עבור לתוכן

לתבוע את פאיפאל (הסאגה תמה-עמ' 10)

Featured Replies

פורסם

נגנבו מאבא שלי 3,000 ש"ח באיביי, מצד שני שומעים רק דברים טובים על האמינות שלהם, ועכשיו זה

  • תגובות 120
  • צפיות 21.7k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

נגנבו מאבא שלי

איך "נגנבו" ?

כשאתה משלם על דעת עצמך למוכר מפוקפק (ויש מספיק בקרה באיביי בשביל לא לעשות את זה) זה לא בדיוק "גניבה", זה בעיקר אשמתך. כמו לקנות דיסקים של משחקי מחשב בתחנה המרכזית בת"א, ואז להגיד שגנבו לך כסף אחרי שתגלה שהדיסקים האלה מכילים במקרה הטוב סרטי פורנו, ובמקרה הרע סתם ריקים..

האם יש שם נוכלים? כמו בכל מקום בעולם - כן.

האם יש דרכים ברורות ובטוחות מאוד בשביל לא להיתקל בהם? באיביי, כן.

פורסם
  • מחבר

כמובן שהם ענו:

"לאחר שהמחלוקת שלך הוסלמה לתביעה, בדקנו בקפידה את הפרטים שאתה והמוכר מסרתם והגענו להחלטה ביחס לתיק זה. כדי לערער על ההחלטה: 1. עבור אל www.paypal.co.il והיכנס לחשבון שלך.2. לחץ על 'מרכז יישוב המחלוקות' בסמוך לראש הדף.3. מצא את התביעה ב'מקרים של מרכז יישוב המחלוקות'.4. לחץ על 'הצג' תחת 'פעולה' ולאחר מכן בחר באפשרות 'ערער'. תוכל לערער תוך עשרה ימים מתאריך הכרעת התביעה. אני מודה לך על הזמן שהקדשת לבירור הפנייה שלך. בברכה,דגנית"

וכמובן שאי אפשר לערער על העיסקה:

מעניין, אני לא יכול לערער על העסקה, חיפשתי וחיפשתי אך כל מה שפאיפאל אומרת לי הוא שאני לא מסוגל לחלוק, לערער או להסלים לתביעה מקרה סגור.

אז אני לא יכול למעשה לבצע ערעור.

סיפקתי את ההוכחות הנוספות שביקשת. סיפקתי תמונה של החשבונית מהדואר, של טופס השליחה, של אירזת המשלוח המלאה, ותמונת מצב עדכנית של הפריט בסין. אין עוד הוכחות שאני מסוגל לספק, בנוסף על פי ההוכחות החד משמעיות הללו עליכם להחזיר את כספי כפי שהתקנון שלכם מפציר: "אם מוכר מסרב לקבל את הפריט, PayPal‏ עשויה לפסוק לטובת הקונה, בהנחה שהקונה סיפק ל-PayPal‏ ראיות מספקות לכך שהפריט נשלח למוכר"

את ההוכחות כבר סיפקתי לכם במייל הקודם, את התמונות. אני יכול לשלוח אותם שוב אם תבקשו, אבל עקב חוסר האפשרות לערער אני דורש ממכם להחזיר את כספי הגנוב תוך 10 ימי העסקים שנותרו.

אני לא מאמין שכך פאיפאל, החברה "הפופולרית" ביותר שמסחר כספי, מתייחסת בצורה כזאת לקונים, לאלה שמשתמשים בה. נותרו עוד 10 ימי עסקים. אם הם יעברו בלי שאני אקבל את כספי שפשוט נגנב ממני על ידי פאיפאל והמוכר, אפנה למועצה לצרכנות, לYNET, ולהתייעצות משפטית להמשך המקרה, כדי שאחרים גם יוכלו לשמוע את סיפורי.

בברכה,

אור כהן.

פורסם

תתקשר אליהם.

מהנסיון שלי איתם, כל ההתכתבויות שלי סתם נמרחו ימים עד שהתקשרתי למוקד שלהם וסידרו הכל בטלפון.

פורסם
  • מחבר

הם פתחו מחדש את המקרה (על ידי "ערעור") וביקשו ממני להעלות לפאיפאל את התמונות שצילמתי.

הבעייה היא שמערכת העלאת התמונות של פאיפאל דפוקה אז כל תמונה הייתי צריך להעלות בנפרד ולכתוב מה שהמערכת אוהבת (לפעמים היא פשוט דחתה את התמונה)

אז העלתי את התמונות. נראה איך זה יתקדם.

אור כהן[br]פורסם בתאריך: 5.03.2011 בשעה 23:34:54


עבר שבוע. נותרו עוד 5 ימי עסקים. העלתי את כל התמונות וההוכחות שקיימות, עכשיו נראה כי החבילה (עם השעון התקול!) עושה את דרכה בחזרה לישראל.

המוכר לא בא לאסוף אף פעם את השעון, הם מחזירים את השעון התקול עליו שילמתי 13.20 ש"ח לשלוח אותו, בחזרה אלי!

כבר חודשיים (מי כבר סופר, אולי יותר) אני בלי שעון, בלי כסף, ועכשיו מחזירים את השעון התקול אלי.

אני לא מוכן לכך, בשום צורה כלשהי.

זוהי בושה למדיניות הגנת הלקוח של פאיפאל.

נותרו עוד 5 ימי עסקים להחזרת כספי, פתחתי קייס כדי לקבל את כספי בחזרה, לא כדי לקבל שעון תקול בחזרה.

נותרו לפאיפאל עוד 5 ימי עסקים להחזיר את כספי, ולא, פאיפאל תוכיח לי, ולכל מי שישמע על המקרה הזה (במידה ולא אקבל את כספי בחזרה) עד כמה PAYPAL לא מגינה על לקוחותיה והיא לא הדרך המתשלמת והבטיחותית ביותר לקנות באינטרנט.

פורסם
  • מחבר

עבר שבוע. נותרו עוד 5 ימי עסקים. העלתי את כל התמונות וההוכחות שקיימות, עכשיו נראה כי החבילה (עם השעון התקול!) עושה את דרכה בחזרה לישראל.

המוכר לא בא לאסוף אף פעם את השעון, הם מחזירים את השעון התקול עליו שילמתי 13.20 ש"ח לשלוח אותו, בחזרה אלי!

כבר חודשיים (מי כבר סופר, אולי יותר) אני בלי שעון, בלי כסף, ועכשיו מחזירים את השעון התקול אלי.

אני לא מוכן לכך, בשום צורה כלשהי.

זוהי בושה למדיניות הגנת הלקוח של פאיפאל.

נותרו עוד 5 ימי עסקים להחזרת כספי, פתחתי קייס כדי לקבל את כספי בחזרה, לא כדי לקבל שעון תקול בחזרה.

נותרו לפאיפאל עוד 5 ימי עסקים להחזיר את כספי, ולא, פאיפאל תוכיח לי, ולכל מי שישמע על המקרה הזה (במידה ולא אקבל את כספי בחזרה) עד כמה PAYPAL לא מגינה על לקוחותיה והיא לא הדרך המתשלמת והבטיחותית ביותר לקנות באינטרנט.

אני מתריע על כך שאם לא יוחזר כספי (שדרך אגב פאיפאל פישלה פה בגדול, חודשיים+ מושכת לקוח על 100 ש"ח, לא לדבר על העוול שזה גרם לי) אני אדאג לפרסם את המקרה בכל מקום ובכל חריץ ברחבי האינטרנט, כדי שידעו מה עבר עליי, אני אפנה גם למועצה הישראלית לצרכנות ואפנה לבית משפט לתביעות קטנות, הכל ל100 ש"ח.

זאת הייתה האחריות של פאיפאל לדאוג כי המוכר יאסוף את השעון, אך הוא לא אסף, ועכשיו השעון התקול בדרכו בחזרה אליי. מי יודע, אולי אני אפילו אצטרך לשלם עבור דמי ההחזרה שלו. :pissed:

פורסם
  • מחבר

מול מי?

מול פאיפאל כמובן

פורסם
  • מחבר

שום דבר.

שלא יספרו אותי, מצידי שיזרקו מולי ***, אבל אני אעשה כל מה שביכולתי כדי להגיע לצדק, כדי לקבל את כספי בחזרה, כפי שפאיפאל מבטיחה כאשר היא מגינה עליי.

אני אנקט בכל האמצעים האפשריים להשבתו, נגרם לי כבר כלכך הרבה עוול שזה כבר מעבר לכסף.

אני לא מוותר להם, לפאיפאל, החברה הגדולה שלא שמה על הלקוח הקטן קצוץ.

פורסם

paypal הייתה ותישאר השיטה הבטוחה ביותר לקניות ברשת, המקרה שלך ואולי גם אחרים כמוך (מניח מראש שאתה לא לבד) הם מקרים בודדים בים של עסקאות שמבוצעות מדי יום, פשוט מתוקף הסטטיסטיקה הפשוטה מישהו לא יצא מרוצה מהסידור הזה, הפעם עלה השם שלך בגורל.

לתבוע את פייפל אתה תמיד יכול, תתפלא אבל הבירוקרטיה שמגנה עליך מגנה גם עליהם, מבחינתם יהיה סעיף כלשהו שבעצם אומר לך שכל הסיפור פה חוקי ופשוט העסקה לא בוטלה בצורה הנכונה, לא משנה כמה תנסה להילחם מולם זה לא ילך לך יותר מדי במיוחד שאין שיטה אחרת ברמה שלהם בעולם נכון להיום (יש אבל לא בסדר גודל דומה)

פורסם

אור האם פתחת קייס ב EBAY?

אני פתחתי קייס וקיבלתי את מלוא התשלום

פורסם
  • מחבר

paypal הייתה ותישאר השיטה הבטוחה ביותר לקניות ברשת, המקרה שלך ואולי גם אחרים כמוך (מניח מראש שאתה לא לבד) הם מקרים בודדים בים של עסקאות שמבוצעות מדי יום, פשוט מתוקף הסטטיסטיקה הפשוטה מישהו לא יצא מרוצה מהסידור הזה, הפעם עלה השם שלך בגורל.

לתבוע את פייפל אתה תמיד יכול, תתפלא אבל הבירוקרטיה שמגנה עליך מגנה גם עליהם, מבחינתם יהיה סעיף כלשהו שבעצם אומר לך שכל הסיפור פה חוקי ופשוט העסקה לא בוטלה בצורה הנכונה, לא משנה כמה תנסה להילחם מולם זה לא ילך לך יותר מדי במיוחד שאין שיטה אחרת ברמה שלהם בעולם נכון להיום (יש אבל לא בסדר גודל דומה)

מוזר, אני עקבתי בדיוק אחרי כל הכללים, בדיוק אחרי מה שאמרו לי, צעד אחר צעד, יום אחר יום.

חיכתי יפה את החודש, סיפקתי את ההוכחות שנדרשו ממני, עשיתי הכל לפי הכללים.

היחידה שלא שיחקה לפי הכללים הייתה פאיפאל. חודש היא משכה אותי בטענה ש"התביעה מתארכת יותר מהצפוי", חודש היא לא עשתה כלום בזמן שאני הייתי בלי השעון או הכסף. מוזר שאחרי שפניתי אליהם אחרי החודש הם התחילו לפעול שוב, נראה כי הם פשוט "שחכו" את הקייס שלי.

זאת אחריות פאיפאל ואחריות פאיפאל בלבד לספק לי את הכתובת הנכונה למשלוח המוצר בחזרה, ולדאוג כי המוכר יאסוף את המוצר, כי אם הוא לא, רשום בתקנון שפאיפאל תפסוק לטובתי, לא משנה מה המוכר מחליט לעשות, גם אם זה לא לאסוף את השעון בחזרה.

אז נכון, הם החברה המצליחה והגדולה ביותר בתחום שבו הם עוסקים, אבל האם זה נותן להם זכות להשתין על הקונה?

האם זה נותן להם זכות לגנוב כסף?

האם זה נותן להם זכות?

לא. זה לא, לכן אני לא אעמוד בשקט בזמן שהיא משתינה עליי מלמעלה, אני אטפס עד לגבעה כדי לזרוק אותה מהגג שבו היא מתמקמת.

אני אלחם ולא אפסיק עד שיעצרו אותי, כי אני יודע שהצדק נמצא איתי, עקבתי אחרי כל הכללים, פאיפאל לא, הצדק איתי.

אור האם פתחת קייס ב EBAY?

אני פתחתי קייס וקיבלתי את מלוא התשלום

פתחתי את הקייס בפאיפאל, לא שזה משנה כי איבי רכשה את פאיפאל.

פורסם

פתחתי את הקייס בפאיפאל, לא שזה משנה כי איבי רכשה את פאיפאל.

:facepalm:אז מה? אז רכשו... עדיין לא מדובר בחברה אחת עם צוות זהה

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים