולכן הערתו של THEHUNTER (הגם שמגיעה ממקום של בעל עניין) במקום.העדפה של מאיפה לקנות היא בעיני הקונה והנה עניין צרכני גרידא להטיל דופי בנותן שירות\חנות מבלי להסתמך על עובדות - חבל.אם אתה מעדיף לקנות משניידר - שיבושם לך ובהצלחה גדולה (גם כבודם במקומו מונח)אני אכן מצטרף להמלצה על מחשבי דל ולנובו במיוחד מכיוון השירות שלהם שהוא טוב מאוד.כל טוב,גבריאלפותח התרד לא התכוון לפגוע בשום חנות, אלא נעשה בשוגג, התגובה של ההוא מתחתיו לא הייתה ענייניתאין לי אינטרנס לא בקייאספי ולא בשניידר מחשבים, הוא יכל לעשות את זה בצורה יותר אדיבה.גם לי אין נסיון טוב עם קייאספי, אז מה זה הופך אותי לנוכל ושקרן?בכל מקרה לא באתי להשמיץ פה חנויות ולא כלום, קייאספי זאת חנות לגיטימית לקנות ממנה מחשב נייד
פורסם 2011 במרץ 314 שנים איך ניתן לבדוק שהאחריות ל 3 שנים תקפה ,,, ואיך לוודא שמתחילה החל מיום הקניה ? הרי ברגע שמחברים את המחשב לחשמל (אפילו בחנות ביום הקניה) כבר אי אפשר להחזיר אותו.
פורסם 2011 במרץ 414 שנים אין קשר לקבלה, חוץ מעדות לרכישה. אתה צריך שהםימלאו את טופס האחריות ויחתמו עליו, ואליו להצמידאת החשבונית\קבלה.יש נותני שירות שמבקשים ממך להירשם אליהם ביוםשמגיע אלייך המוצר בכדי לקבל תמיכה\שירות. זה לאנפוץ בארץ.
פורסם 2011 במרץ 414 שנים האם ניתן לפתוח את האריזה ולהזין את המספר הסידורי של המחשב החדש (כלומר להזין במחשב של החנות המוכרת)באתר של היצרן ואז לראות שהאחריות לגבי המחשב הספציפי תקפה והיא גם תקפה החל מיום הקניה (ולא מלפני יום הקניה)? הרי יש את המספר סידורי בגב המחשב.ואם עושים כך האם עדיין ניתן להחזיר את המחשב תוך 14 יום, בהנחה שלא חובר לחשמל(אגב איך החנות יודעת אם המחשב חובר לחשמל???)
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.