עבור לתוכן

האם מקום רכשית הנייד צריך להוות שיקול או רק המחיר של הנייד?

Featured Replies

פורסם

כבר תקופה ארוכה אני מתכן על נייד חדש אחרי שהמיני נייד שלי קרס והתפגר :kopfpatsch:

השאלה שלי האם כדיל לקנות בבאג לשלם עוד 10-20% יותר ומיבא מיבואם רשמי של אסוס מאשר במקומות אחרים כמו KSP למשל שלרוב מיבא מיבוא מיובן צדדים

שלא תמיד מכבדים אחריות שהם כביכול נותנים).

בגדול הדגם ששמתי עליו שני עניים גם מקריא פה זה הU35 שמקבל ביקורות לא רעות ביחס למה שהוא נותן, שהדגם בKSP יקר ב100 שקלים וחזק מעט יותר במעבד.

הוא מיועד להריץ סרטים, גלישה, ומשחקי מחשב לא הכי כבדים בעולם כמו FM2011...

פורסם

השאלה שלי האם כדיל לקנות בבאג לשלם עוד 10-20% יותר ומיבא מיבואם רשמי של אסוס מאשר במקומות אחרים כמו KSP למשל שלרוב מיבא מיבוא מיובן צדדים

שלא תמיד מכבדים אחריות שהם כביכול נותנים).

כדאי מאוד שתיהיה מוכן לגבות את עצמך בעובדות, לפני שאתה מתיז רפש ומפרסם שקרים הזויים פרי דמיונך.

כל הניידים שנמכרים בחברת KSP הם מייבואנים רשמיים, והאחריות שלהם מפורסמת בכל דגם ודגם שיש באתר החברה. לטעון אחרת זה פשוט שקר.

פורסם

ולתשובה קצת יותר עניינית

תמיד עדיף לקנות נייד מחנות מהימנה מאשר מבאסטה בשוק. חשוב מאוד לבדוק שהאחריות היא אחריות רשמית ולא אחריות מעבדה צד ג'.

חשוב גם שהיבואן עצמו מספק אחריות טובה או לא. לנובו ודל יש אחלה אחריות בארץ

לשלם את ה20% לבאג זה לא משתלם!

ממליץ מאוד על שניידר מחשבים, קניתי משם מחשב יחסית בזול עם שירות מעולה

פורסם

שלום,

KSP הנה חנות מכובדת וטובה (שגם אני קונה ממנה לעיתים) - ולכן הערתו של THEHUNTER (הגם שמגיעה ממקום של בעל עניין) במקום.

העדפה של מאיפה לקנות היא בעיני הקונה והנה עניין צרכני גרידא

להטיל דופי בנותן שירות\חנות מבלי להסתמך על עובדות - חבל.

אם אתה מעדיף לקנות משניידר - שיבושם לך ובהצלחה גדולה (גם כבודם במקומו מונח)

אני אכן מצטרף להמלצה על מחשבי דל ולנובו במיוחד מכיוון השירות שלהם שהוא טוב מאוד.

כל טוב,

גבריאל

פורסם

רוב החנויות "מפסיקות" לטפל בך אחרי שהם מכרו לך את מוצר, והשירות

עובר למעבדת היבואן הרשמי (אלא אם כן אתה קונה מוצר שיובא לא דרך

היבואן הרשמי). לכן חנות לדעתי צריכה להימדד על פי המדדים ש-זאפ

מפרסמים ואני עד היום הלכתי לפי זה, אין חנות אחת שאני קונה בה, אני

הולך על פי המחיר והמלצות שקיימים בזאפ.

במחשבים ניידים ההתערבות של החנות היא עוד יותר קטנה (לדוגמא

במחשבים נייחים הם מרכיבים לך את המחשב, ויצא לי כבר להיתקל

בחוסר מקצעיות משוועת של מעבדות בעת ההרכבה). אתה צריך את

החנות בשביל שירות ראשוני (מחיר, מהירות, שירות, מהימנות פרסום)

ולשבועיים הראשונים (איכות מוצר, החלפה במקרה הצורך) ולאחר מכן

אתה תעבוד אך ורק אל מול היבואנית והמעבדה שלה.

פורסם

שלום,

KSP הנה חנות מכובדת וטובה (שגם אני קונה ממנה לעיתים) - ולכן הערתו של THEHUNTER (הגם שמגיעה ממקום של בעל עניין) במקום.

העדפה של מאיפה לקנות היא בעיני הקונה והנה עניין צרכני גרידא

להטיל דופי בנותן שירות\חנות מבלי להסתמך על עובדות - חבל.

אם אתה מעדיף לקנות משניידר - שיבושם לך ובהצלחה גדולה (גם כבודם במקומו מונח)

אני אכן מצטרף להמלצה על מחשבי דל ולנובו במיוחד מכיוון השירות שלהם שהוא טוב מאוד.

כל טוב,

גבריאל

פותח התרד לא התכוון לפגוע בשום חנות, אלא נעשה בשוגג, התגובה של ההוא מתחתיו לא הייתה עניינית

אין לי אינטרנס לא בקייאספי ולא בשניידר מחשבים, הוא יכל לעשות את זה בצורה יותר אדיבה.

גם לי אין נסיון טוב עם קייאספי, אז מה זה הופך אותי לנוכל ושקרן?

בכל מקרה לא באתי להשמיץ פה חנויות ולא כלום, קייאספי זאת חנות לגיטימית לקנות ממנה מחשב נייד

פורסם

איך ניתן לבדוק שהאחריות ל 3 שנים תקפה ,,, ואיך לוודא שמתחילה החל מיום הקניה ?

הרי ברגע שמחברים את המחשב לחשמל (אפילו בחנות ביום הקניה) כבר אי אפשר להחזיר אותו.

פורסם

תבקש שירשמו לך על החשבונית. כמו שאנחנו נוהגים לעשות.

פורסם

אין קשר לקבלה, חוץ מעדות לרכישה. אתה צריך שהם

ימלאו את טופס האחריות ויחתמו עליו, ואליו להצמיד

את החשבונית\קבלה.

יש נותני שירות שמבקשים ממך להירשם אליהם ביום

שמגיע אלייך המוצר בכדי לקבל תמיכה\שירות. זה לא

נפוץ בארץ.

פורסם

האם ניתן לפתוח את האריזה ולהזין את המספר הסידורי של המחשב החדש (כלומר להזין במחשב של החנות המוכרת)

באתר של היצרן ואז לראות שהאחריות לגבי המחשב הספציפי תקפה והיא גם תקפה החל מיום הקניה (ולא מלפני יום הקניה)?

הרי יש את המספר סידורי בגב המחשב.

ואם עושים כך האם עדיין ניתן להחזיר את המחשב תוך 14 יום, בהנחה שלא חובר לחשמל

(אגב איך החנות יודעת אם המחשב חובר לחשמל???)

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים