שאלה לגבי פנטיום 4 551 - מעבדים, לוחות-אם וזכרונות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

שאלה לגבי פנטיום 4 551


TheHungryOne

Recommended Posts

ביצועים של מערכת ההפעלה ושל תוכנות נוספות שמופצות בגירסת 64 ביט. אין משהו ספציפי. אני יודע שזה לא ישפר ביצועים של משחקים, אבל בגדול, כל המחשב יעבוד יותר מהר ויותר יעיל, לא?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אבל בגדול, כל המחשב יעבוד יותר מהר ויותר יעיל, לא?

לא.

מערכת 64 סיביות לא מספקת לך כוח עיבוד גדול יותר ולא משפרת את פעולת המערכת. כוח העיבוד של המערכת נקבע על-ידי החומרה (מעבד, נפח הזכרון שמותקן פיסית, כרטיס גרפי אם יש צורך בכזה וכו') ושום מערכת הפעלה לא תגרום לחומרה שלך להפיק יותר ממה שהיא יכולה. ב- מערכת 64 סיביות מאפשרת לך למפות טווח כתובות גדול יותר, וכך למעשה לנצל יותר מ-4GB של (אם יש לך צורך בנפח שכזה). עבור משתמש ביתי ממוצע לרוב אין בזה צורך. וכמו שכבר הוזכר כאן, אם יש לך פחות מ-4GB ייתכן שמערכת 64 סיביות תהיה פחות יעילה עבורך מאשר מערת 32 סיביות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אין על זה בדיוק תשובה חד-משמעית וזה עשוי להשתנות בין מערכות שונות. אבל בעקרון מערכת 64 סיביות גם תופסת יותר מקום בכונן הקשיח (די זניח בהתחשב בנפחי הכוננים של ימינו, אפילו אם מדובר ב-SSD) וגם עלולה לצרוך יותר (סדר גודל של 15-30% בהשוואה למערכת 32 סיביות), ולכן אם יש פחות מ-4GB של , אז כמות הזכרון הפנויה שנשארת נמוכה יותר.

שוב, זה הכל די בתיאוריה ולא יקרה שום נזק בפועל גם אם מישהו ירכוש ויתקין מערכת 64 סיביות על מערכת שלה רק 2GB של , ברוב היישומים הוא לא יבחין בשום הבדל. פשוט זה די מיותר אם יש ברירה אחרת.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...