עבור לתוכן

לתבוע את פאיפאל (הסאגה תמה-עמ' 10)

Featured Replies

פורסם

איביי יותר סלחניים כלפי הקונה.

בכל מקרה, למה אתה חושב שאם תפרסם את הסיפור בכל חור באינטרנט יספרו אותך בכלל?

יש רבים כמוך שנדפקו עם סכומים גבוהים בהרבה ממך.. ויש אלפים מהם. שגם מפורסם באינטרנט; ואתה חושב שזה מזיז לפייפל?

זה לא כמו פה ב HW שאתה פותח שרשור נגד חברת מחשבים X ואז היא פתאום חוזרת אליך.

וסתם לרקורד, גם אני נדפקתי עם סכום (נמוך יחסית, אבל עדיין גבוהה בהרבה משלך) של 350 דולר. העניין הוא שיבצעתי Drop Shipping ועכשיו יש לי לקוחות זועמים וה eBay שלי הוא Selling Restricted. למזלי לפחות אני כרגע עם קייסים מול פייפל וכבר ביקשו ממני בקשה "קיצונית" שהיא לבקש מסמך רשמי מגוף צד ג' כלשהו שמוסמך ויכול לאשר שמה שאני טוען הוא נכון. פניתי לזיגזג2000 ובטוב ליבם הסכימו לבחון את רכיב החומרה ולהוציא מסמך מפיהם שמאשר את הטענות. את אותו מסמך הייתי צריך לפקסס לפייפל ב US. עכשיו אני מחכה לתשובה מהם..

אין מה לעשות, צריך להילחם בהם, ולא תמיד מנצחים.

  • תגובות 120
  • צפיות 21.8k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם
  • מחבר

:facepalm:אז מה? אז רכשו... עדיין לא מדובר בחברה אחת עם צוות זהה

לא אמרתי את זה :-X

פשוט זה לא משנה כלכך מבחינתי.

איביי יותר סלחניים כלפי הקונה.

בכל מקרה, למה אתה חושב שאם תפרסם את הסיפור בכל חור באינטרנט יספרו אותך בכלל?

יש רבים כמוך שנדפקו עם סכומים גבוהים בהרבה ממך.. ויש אלפים מהם. שגם מפורסם באינטרנט; ואתה חושב שזה מזיז לפייפל?

זה לא כמו פה ב HW שאתה פותח שרשור נגד חברת מחשבים X ואז היא פתאום חוזרת אליך.

וסתם לרקורד, גם אני נדפקתי עם סכום (נמוך יחסית, אבל עדיין גבוהה בהרבה משלך) של 350 דולר. העניין הוא שיבצעתי Drop Shipping ועכשיו יש לי לקוחות זועמים וה eBay שלי הוא Selling Restricted. למזלי לפחות אני כרגע עם קייסים מול פייפל וכבר ביקשו ממני בקשה "קיצונית" שהיא לבקש מסמך רשמי מגוף צד ג' כלשהו שמוסמך ויכול לאשר שמה שאני טוען הוא נכון. פניתי לזיגזג2000 ובטוב ליבם הסכימו לבחון את רכיב החומרה ולהוציא מסמך מפיהם שמאשר את הטענות. את אותו מסמך הייתי צריך לפקסס לפייפל ב US. עכשיו אני מחכה לתשובה מהם..

אין מה לעשות, צריך להילחם בהם, ולא תמיד מנצחים.

סכום נמוך? זה סכום גבוהה מאוד :-\

אני מבין שהם לא סופרים אותי, אבל שיהיה, אני אלך בחדר החשוך בו פאיפאל כלאה אותי ואמצא את מתג האור.

פורסם

לא אמרתי את זה :-X

פשוט זה לא משנה כלכך מבחינתי.

אותה זה אמור לעניין... דבר עם EBAY

פורסם
  • מחבר

אני לא יכול, למרות שהשעון לא פורסם באיבי לא יכולתי לקנות אותו דרך שם כי המשלוח לא הכליל את ישראל.

פורסם

אני איבדתי 350$ ואני לא בוכה כמוך-

חברת אכסון "גדולה" יצאה במבצע לפני מס' שנים שאני כבר לא זוכר את הפרטים שלו, נשמע לי מאוד אטרקטיבי, רכשתי מהם אכסון לשנתיים + 2 דומיינים.

כעבור שבוע לא חזרו אליי, פניתי אליהם דרך האימייל...

כעבור שבוע עוד פעם לא חזרו אליי, פני אליהם עוד פעם ואמרתי שאם לא אקבל תשובה, אאלץ לפתוח Dispute בפייפאל.

אחרי עוד כמה ימים שהם לא ענו, אכן פתחתי Dispute בפייפאל, על 350$ ששלחתי לפני 3-4 שבועות ולא קיבלתי כלום חזרה.

המקרה טורטר ואף אחד לא הועיל בטובו לענות לי, אחרי כמה שבועות סוף סוף קיבלתי תשובה מפייפאל שעכשיו הם מעבירים את הנושא לטיפול והם מחכים לתשובה מהמוכר.

אחרי עוד כמה שבועות שהמוכר לא ענה, קיבלתי הודעה שהמקרה נסגר, בלי שום הסבר.

במהלך 3 החודשים האלה שעברו הספקתי להרוויח "קצת" יותר מ-350$, ולמרות שפעלתי לפי כל הכללים ו"הצדק" כפי שאתה קורא לו היה לצידי, לא יצא לי כלום. סתם עצבים ושעות מבוזבזות.

תעשה טובה, זה כולה 15$. אם היית אוכל ארוחה במסעדה על סכום גבוה בהרבה והיית חוטף קלקול קיבה - לא היית עושה כלום בגלל זה, אבל בגלל שזה פאקינג שעון מסכן אתה פותח דיון ונותן לו להמשך 9 עמודים?

פורסם

תגיד לי שאתה לא רציני? דפקו אותך ב350 דולר שזה יותר מאלף שקל ואלא אם כן את מנכ"ל שמרוויח את הסכום הזה בכמה דקות אני הייתי זועם במקומך, אינני יודע מה החוקים של פייפאל אומרים בנוגע להחזר כספי אבל הייתי נלחם בהם, גם בצורה משפטית במידה והחוזה היה אמור לכסות עקיצות מהסוג הנ"ל.

בכל מקרה אם אתה לא עושה עניין מכזה סכום אולי תעביר גם לי איזה אלפייה, אני אשמח לכסף חינם.

נכון ש15 דולר זה לא כמו הסכום שלך אך גם על זה שווה להלחם.

פורסם

החברה הזאת דפקה יותר מכמה אלפי משתמשים, אני מקווה שעינו את המייסדים (זוג בשנות ה-40 מארה"ב) שלהם עינויי מוות.

[אף אחד מאלפי האנשים האלה לא זכה בכלום, הזוג הזה ברח לברזיל או משהו בסגנון עם כל הכסף של כל האנשים]

פורסם

ולי סגרו חשבון בגלל שטויות שעשיתי עם כמעט 400 דולר בפנים ...

אחרי כמה שיחות עם PP וכמה מיילים ופקסים, שחררתי.

אור, שחרר.

אתה לא תקבל את ה15 דולר שלך בחזרה גם אם לא יודע מה תעשה.

תחשוב שאיבדת 50 שקל ברחוב, זה פחות יעצבן אותך.

פורסם
  • מחבר

אני פשוט לא מבין, דפקו אותך על 1000 ש"ח ואתה פשוט "זורם עם זה"?

זאת הבעייה שלי, אם כל האנשים היו פותחים את הפה שלהם על החברות, כל אלפי המשתמשים האלה, אולי פאיפאל הייתה מסיקה מסקנות, וגם סוגרת את אותם חברות שעבדו על המשתמש.

אבל לא, כולם החליטו לזרום עם זה, אני לא הולך לוותר להם על זה.

פורסם

זה לא עניין של לזרום, וזה לא עניין של לפתוח את הפה.

בחרת לעשות עסקים עם גורם מפוקפק שלPP אין יכולת להגיע אליו.

לא קנית את השעון במסגרת ebay, כך שהם לא מבטחים אותך.

המוכר קיבל את הכסף, והשתלשלות העניינים היא שהכסף אצלו, מוצר תקול אצלו, לא לך ולא לPP יש גישה למוכר.

הביטוח המהולל של PP הוא במסגרת ebay בלבד.

אתה רוצה שהם ישלמו לך עכשיו על השעון הדפוק שקיבלת ושלחת חזרה ?

נכון שההתנהלות שלהם קרה, אבל היא ליגיטימית וצודקת לגמרי.

הם לא יכולים להיות אחראים לכל פיפס שקורה בין המוכר לקונה.

הם סהכ צינור שמעביר את הכסף, הם לא גוף מגשר בין הקונים למוכרים בכל דרך אפשרית, בשביל זה יש להם את ebay.

לא קנית באיביי ?

בעיה שלך, אתה לא יכול לדרוש מהם לקחת אחריות על שטויות שלא נעשו במסגרת ההשגחה שלהם.

פורסם
  • מחבר

זה לא מוכר מפוקפק, כבר רכשתי ממנו דברים בעבר ועל מה שהחזרתי קיבלתי גם החזר כספי.

בפאיפאל יש תקנון המציין בפירוש כי "אם המוכר מסרב לקבל בחזרה את המוצר התקול, פאיפאל עשוייה לשקול לסגור את הקייס לטובתו של הקונה" כמו במקרה הזה, המוכר סירב לקבל את השעון, כל ההוכחות היו לצידי, אבל פאיפאל החליטה לסגור את הקייס לטובת המוכר.

אני גם משלם לפאיפאל מס כאשר אני רוכש באינטרנט, וכאשר אני משתמש בשירותיהם והם מבטיחים הגנה ממקרים בהם השעון תקול, אני מצפה לקבל הגנה.

פורסם

בפאיפאל יש תקנון המציין בפירוש כי "אם המוכר מסרב לקבל בחזרה את המוצר התקול, פאיפאל עשוייה לשקול לסגור את הקייס לטובתו של הקונה"

תהרוג אותי אבל אתה כותב דברים ולא תמיד קורא אותם לבד

פורסם

עשוייה לשקול

במקרה שלך יצא ששקלו לטובת המוכר,

case closed

יום טוב

פורסם
  • מחבר

עשוייה לשקול לטובת הקונה אם הוא יספק את ההוכחות.

סיפקתי את ההוכחות, הכסף והשעון אצל המוכר, והקייס נסגר נגדי?

משהו דפוק פה.

הנה מה שרשום בפאיפאל:

"אם מוכר מסרב לקבל את הפריט, PayPal‏ עשויה לפסוק לטובת הקונה, בהנחה שהקונה סיפק ל-PayPal‏ ראיות מספקות לכך שהפריט נשלח למוכר"

פורסם

אני לא מבין מה אתה מנסה לעשות פה.

Hwzone הוא לא מוקד פניות לנפגעי פייפאל, ככל הידוע לי אנחנו לא מטפלים בכל מני בעיות שנוצרו בין מוכרים לרוכשים

אתה שוב חוזר על אותו הדבר:

PayPal‏ עשויה לפסוק

הם לא התחייבו לך בשום דבר פרט לתיווך בינך לבין המוכר.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים