עבור לתוכן

לתבוע את פאיפאל (הסאגה תמה-עמ' 10)

Featured Replies

פורסם

אני נעקצתי בפייפל בקנייה שלא נעשתה דרך איביי ב - 500 דולר ששילמתי ולא הוחזרו לי בתירוץ עלוב ביותר שהם לא הצליחו לאתר את הכספים כי הבנאדם כבר משך אותם. ושהם יידעו אותי במידה ויהיה חדש. ולא היה חדש ולא נעליים כבר עברו שנתיים וחצי.

אני לא אבכה על זה כי עשיתי הרבה יותר כסף דרכם מאשר שהפסדתי אבל הם יכולים להיות נבלות לא קטנות.

  • תגובות 120
  • צפיות 21.7k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם
  • מחבר

חברה חדשות טובות! ;D

קראו את המייל הבא שהם שלחו לי:

We have concluded our investigation into the following claim

The tracking information you provided was invalid and we were unable toconfirm delivery of the item associated with this claim. As a result, thecase is now considered closed and we are unable to process a refund. We encourage you to work directly with the seller to find a resolution. Thank you for your cooperation. Sincerely, Protection Services Department

מעניין, כי המספר שסיפקתי להם אכן תקין באתר דואר ישראל וCHINA POST, למה הם אומרים שהוא לא תקין? איזה מין תרוץ עלוב זה? עקבתי אחר כל הכללים בקפדנות, ההוכחות והעובדות היו לצידי, אבל הם לא החזירו את כספי? :pissed:

רשום בתקנון בפאיפאל שגם אם המוכר לא יסכים לקבל את השעון התביעה תימשך כאילו הוא קיבל אותו, מסתבר שהם לא עומדים במילים שלהם.

בתגובה רשמתי להם את המכתב הבא:

שלום פאיפאל.

כרגע נחרדתי לגלות כי סגרתם את הקייס שלי להזחר הכספי אחרי חודשים של המתנה כנגדי, למרות שעקבתי אחרי כל הכללים שסופקו לי וכל ההוכחות היו לצידי (תמונת החלק הפגום בשעון, מספר המשלוח התקין, ותמונת אריזת המשלוח לפני שליחתו)

על פי מספר המעקב שסיפקתי ועל פי אתר המעקב של דואר סין נמצא כי החבילה כן הגיעה ליעדה אך המוכר לא הסכים לקבל את השעון הפגום:

באתר http://www.track-chinapost.com/ ניתן להיווכח לעובדה כי השעון הגיע ליעד אך המוכר לא בא לקחת אותו.

על פי תקנון פאיפאל במקרה שעקבתי אחר הכללים בדייקנות ושלחתי את השעון לסין, אך המוכר לא הסכים לקחת את השעון בחזרה, אם ההוכחות והעובדות יהיו לצידי ההחזר יובא אליי, מה שלא קרה בטענה שמספר שהבאתי פגום (עובדה שלא)

אני דורש ממכם לספק את ההחזר הכספי שכלכך מגיע לי, ולא אאלץ להיעזר בבית המשפט כדי לסגור את המקרה.

בברכה,

אור כהן.

רק בית משפט יסיים את זה? :nixweiss:

פורסם

תנסה לדבר עם חברת האשראי, באמצעותו שילמת לפייפאל. אני לא יודע אם מדובר פה בכשל תמורה או לא... שווה לבדוק.

פורסם

חברה חדשות טובות! ;D

....

רק בית משפט יסיים את זה? :nixweiss:

אז איפה פה החדשות הטובות?

וכל עוד לא תתייעץ איתו הכל יהיה בסדר.

תנסה לדבר עם חברת האשראי, באמצעותו שילמת לפייפאל. אני לא יודע אם מדובר פה בכשל תמורה או לא... שווה לבדוק.

לא נראה לי שזה תופס, לפי מה שידוע לי הם לא מתערבים כאשר יש פגם במוצר.

פורסם

תגיד לי, אתה בכוח לא רוצה להבין שהבן אדם היחידי בבית משפט שידבר איתך יהיה השומר ?

פנה לעו"ד אשר מתמחה בתחום האינטרנט, ובמידה והוא יגיד לך שיש לך קייס ובשר בעניין שלך, תתבע תביעה יצוגית.

זה שתשלח להם מכתבים ותספר להם שתלך לבית משפט ...

את מי אתה מנסה להפחיד ?

אתה מנסה להשתין לא כנגד מאוורר, אלא כנגד מנוע סילון, וכשמשתינים נגד משהו כזה, או שמביאים מטריה ממש גדולה, או חליפת גשם.

אני מבין שזה מרגיז ומקומם, אבל ffs, קצת פרופרציות והבנה מול מה אתה עומד, ואתה צריך להערך בהתאם.

קבל את זה בתור ביקורת בונה ולא ירידה עליך, אבל מכל ההצגה של התכתובות שלך, אתה פשוט מגוחך.

פורסם
  • מחבר

אני פשוט מנסה לסיים אז זה לפני תום ה14 ימים שהקצבתי כפי שבית המשפט דורש.

יש לי עורך דין להתייעץ איתו, והאפשרות הזאת נראת ריאליסטיות יותר ויותר ככל שעוד יום עובר.

אני לא אתן להם לברוח עם זה. מצד אחד מפרסמים שהם הדרך הבטוחה ביותר לקנות ומצד שני דופקים את הלקוח. עכשיו אין לי שעון ואין לי כסף.

פורסם

לא נראה לי שזה תופס, לפי מה שידוע לי הם לא מתערבים כאשר יש פגם במוצר.

הוא שלח את המוצר חזרה, ולא קיבל החזר כספי. אתה קורא את העובדות או סתם מגיב?

יש לי עורך דין להתייעץ איתו, והאפשרות הזאת נראת ריאליסטיות יותר ויותר ככל שעוד יום עובר.

אין שום הגיון ללכת לבית משפט בשביל 100 שקל. בטח שלא עם עו"ד...

פורסם
  • מחבר

אז מה עושים כדי לקבל את הכסף חזרה? לפנות למוכר? לפנות לחברת כרטיס האשראי?

פורסם

הוא שלח את המוצר חזרה, ולא קיבל החזר כספי. אתה קורא את העובדות או סתם מגיב?

קראתי, שילך להוכיח לחברת האשראי שהוא אכן שלח את המוצר בחזרה ושגם אם הוא שלח משהו שהחבילה לא היתה ריקה... הם לא מתעסקים עם מקרים כאלה.

אז מה עושים כדי לקבל את הכסף חזרה? לפנות למוכר? לפנות לחברת כרטיס האשראי?

מנסים לדבר עם חברת האשראי ולאיים על המוכר, מעבר לזה חבל על העצבים והזמן.

פורסם

אז מה עושים כדי לקבל את הכסף חזרה? לפנות למוכר? לפנות לחברת כרטיס האשראי?

בית משפט לתביעות קטנות

פורסם

קראתי, שילך להוכיח לחברת האשראי שהוא אכן שלח את המוצר בחזרה ושגם אם הוא שלח משהו שהחבילה לא היתה ריקה... הם לא מתעסקים עם מקרים כאלה.

לא אמרתי שכן... אמרתי ששווה לבדוק (עלות של שיחת טלפון)...

פורסם

ניסית להתקשר ל-Paypal ולבדוק שוב את העניין מולם? יש להם מספר טלפון ישראלי אבל צריך להתחבר לחשבון ה-Paypal שלך כדי למסור להם קוד אימות.

פורסם

אור, אני מציע שתשלח את פרטי האירוע לאתר בעל תפוצה רחבה כמו YNET שיפרסם כתבה על האמינות המפוקפקת

של הבטחות PAYPAL להחזר כספי כפי שבאו לידי ביטוי לטענתך במקרה זה.

PAYPAL מנסה לחדור לישראל וסביר שחשוב להם לא לקבל פרסום שלילי ברמה ארצית.

לפני כן התקשר למספר הטלפון שלהם בארץ כפי שהוצע למעלה והסבר להם שזה מה שאתה מתכוון לעשות

אם תוך 7 ימים לא יחזירו לך את הכסף.

כמובן שלא יזיק להקליט את השיחה.

פורסם

^ YNET סה"כ יאשימו בכך את הימין, ידחפו את הדיעות השמאלניות שלהם לכתבה וישנו את הנושא לעד כמה מסכנים המסתננים הרוצחים החמודים.

פורסם
  • מחבר

אז לפנות למועצה הישראלית לצרכנות? יש לי קשרים איתם.

אגב הם ענו לי:

"בדקתי את חשבון PayPal שלך ולפי הנתונים לא יכולנו לאשר את קבלת המשלוח למוכר. במידה ויש לך נתונים חדשים לגבי מסירת הפריט אנא צור איתנו קשר. תלונתך נרשמה בתיק של משתמש PayPal שעליו דיווחת. אם נגלה שמשתמש זה הפר אתהמדיניות שלנו, נערוך בדיקה וננקוט באמצעים המתאימים. במקרה כזה, יתכן שנפנה אליך בעתיד בנוגע למצב של תלונה זו. כדי להבטיח שעסקאות עתידיות יושלמו בצורה חלקה, אנו מציעים שתבקר באתר PayPal ותלחץ על הקישור 'מרכז האבטחה' הממוקם בראש כל אחד מהדפים. במקטע 'טיפים למניעת הונאות' תמצא עצות להימנעות מקונים כוזבים. אני מודה לך על הזמן שהקדשת לבירור הפנייה שלך. בברכה,ליז"

זה מוזר, בתקנון של פאיפאל רשום שגם אם המוכר לא מסכים לקבל את המוצר בחזרה הקייס ימשך.

ואני מצטט: "אם מוכר מסרב לקבל את הפריט, PayPal‏ עשויה לפסוק לטובת הקונה, בהנחה שהקונה סיפק ל-PayPal‏ ראיות מספקות לכך שהפריט נשלח למוכר"

זאת התגובה שרשמתי להם:

"שלום פאיפאל.

על פי תקנון הגנת הקונה שלכם, ואני מצטט: "אם מוכר מסרב לקבל את הפריט, PayPal‏ עשויה לפסוק לטובת הקונה, בהנחה שהקונה סיפק ל-PayPal‏ ראיות מספקות לכך שהפריט נשלח למוכר"

המוכר מסרב לקבל את הפריט. יש לי הוכחות לשליחתו:

תמונת המשלוח לפני שליחתו: *צונזר* בתמונה זו ניתן לראות את החבילה המלאה, ואת כתובת המשלוח שפאיפאל סיפקה לי

תמונת טופס המשלוח לאחר שליחת החבילה: *צונזר* בתמונה זו ניתן לראות את טופס המשלוח שסיפק לי הדואר יחד עם מדבקת המעקב שהוא הדביק

תמונת חשבונית השליחה לאחר שליחת החבילה: *צונזר* בתמונה זו ניתן לראות את סכום במשלוח המראה כי החבילה הייתה מלאה (מחיר ספציפי למשקל משלוח ספציפי) ואת כל מספרי המעקב.

תמונת מצב החבילה באתר הדואר הסיני: *צונזר* בתמונה זו ניתן לראות כי החבילה הגיעה ליעדה אך המוכר סירב לקבל אותה.

על פי הוכחות אלו עליכם להחזיר את כספי. עכשיו אין לי שעון ואין לי כסף. אני נשדדתי על ידי פאיפאל והמוכר מסין.

אני דורש ממכם להחזיר את כספי תוך 12 ימי העסקים שנותרו, ולא, אפנה לגורמים שכן יוכלו לסיים את המקרה.

פאיפאל מנסה לחלחל לארץ בהצהרות שהיא הדרך הבטוחה והמשתלמת ביותר לרכוש באינטרנט. המקרה הזה מוכיח דווקא אחרת, ואם לא יוחזר כספי תוך הזמן שהקצבתי, אדאג כי ישמעו את סיפורי.

בברכה,

אור כהן."

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים