פורסם 2011 במאי 514 שנים מחבר נכון מאוד בכל מקרה קצת חרגנו מהנושא העניין הוא שלא וויתרתי ובסופו של דבר קיבלתי את הכסף בחזרה. פעם זה 100 ש"ח, ופעם זה 400 ש"ח. אני מטער שבארץ לא כלכך אוהבים להתעסק בדברים הללו, וכך נותנים לחברות להמשיך לתת שירות גרוע ולא להפיק לקחים. אני גם מבין שלא לכך אחד יש את הזמן להתעסק בזה, לכן אני לא יכול לצפות מאנשים לפעול באותה הדרך שאני פועל בה. ולסיום, הסקתי כי דיבור ישיר דרך קוו הטלפון עם שירות הלקוחות הרבה יותר יעיל ומהיר מהתכתבות במייל
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.