חבילת UPS - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

חבילת UPS


Avi Levin

Recommended Posts

שלום,

ביקשתי ממאחי שיקנה בשבילי מוצרים מסויימים באירופה וישלח לי אותם דרך UPS, רצוי לציין כי אני משתמש בשירות שלהם כבר הרבה זמן ואף פעם לא אכזבו אותי, אך הפעם קרה משהו "מיוחד"-

הוא שלח לי חבילה שבבירור אני יודע ששוקלת 10 ק"ג והעלות הסופית של כל החבילה היא 150$. אני לא חושב שזו בעיה כי הזמנתי כבר חבילות בעלות של 80 ויותר דולר.

המשלוח התבצע דרך UPS SAVER. כצפוי, קיבלתי הודעת אישור הזמנה במייל, כאשר לחרדתי אני רואה כי המשקל של החבילה הוא 1 ק"ג וסוג המשלוח הוא סטנדרט (משהו שלא ייתכן, כיוון שסטנדרט זה רק בארה"ב), כמו כן, המשלוח היה תקוע בנורווגיה (מאיפה שאחי שלח) בלי תנועה במשך יום שלם.

התקשרתי ל-UPS והסבירו לי שעצרו את החבילה שלי באופן אקראי לבדיקה בטחונית וזהו הליך תקני, לא תהיה שום בעיה, ולגבי המשקל - השקילה היא אוטומטית לכן לא יכולה להיות טעות, אך יכול להיות שהמשקל ישתנה כאשר החבילה תגיע למשרד הראשי בגרמניה.

התשובה לא היתה מספקת לכן התקשרתי בשנית וביקשתי לדבר עם מישהו בכיר יותר, שאמר לי בערך את אותו הדבר.

איך זה ייתכן שהמשקל הוא רק 1 ק"ג? האם מישהו נתקל בבעיות דומות בטיפול עם UPS? זו פעם ראשונה שאני נתקל בדבר כזה וקיבלתי כבר אינספור חבילות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הבעיה היא שכמה שהעניין דחוף, הרבה מה לעשות אין לך.. אלה אם כן תיסע לUPS בנורווגיה ותתחיל לחפש את החבילה שלך.. וגם אז כנראה שהשומר בכניסה לא יתן לך להיכנס ואתה עדיין תהיה תקוע...

יכול להיות באמת שיש בעיה, אולי אחד העובדים החליף בטעות מדבקות בין שתי חבילות, טעויות כאלו קורות, אבל מה אתה יכול לעשות עם זה? חוץ מלחכות ואולי לדבר איתם שוב כשהחבילה תגיע לגרמניה והמשקל לא ישתנה אין לך מה לעשות..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

Koeln, Germany 02/02/2011 5:23 סריקת יציאה

אתר אחרון:

יציאה - Koeln, Germany, יום רביעי, 02/02/2011

נהדר, רק שעדיין-

משקל:

1.00 ק"ג

:(

כנראה שאתקשר שוב ל-UPS. משום מה הם רשמו לי שאקבל היום את החבילה, אני לא חושב שזה אפשרי להספיק להטיס את זה מגרמניה לטורקיה לישראל ולהסיע ללוד תוך כמה שעות :-\

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם המשקל היה 4.50 או משהו כזה היה לך סיבה לדאוג, לפי שזה 1.0 ככל הנראה תקלת מערכתית, אני לא חושב שיש לך ממה לדאוג.

וזה אפשרי להטיס חבילה תוך כמה שעות, אני הזמנתי ביום שישי בלילה, הוא יצאה בשבת הגיע לישראל בלילה שבין שבת לראשון,

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא יודע מה המסלול שהמחשב הנייד שלך עבר, אבל מסיבה כלשהי המוצרים שאני מקבל עוברים תמיד דרך גרמניה ואז טורקיה, אז מגיעים לישראל ללוד ושם עד שעוברים מכס ושאר השטויות ורק אז מגיע לעיר שלי זה לוקח עוד לפחות יום.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...