תקיעות, לאגים והתנתקויות במשחק רשת - רשתות ואינטרנט - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

תקיעות, לאגים והתנתקויות במשחק רשת


ספארי

Recommended Posts

שלום,

אני משחק במשחק battleforge, המחשב שלי מחשב חזק ומריץ את המשחק בלי בעיה,

מדיי פעם יש לי תקיעות במשחק ולאגים, ולפעמים אף אני מעבד תקשורת עם המשחק [your client lost connection to the server] ואני נאלץ שוב ושוב להכנס למשחק. אמרו לי שהפתרון לבעיה יכול להיות אם אני אהפוך את האייפי שלי מדינאמי לקבוע, האם לדעתם זה יפתור את הבעיה? במידה וכן, אתם יכולים להסביר כיצד אני יכול לעשות את זה?

יש לי ראוטר edimax, ניסיתי גם דרך האתר של ההגדרת ראוטר וגם דרך החיבורי למצוא דרך לעשות את האייפי לקבוע אבל לפתע האינטרנט הפסיק לפעול אז החזרתי את האייפי לדינאמי.

במשחק הזה, יש 2 שרתים עיקריים[עולמי וגרמני], ואני נכנס לשרת העולמי שיש לו פורט 7399, יכול להיות שאני צריך לפתוח את הפורט הזה או משהו כדי שיעבוד לי בלי תקיעות והתנתקויות? או שאייפי קבוע יפתור את הבעיה כולה?

תודה על העזרה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הספקי אינטרנט בארץ לא משהו אני יכול להמליץ לך להתרחק מ014 אלא אם כן אתה על גיימר שם ואני על גיימר וכרגע האינטרנט זוחל כמו צב גם בתוך הארץ (בדיקה אחרונה שלי 1123068948.png

כנראה שיום שבת בערב זה השעה הכי עמוסה שיכולה להיות .

למשחקים הגיימר של 014 נחשב לטוב וזה כבר 7 + שנים . מצד שני יש התדרדרות כשהם נותנים למורידים כבדים להשתמש בחבילה הזאת. עדיין במשחקים עד כמה שידוע לי הכל עובד בסדר למרות העומס. החבילה הרגילה של 014 כנראה בכלל לא מתאימה למשחקי . אנשים אמרו שהיו להם תוצאות טובות עם CCC ואורנג' . אני לא כלכך בטוח כי אני לא ממש החלפתי ספקיות.

לא נראה לי שIP סטאטי יעזור למשהו כי במשחקים מה שחשוב זה יציבות (פינג ו packet loss נמוכים).האיכות של החיבור נהרסת בעיקר בגלל עומס אז צריך תיעדוף כלשהוא או עיצוב תעבורה אגרסיבי נגד מורידים כבדים (עדיף שניהם). הדבר השני שיכול לפגוע במשחקים זה שהשרת מרוחק כי זה מעלה את הפינג. יש עוד דרך להרחיק את השרת למצב שאי אפשר לשחק - לוויאני - פינג מינימום של 450 מילי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...