עבור לתוכן

שימור לקוחות - נטוויז'ן - דעה

Featured Replies

פורסם

שלחתי פקס לפני יומיים, חזרה אליי היום נציגה שאמרה שהיא לא הצליחה לאתר את הפרטים שלי במערכת. הצלחנו למצוא את הפרטים והיא אמרה לי שהיא מעבירה אותי למוקד אחר. במשך חצי שעה בלבל לי במוח נציג ואני באמת לא מבין למה. זה מנוי שקיבלתי מהם חינם והפסקתי להשתמש בו לפני חודשיים. אמרתי לו שיש לי מנוי אחר בחברה אחרת, ושאני מחוייב אליה ושאין לי שום עניין להתעסק עם זה יותר וזהו. אמרתי לו שהוא יכול לעשות מה שהוא רוצה עם המנוי כי הוא התעקש על להקפיא אותו, ואמרתי לו שאני לא מעוניין, אבל שוב אם הוא מעונין הוא יכול לעשות מה שבא לו רק שיניח לי לנפשי.

אני מחר בבוקר אברר עם החברת כרטיסי אשראי אם אין להם שום אפשרות לחייב אותי בטעות, ואחרי זה אשלח לנטויז'ן מכתב שימחקו את כל הפרטים שלי מהחברה. אחרי היום שבנאדם פשוט מטריד אותך ורק בגלל הנימוס שלי לא ניתקתי לו בפרצוף, אני ממש לא מתכוון לבקש מהם אפילו הצעות בעתיד.

פורסם

תקשיב אני לא יודע איך אתה סובל את זה, זה בזבוז זמן שלך וחוצפה שלהם.

להגיד לך את האמת זה גובל באונס מה שהם עושים

אני גם לא רואה מה יש פה להחזיק אותך יותר מדקה וגם לטעמי אין פה שום חטא שפפשוט תנתק להם

פורסם

שוב קרב התשה שנמשך חצי שעה שבו כמו אינפנטיל אני חוזר על משפט יחיד

"נא לבטל את המנוי"

חחח

אתה מזכיר לי את זה:

פורסם

אני מחר בבוקר אברר עם החברת כרטיסי אשראי אם אין להם שום אפשרות לחייב אותי בטעות, ואחרי זה אשלח לנטויז'ן מכתב שימחקו את כל הפרטים שלי מהחברה. אחרי היום שבנאדם פשוט מטריד אותך ורק בגלל הנימוס שלי לא ניתקתי לו בפרצוף, אני ממש לא מתכוון לבקש מהם אפילו הצעות בעתיד.

עד כמה שידוע לי, אתה תצטרך לבטל הוראת קבע, וזה עול בין 10-50 שקלים. אני

אגיד את זה שוב, הכי פשוט זה לשלוח אימייל, ויש לך גם כן אישור ששלחת ואם זה

הגיע או לא הגיע (ואם לא, אז למה).

זה לא כזה מסובך. :imwithstupid:

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים