קומבינת הגלישה של פלאפון - רשתות ואינטרנט - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

קומבינת הגלישה של פלאפון


yp3

Recommended Posts

אני לקוח של פלאפון ויש ברשותי נטסטיק במהירות של 15/5

עלות המסלול היא 180 ש"ח ובנוסף 30 ש"ח עבור המודם, כאשר אני מקבל זיכוי בחבילת הגלישה עבור המודם.

לפני כחודש פלאפון העלו את מחיר חבילת הגלישה ל220 ש"ח.

התקשרתי אליהם לשאול לפשר העליה הדרסטית הזאת (23%) הנציגה גם התפלאה ואמרה שאסור להם להעלות את התעריפים ביותר מ16% בשנה. היא אמרה שהיא תבדוק את הנושא ותחזור אלי.

אחרי כמה ימים חזרתי אליהם והם אמרו לי שמכיוון שירדו מחירי הקישוריות זכותם להעלות את התעריפים ביותר מ16% הגם שאין שום קשר בין הקישורית לחבילת הגלישה.

(שלחתי תלונה למשרד התקשורת ונראה מה יש להם לומר)

אבל הקטע הכי מעצבן פה הוא שללקוחות חדשים המחיר הוא עדיין 180 ש"ח, אז שאלתי את הנציג אם אני יכול לעבור מסלול למסלול של לקוח חדש, הוא אמר לי שמכיוון שאני לא בהתחייבות אין שום בעיה לעשות את זה, אבל אז אני אאבד את הזיכויים שלי על המודם.

אהבתם את השיטה?

פלאפון רוצה להפטר מהזיכויים שהיא נותנת לי על המודם, אז היא מעלה מחיר, ואם אני ארצה לחזור למחיר הקודם אני אצטרך לוותר על הזיכויים!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה צריך לעשות חשבון של כמה זה יעלה לך לוותר על הזיכוי בעיקר אם תרד לחבילה זולה יותר . אגב אם המודם לא נעול אני בטוח שתוכל למצוא עסקה מתחרה באורנג' או סלקום. לספקית תקשורת יש תמיד אינטרס להביא לקוחות חדשים ולשמור על הקיימים ( ;) ). בגלל זה הם מנסים לנעול ציוד ולהכניס לקוחות להתחיובות. במקרה שאין לך התחיבות או נעילה יכולת המיקוח שלך גבוהה יותר. במקרה של החברה הסליולרית תרוויח עליך רק אם אתה לקוח שלה. הם יכולים להרוויח עליך אם כשאתה לא מנוי שלהם רק אם תתקשר למנוי ברשת שלהם ואז הם מרווחים קישוריות (בגלל זה יש להם אינטרס ללקוח תמיד יהיה טלפון תקין).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הזיכוי הוא של 30 ש"ח ככה שמשתלם לי לוותר על הזיכוי

ברור שלעבור חברה זה הכי משתלם, כי אז אני אמשיך לקבל בחברה החדשה את הזיכויים. הבעיה היא שאין לפלאפון מתחרים לחבילת גלישה של 15/5 (סלקום עכשיו מתחילים להשיק את זה אבל עדיין אין להם פריסה איפה שאני גר)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...