פורסם 2011 בפברואר 314 שנים אני מבין את הרעיון של שימור לקוחות וחושב שצריך שיהיה מוקד כזה בחברות שמשמש בעיקר לנסיון שמירה על לקוחות, ומכאן על רווחי החברה.מה שמוזר כאן זה שהיום אחרי שעה בטלפון עם נטוויז'ן, לצורך ביטול התחייבות, לא רק שבוטלה התחייבות מתוך ה 14 יום ממועד ביצוע העסקה, אלא נטוויז'ן הפסידו לקוח לעתיד, גם אם הם יהיו הספקית היחידה בארץ.לעומת זאת, אם היו מבטלים זריז (לא שעה וחצי), הייתי מעריך ועוד חושב, אבל אחרי שהייתי צריך לחזור על עצמי למוקדנית 10 פעם לפחות(כי כנראה לא הרמתי את הקול): " לא, אני לא רוצה 3 חודשים בחינם ללא התחייבות, אני מעוניין לבטל", זה היה סופי מבחינתי. המנהל בשיחה הסופית הציע חצי שנה בחינם, הסברתי לו כי אם מהסיבה שהמתנתי זמן כה רב אני לא מעוניין ושהם הפסידו לקוח לטווח ארוך. הם יוצאים מנקודת הנחה שאנשים זקוקים לאינטרנט כמו למים, "זה לא חתונה" היא אמרה לי חח, "איך תסתדר בלי", "מה הצורך שלך" וכו' .עזבו את זה שהמהירות הייתה חצי ממה שהיתה אמורה להיות.אם היו מתנהגים כמו חברה מקצועית שמכבדת את רצון הלקוחות שלה ( לא מנסה להתיש אותם), גם אם לא היו נותנים את כל המהירות, הייתי נשאר בגלל השירות.החבילה עליה הייתי מנוי 1.5 מגה + בזק 1.5.
פורסם 2011 בפברואר 314 שנים חחח אתה מה זה אופטימי אם אתה חושב שזה שונה בין ספקית לספקית..אותו דבר בדיוק..
פורסם 2011 בפברואר 314 שנים כנראה היו עמוסים אז יצאת בזולאני זכיתי אצלם לטיפול הדוק במשך 14 יום מהבוקר עד הלילה.וכן לא חוזר אליהם, גם לא בחינם.
פורסם 2011 בפברואר 314 שנים נראה לי שהוא מתכוון לכך שהם התישו אותו במשך שעה וחצי ברציפות. כל הספקיות כאלה, החישוב שלהם דיי פשוט, גם ככה אתה עוזב אותם, אז למה לא לנסות לשכנע אותך להישאר, הם רק יכולים להרוויח מזה. בכל מקרה, הדרך הכי טובה להתנתק זה בכתב, ולדרוש שלא יצרו איתך קשר דרך שירות שימור לקוחות, כמובן שהם יעשו את זה במסווה של תיאום ניתוק, אבל אם תהיה עיקבי איתם, תוך 15 דקות אתה תנתנק (לא להסכים שיעבירו אותך לשימור לקוחות, הם אף יטענו שזה חלק מהפרוצדורה). אין צורך לצועק, רק להסביר להם שאתה לא מעוניין להישאר וזהו. תסביר לנציג שירות שזה ביזבוז זמן שלו, והוא יניח לנפשך. --- אגב, הציעו לך 3 חודשים מתוך השנה מחוייבות בחינם, או 3 חודשים בנוסף בחינם? כי אז בפועל הם מחייבים אותך ל-15 חודשים
פורסם 2011 בפברואר 314 שנים מחבר זה שלקוח עוזב לא אומר שלא ישוב, אך הם נתנו לי סיבה מספיק טובה לעזוב ולא לשוב ראה ערך שימור לקוחות.ובכן, הצעה ראשונה הייתה 3 חודשים חינם מתוך ה 12, ו חצי שנה חינם ללא התחייבות, אם לאחר החצי שנה שאני לא מבטל נכנסת לשנה התחייבות כך שזה משהו הזוי, חצי שנה חינם ללא התחייבות( אני יכול לבטל בחודש החמישי) + שנה עם התחייבות. בכל אופן, תראה, כמו שאמרתי, בגלל התהליך "הנחמד" שלהם גם בעתיד לא אתחבר אליהם, התהליך של השימור לקוחות לא ממש עזר אלה אף הזיק. חברה מקצועית שמכבדת את עצמה תודה בטעות, תנסה פעם אחת להציע או אולי פעמיים מקסימום פיצוי כזה או אחר, אך אם הלקוח יעמוד על שלו יש לכבד אותו, ולבטל את השירות.
פורסם 2011 בפברואר 314 שנים אולי מספיק להציף את הפורום הזה בדיונים שלא קשורים לא לרשתות ולא לאינטרנט? בשביל קיים פורום כללי. :
פורסם 2011 בפברואר 814 שנים מצטרף לדעת הכותב הראשון.אני נמצא כבר שעה על הקו עם שימור הלקוחות של נטויזין 013הגעתי לשלב שבו הנציגה בשימור לקוחות טוענת שאין לה סמכות לבצע את הביטול ושמנהל יצור איתי קשר חזרה.לטענתה אין מנהל פנוי לטפל בבקשת הביטול.סרבתי בתוקף לסגור את השיחה ואני נמצא עדיין בהמתנה.שומר נפשו ירחק מהחברה הארורה הזו.
פורסם 2011 בפברואר 814 שנים אתם שולחים פקס לספקית, וחודש לאחר מכן מבטלים בשיחת טלפון את הוראת הקבע בכרטיס האשראי. למה אתם עושים לעצמכם חיים קשים?הסיבה היחידה להתקשר לשירות לקוחות היא אם אתם מעוניינים במחיר זול יותר ורק מאיימים להתנתק.
פורסם 2011 בפברואר 814 שנים http://www.netek.co.il/ בבקשה, רק תמלא את הפרטים ואתה מנותק : אני הייתי נזהר מאתר כזה הם דורשים ממך את כל הפרטים כולל 4 ספרות אחרונות של כרטיס אשראי ואתה לא יודע מי הם בכלל [attachment deleted by admin]
פורסם 2011 בפברואר 814 שנים אני חושב שהסיבה שאנשים מתקשרים (או שאולי הסיבה שאני מתקשר)היא בגלל הצורך שלנו לקבל משוב (משמע "כן, קיבלנו את בקשתך, ואנחנומעבדים אותה, תוך 3 ימים תנותק) כלשהו מצד נותני השירות. אולי בגללמה שאתה אומר הספקיות חושבות שכל מי שמתקשר אליהן מחפש מבצעיםולדעתי אין זה נכון.
פורסם 2011 בפברואר 814 שנים האמת מתקשרים לשירות לקוחות רק בשביל איום..זה מן משחק כזה"אני מתנתק""קח 50 אחוז הנחה""סבבה אני נשאר"בשביל להתנתק לא צריך שום אתר ושום בטיח.תשלח במייל או בפקס מכתב התנתקות הם מחוייבים אם אינני טועה תוך שלושה ימים מהשליחה לנתק אותך.ינסו ליצור איתך קשר? תסרב.אגב עוד פלוס במכתב, איום בכתב מקבלים תמיד יותר נופח והלקוח יכול לקבל דברים משתלמים אפילו יותר משימור לקוחות
פורסם 2011 בפברואר 914 שנים נשארתי על הקו וסרבתי לסגור את הטלפון. הנציגה בשימור לקוחות איימה שאאלץ להמתין עד מחר בבוקר למנהל שלהובכל זאת סרבתי לסגור את השיחה. אחרי 10 דקות היא חזרה לבדוק אם אני עדיין על הקו והעבירה אותי למנהל שלה.שוב קרב התשה שנמשך חצי שעה שבו כמו אינפנטיל אני חוזר על משפט יחיד"נא לבטל את המנוי"חזרתי על זה אולי 50 פעם בלי להגזים.בסוף היא נתנה לי מספר אישור לביטול.לא הסתפקתי בכך ושלחתי להם פקס עם בקשה מפורשת לביטול וכן בקשה שלא יצרו איתי קשר משימור לקוחות.כעת מתקשר אלי נציג משימור לקוחות ואומר שהפקס הגיע.לטענתו לא ניתן לבצע את הביטול על פי הוראת הפקס לפני שאני מדבר עם שימור לקוחות.כמו שאמרתי - חברה ארורה.אין מילים לתאר את השנאה שאני חש כלפי נטוויזין 013[br]פורסם בתאריך: 9.02.2011 בשעה 14:28:57והמונח היחיד שבו אני יכול לתאר את התנהלות החברה הזו:ארגון פשע מאורגן
פורסם 2011 בפברואר 914 שנים מוזר ששלחת כבר את הפקס ועדיין יצרו יאתך קשר משימור לקוחות (ולא אלא בשביל להודיע שהפקס התקבל)
פורסם 2011 בפברואר 914 שנים לטענתו לא ניתן לבצע את הביטול על פי הוראת הפקס לפני שאני מדבר עם שימור לקוחות.הוא הטעה אותך במכוון, ואם הם לא היו מבטלים לך המנוי תוך 3 ימיםהיית יכול לתבוע אותם. (רק להוציא אישור משירות טלפון שאכן חייגתלפקסימליה שלהם)לדעתי אימייל יותר בטוח שכן השרת שלהם מגיב לך אם הדואר לא מגיע.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.