עבור לתוכן

לתבוע את פאיפאל (הסאגה תמה-עמ' 10)

Featured Replies

פורסם

נראה טוב המכתב,

מקווה שיחזירו לך את הכסף

בהצלחה.

  • תגובות 120
  • צפיות 21.7k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם
  • מחבר

והם ענו:

"שלום, תודה שפנית אלינו. בדקתי את המקרה, ואיני רואה שסיפקת לנו את מספר המעקב המאשר כי המוצר נשלח בחזרה למוכר. כאשר יסופק לנו מספר המעקב, נוכל להתקדם בחקירה ולהגיע לידי פתרון המקרה. תודה על היחס הסבלני במהלך הטיפול בפנייה שלך. בברכה,דניאל © כל הזכויות שמורות ל PayPal Pte. Ltd. , 2011-1999PayPal Pte. Ltd.‎,‏ החברה המחזיקה ב-stored value facility של PayPal, אינה זקוקה לאישור מהבנק המרכזי של סינגפור.אנו ממליצים למשתמשים לקרוא בקפידה את הכללים והתנאים לשימוש באתר PayPal."

:kopfpatsch::bash::s07:

מוזר, לא הייתי יכול להתקדם בעסקה אם לא הייתי מספק פרטי מעקב :nixweiss:

עובדה, ב16.1.2011 יש לי מייל היישר מפאיפאל שמציין כי סיפקתי לפאיפאל פרטי מעקב:

"Thank you for providing the online tracking information for the returningitem. This tracking information has been shared with the seller. Oncedelivery of the item can be confirmed, a refund will be issued. Thank you for your cooperation. תודה, Protection Services Department"

הם עכשיו החזירו את העסקה גם 3 צעדים אחורה :kopfpatsch:

הם מנסים להוציא אותי שקרן? :pissed:

פורסם

אולי סתם רשלנות ביורוקרטית, מישהו התרשל בבדיקת הנתונים או בהזנתם במקור.

שלח להם עוד פעם את מספר המעקב + הציטוט שלהם בו אישרו שכבר נתקבל,

ובזה יצאת ידי חובתך.

פורסם
  • מחבר

שלחתי להם, בנוסף לעובדה שנותרו עוד 13 ימי עסקים עד להחזרת כספי, וזאת התגובה:

"שלום, תודה שפנית אלינו בנוגע למחלוקת. בדקתי את חשבונך והעברתי את מספר המעקב למחלקה הרלוונטית המטפלת בתיק בתקווה שתקבל תשובה בהקדם. אני מודה לך על הזמן שהקדשת לבירור הפנייה שלך. בברכה,ליז"

המקרה עצמו חזר לסטאטוס הקודם שלו, רק שעכשיו נרשם:

"אנו נפנה אליך לגבי כל התפתחות או אם יידרש לנו פרטים נוספים ממך עד 14/03/2011"

פחות או יותר 14 ימי עסקים. נראה איך זה התקדם.

אני עשיתי את כל מה שנדרש ממני.

אגב בעמוד בדיקת המשלוח בסין רשום "Unsuccessful delivery"

זה הגיע ליעד אבל רשום Unsuccessful delivery, המוכר אולי פשוט לא אסף את זה או לא היה בבית? כי שלחתי בדיוק לכתובת שפאיפאל רשמה לי, יש לי גם תמונה של האריזה כהוכחה.

פורסם

אם הכסף לא יוחזר תוך הזמן הקצוב, אאלץ להתייעץ עם בית המשפט להמשך המקרה.

:lol: :lol:

אני לא מאמין שבסוף באמת כתבת להם את זה חחחחחחחחחחח :lol:

פורסם
  • מחבר

:lol:

תחשוב על זה, זה נראה לי יותר מדי תקיף לרשום " אאלץ לתבוע אתכם" מאשר "אאלץ להתייעץ עם בית המשפט" :smile1:

פורסם

חחחח

ממתי מתייעצים עם בית משפט?

מתייעצים עם עורך דין, תובעים בבית משפט.

פורסם
Seriousbusiness2.jpg
פורסם

בעקבות האיומים על תביעה כנגד PAYPAL הם ריכזו את מיטב המוחות בשביל הבעיה ... פותח האשכול אתה חי בסרט

חוץ מלהביא את עצמך לבדיחה בעיניהם לא נראה לי זה יעזור...

פורסם

:lol:

תחשוב על זה, זה נראה לי יותר מדי תקיף לרשום " אאלץ לתבוע אתכם" מאשר "אאלץ להתייעץ עם בית המשפט" :smile1:

המינוח הנכון הוא "על מנת להמנע מפנייה לערכאות המשפטיות..." או משהו בסגנון.

פורסם

אתם סתם רעי לב ומחפשים דחקות.

ואולי הוא רשם:

"I'll have to advice for court"

שזה בסדר גמור וגם מנומס.

פורסם

אולי.

אבל אני רוצה לחזק אותו במאבק הצרכני שלו מול PAYPAL גוף ענק שרבים פה סומכים על הבטחותיו להחזר כספי במקרה של כשל תמורה,

ואולי נלמד משהו מהאירוע הזה (לטוב או לרע).

פורסם

אין מה ללמוד, מספיק לעשות מעט מחקר כדי להבין שלמעט במקרים מאד ברורים כמו מוצר שהיה אמור להישלח בדואר רשום אבל למוכר אין מספר מעקב, נסיונות עקיצה, מוכר שעוד לא רוקן את החשבון שלו וכדומה זה סיוט להוציא מהם כסף.

פורסם

אני קניתי מוצר מאיביי שלא הגיע אליי

פניתי לאיביי ביצעתי escalate וקיבלתי כסף במלואו :)

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים